Tässä maassa ei apua saa.
Voi luoja tässä maassa ei apua saa.
Loukkasin tänään ruohonleikkuriin käden ja päivystyskessä pyysin että tikkauksen ajaksi poikani vietäisiin sivummalle. Ei käynyt milla olisi pitänyt olla mukana ihminen joka huolehtii sen ajan lapsesta.
Mieheni kotiutetaan tällä viikolla ja yritin saada pojalle väliaikaista hoitopaikkaa että pystyisin auttaa miestä kotona kun ei itse pysty vielä täysin toimimaan. En saa pojalle hoitopaikkaa. Minun pitää pystyä hoitamaan poika ja mies.
Mä oon vaan niin loppu tähän kaikkeen paskaan.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Huono
Ai sinä vai. Sitä epäilinkin
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin perheestä on tullut naiselle noin raskan ponnistus ettei yhdestä lapsesta ja miehestä selviä?
Haluatko tulla kokeilemaan millaista on pyörittää tätä perhettä yksin. Hoidettavana ei ole pelkästään mies ja lapsi
Mikä miestä vaivaa? Millaista apua tarvitsee?
Minkäikäinen lapsi? Mitä muita hoidettavia on?
Avaa nyt vähän tätä tarinaa, niin ehkä ymmärretään paremmin tilannettasi.Mieheltä on toinen käsi pois pelistä ja kärsii tasapaino ongelmista. Poika on 1v 11kk vanha pikkujätkä. Koiria ja pariheppaa pitäisi hoitaa. Ikkunat pitää pestä, ruoho ajaa, ruveta maalaamaan talon seiniä, laittaa juhannusta vieraita tulee 50 jne
Voisko joku juhannusvieraista tulla jo aikaisemmin ja auttaa sua? Ikkunat voit pesettää jollain siivousfirmalla tai jättää kokonaan pesemättä. Löytyisikö ratsastusta harrastavia teinejä, jotka ratsastusta vastaan voisivat hoitaa hevosia? Mies varmaan pystyy olemaan sen aikaa vaikka sängyssä, kun käytät koiria ulkona ja otat taaperon rattaisiin mukaan. Tiedän, että koirat tarvitsevat paljon liikuntaa, mutta tässä tapauksessa selviävät jonkin aikaa vähemmälläkin.
Juhannusvieraista on kodinhoidossa yhtäpaljonapua kuin kuin lentokoneestahypänneelle laskuvarjohyppääjälle kotiin unohtuneesta laskuvarjosta.
Siivousfirmat pääsee pesemään ikkunoita juhannuksenjälkeen. Koirien ulkoiluttamisen voi hoitaa itse. Toinen hevosista on nuori ravurin alku jota ei voi ratsastaa. Sitä ei voi antaa helposti kenenkään hoidettavaksi kun on sairaslomiensa jälkeen vähän "paineissaan" ja sinkoilee sinne sun tänne.Mikä niitä vieraita vaivaa, kun eivät peru tuloaan tuossa tilanteessa?
Ilmanen ylöspito kaikkine huvituksineen on riittävä syy
Sanot niille, että nyt ei ole tiedossa ilmaista ylöspitoa eikä huvituksia. Melko rajoittunutta sakkia on tulossa, kun itse eivät tajua, että vierailu on syytä perua. En nyt oikeasti ymmärrä, miksi ne teille tunkee kiellosta huolimatta.
Sitten käyttävät pihaamme leirintäalueena
Eli kyse on romaneista. No anna käyttää.
Ei kun lestoista on kyse
Lestat kyllä auttaisivat järjestelyissä ja lastenhoidossa.
Hyvinkää tarjoaa kotipalvelua juuri tuollaisissa tilanteissa, ota rohkeasti yhteyttä, kohtuulliset hinnat (kriteerit ovat eri, kuin päivähoidossa, ihme, ettei sosiaalihoitaja neuvonut):
9,50 € (0 - 2 tuntia)
16,10 € (2 tuntia - alle 4 tuntia)
20,60 € (4 tuntia - alle 6 tuntia)
25,20 € (yli 6 tuntia)
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää tarjoaa kotipalvelua juuri tuollaisissa tilanteissa, ota rohkeasti yhteyttä, kohtuulliset hinnat (kriteerit ovat eri, kuin päivähoidossa, ihme, ettei sosiaalihoitaja neuvonut):
9,50 € (0 - 2 tuntia)
16,10 € (2 tuntia - alle 4 tuntia)
20,60 € (4 tuntia - alle 6 tuntia)
25,20 € (yli 6 tuntia)
Että nyt mun pitäisi ajaa muutama kymmenen kilsaa Hyvinkäälle. Ei tuu kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin perheestä on tullut naiselle noin raskan ponnistus ettei yhdestä lapsesta ja miehestä selviä?
Haluatko tulla kokeilemaan millaista on pyörittää tätä perhettä yksin. Hoidettavana ei ole pelkästään mies ja lapsi
Mikä miestä vaivaa? Millaista apua tarvitsee?
Minkäikäinen lapsi? Mitä muita hoidettavia on?
Avaa nyt vähän tätä tarinaa, niin ehkä ymmärretään paremmin tilannettasi.Mieheltä on toinen käsi pois pelistä ja kärsii tasapaino ongelmista. Poika on 1v 11kk vanha pikkujätkä. Koiria ja pariheppaa pitäisi hoitaa. Ikkunat pitää pestä, ruoho ajaa, ruveta maalaamaan talon seiniä, laittaa juhannusta vieraita tulee 50 jne
Voisko joku juhannusvieraista tulla jo aikaisemmin ja auttaa sua? Ikkunat voit pesettää jollain siivousfirmalla tai jättää kokonaan pesemättä. Löytyisikö ratsastusta harrastavia teinejä, jotka ratsastusta vastaan voisivat hoitaa hevosia? Mies varmaan pystyy olemaan sen aikaa vaikka sängyssä, kun käytät koiria ulkona ja otat taaperon rattaisiin mukaan. Tiedän, että koirat tarvitsevat paljon liikuntaa, mutta tässä tapauksessa selviävät jonkin aikaa vähemmälläkin.
Juhannusvieraista on kodinhoidossa yhtäpaljonapua kuin kuin lentokoneestahypänneelle laskuvarjohyppääjälle kotiin unohtuneesta laskuvarjosta.
Siivousfirmat pääsee pesemään ikkunoita juhannuksenjälkeen. Koirien ulkoiluttamisen voi hoitaa itse. Toinen hevosista on nuori ravurin alku jota ei voi ratsastaa. Sitä ei voi antaa helposti kenenkään hoidettavaksi kun on sairaslomiensa jälkeen vähän "paineissaan" ja sinkoilee sinne sun tänne.Mikä niitä vieraita vaivaa, kun eivät peru tuloaan tuossa tilanteessa?
Ilmanen ylöspito kaikkine huvituksineen on riittävä syy
Sanot niille, että nyt ei ole tiedossa ilmaista ylöspitoa eikä huvituksia. Melko rajoittunutta sakkia on tulossa, kun itse eivät tajua, että vierailu on syytä perua. En nyt oikeasti ymmärrä, miksi ne teille tunkee kiellosta huolimatta.
Sitten käyttävät pihaamme leirintäalueena
Eli kyse on romaneista. No anna käyttää.
Ei kun lestoista on kyse
Lestat kyllä auttaisivat järjestelyissä ja lastenhoidossa.
Eivät auta
Vierailija kirjoitti:
Itse aiheutettuihin ongelmiin pitäisi saada valtion tukea?
Perustele miten niin ongelmamme on itseaiheutettuja
Olisit onnellinen kun ilmeisesti miehesi paranee.
Hyvä ap, kannattaisikohan sun jo lopettaa tämä huomionhakuinen aloitusten teko ja etsiä blogiisi klikkauksia muilla keinoin?!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, kannattaisikohan sun jo lopettaa tämä huomionhakuinen aloitusten teko ja etsiä blogiisi klikkauksia muilla keinoin?!
Pesisit pillusi joskus siellä tuntuu olevan sorakuopallinen hiekkaa
Vierailija kirjoitti:
Olisit onnellinen kun ilmeisesti miehesi paranee.
Olenko jossakin väittänyt että en olisi tyytyväinen että mies paranee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole yhteiskunnan vastuulla alkaa aikuisille ihmiselle lapsenvahdeksi.
Ai jaa! Mitäs nuo päiväkodit ovatkaan?
Tässähän ei nyt mistään päiväkoti paikasta ollut kyse.
Täähän oli viihdyttävö ketju. Voi huvitella ajatuksella, että, mitä jos joku oikeesti olis noin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei siis ole tarvetta koko päiväksemme hoitopaikalla
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin, että voisi tulla lasta hoitamaan.
Ota yhteyttä Mannerheimin lastensuojeluliittoon niin sieltä apu järjestyy, jotenkin.
Niillä on paljon yhteistyökumppaneita jne. Varmaan hoitoapua järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Etkai sä oo se "kaikki mitä rakastan" hullu? Noi tiedot mitä annat ittestäs täsmää aika hyvin... eikö sun pitänykkää heittää ukko ja poika pihalle ja hakea eroa?
On tää se sama. Joku jo luuli joku aika sitten palstalla, että bloggaaja on kuollut (vai oliko kenties henkilö itse asialla keskustelua virittämässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkai sä oo se "kaikki mitä rakastan" hullu? Noi tiedot mitä annat ittestäs täsmää aika hyvin... eikö sun pitänykkää heittää ukko ja poika pihalle ja hakea eroa?
On tää se sama. Joku jo luuli joku aika sitten palstalla, että bloggaaja on kuollut (vai oliko kenties henkilö itse asialla keskustelua virittämässä).
En ole ennen blogannut mutta saathan sinä luulla ihan mitä tahdot ja haluat
Ei tarvitse kiittää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin, että voisi tulla lasta hoitamaan.
Ota yhteyttä Mannerheimin lastensuojeluliittoon niin sieltä apu järjestyy, jotenkin.
Niillä on paljon yhteistyökumppaneita jne. Varmaan hoitoapua järjestyy.
Ikävä kyllä näiden lapsenvahtipalvelusta tuntuu liikkuvan paljon negatiivisia kokemuksia joten itse en luottaisi näiden toimintaan
Aloitus on tehty otsikolla "Tässä maassa ei apua saa". Luojan kiitos ei ihan kaikkeen saa, jotain rajaa. Muiden rahoilla ei yhteiskunnan pidäkään tarjota lapsenvahtia juhannusfestareiden järjestämistä varten. Jos kriteerit eivät muunakaan aikana täyty, ei hoitajaa saa järjestymään Millään älyttömillä perusteilla. Kustanna ja järjestele ihan itse lapsenhoitajasi, maalari, ikkunanpesijä ja muut tarvitsemasi palvelut. Niitä ei muiden kuulu sinulle maksaa. Jotain rajaa loisimisellakin.
Huono