Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Perho: "vaivaiskatajan näreeltä näyttävä kouluterveydenhoitaja yrittää muodostaa sanan eh-käi-sy"

Vierailija
12.06.2018 |

On kai se tääkin sit olevinaan hauska nainen. Olenkohan ainoa joka ei tuosta tykkää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 90-luvulla City-lehdessä Perho haukkui Sinnemäen sanoituksia. Nyt Sinnemäki on apulaispormestari ja Perho on mikä.. öö, hömppä-tv:n juontaja?

Vierailija
22/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksännellä oli kyllä jotain. Mutta vasta silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vaivaiskoivusta, mutta en vaivaiskatajasta. Närekin tarkoittaa nuorta kuusta, joten kyllä nyt on minun ymmärryksessäni puut jo ihan sekaisin.

Vierailija
24/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut vaivaiskoivusta, mutta en vaivaiskatajasta. Närekin tarkoittaa nuorta kuusta, joten kyllä nyt on minun ymmärryksessäni puut jo ihan sekaisin.

Toimittajien taso nyky-Suomessa...

KVG - Katsoisivat vittu Googlesta edes.

Vierailija
25/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö Perho seksiterapeutiksi Jutan tapaan? Menisivät oikeihin töihin.

Vierailija
26/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 90-luvulla City-lehdessä Perho haukkui Sinnemäen sanoituksia. Nyt Sinnemäki on apulaispormestari ja Perho on mikä.. öö, hömppä-tv:n juontaja?

Mun mielestä Sinnemäki olisi saanut pysyä sanoittajana. Oli siinä hommassa hyvä, toisin kuin poliitikkona.

Vierailija
27/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sinnemäki olisi saanut pysyä sanoittajana. Oli siinä hommassa hyvä, toisin kuin poliitikkona.

Ei Suomessa elä sanoituksilla. Chrisse Johansson tehny yli tuhat sanoitusta ja jonkun mökin on saanut Espanjasta eläkevuosiksi. Nekin rahat kai tulleet enemmän tuottamisesta kuin sanoittamisesta.

Vierailija
28/33 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Anna Perho ole alkujaan hevosihminen Ypäjältä. Ja Katja Ståhlkin on heppatyttöjä.

Vierailija
29/33 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Perho on kyllä yksi niin turha julkkis. Mitä sen meriitit oikein on, vakioesiintyjä jossain Hyvät ja huonot uutiset, Uutisvuoto ja mitä näitä uusia turhanpäiväisiä visailuohjelmia on.

Onko se joku radiojuontaja, en kyllä jaksaisi kuunnella sen monkuvaa Turun murretta?

Luojan kiitos Perho EI ole pilannut Hyviä ja huonoja uutisia. Olisiko päässyt kerran vieraaksi?

Tällasta ei voi tietää kukaan muu kuin Anna itse😅

Vierailija
30/33 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivolin klovninaamiolta näyttävä Anna Perho tietää kaiken.

Vierailija
31/33 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opena särähtää korvaan että ulkonäkö tekisi susta huonon ja epäkiinnostavan opettajan nuorille. Kun muistelee omia ysärin opeja niin oli siellä kaikenlaista kuivaa kuikeloa ja tuhtia maatuskaa. Ja rakastettuja opettajia oli ihan kaiken näköisissä. Joitakin vain kuunneltiin.

Vierailija
32/33 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tuossa on kyse mutta mua huvitti kun seiskaluokkalainen kertoi että olivat viimeisellä terveystiedon tunnilla nimenneet kaavioon pimpin ja pippelin osia 😀. Hyvä ny kuitenkin että ope sai viime tingassa kerättyä rohkeutta.

No mut tuohan on ihan hyvää opetusta. Enkä minäkään ymmärrä miksi biologian opetuksessa pitäisi käydä sen kummemmin jotain seksijuttuja läpi kuten jotkut on asiasta mieltä, niistä jokainen kyllä löytää itsekin tietoa ja koulun opetussuunnitelmaan kuuluu vain lisääntymisbiologian perusasioiden läpikäyminen.

Ja juu, olen ihan mielelläni kukkahattutäti ja mielensäpahoittaja siksi että en arvosta ihmisten ulkonäön pilkkaamista.

Vierailija
33/33 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tuossa on kyse mutta mua huvitti kun seiskaluokkalainen kertoi että olivat viimeisellä terveystiedon tunnilla nimenneet kaavioon pimpin ja pippelin osia 😀. Hyvä ny kuitenkin että ope sai viime tingassa kerättyä rohkeutta.

Miksi oletat että tuon aiheen käsittely vaatisi opettajalta jotain erityisiä rohkeuden keräämistä? Luulen että noilla tunneilla nuorisoa nolottaa jostain syystä, opettajia taas oikeasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä