Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö hääkutsussa kehotus tuoksuttomuuteen?

Vierailija
11.06.2018 |

No mitähän hittoa... "Pyydämme ystävällisesti, että saapuisitte juhliimme tuoksutta" wtf?

Kommentit (1807)

Vierailija
1/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä vittua, että jompikumpi juhlakaluista tai vaikkapa juhlakalun vanhemmista saa oireita hajusteista. Mäkin meinasin pyytää kuopuksen nimijäisiin saapujia tulemaan ilman hajuvesiä, mutta en sitten kehdannut. No, en onneksi saanut päänsärkyä, kun oli ikkunat tehokkaasti auki.

Vierailija
2/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jompi kumpi kutsujista tai heidän läheisensä on hajuallergikko, niin eiköhän tuo ole ihan järkeenkäypä ja kohtuullinen pyyntö. Muutenkaan tarvis ihmisten kylpeä niissä käryvesissään ennen kylille lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Ja jos se on sinusta liikaa pyydetty, niin jää kotiin. 

Vierailija
4/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no mutta kyllähän hyvä parfyymi kuuluu juhlapukeutumiseen ja täydentää tyyliin. Äh. Tosi tympeää. :(

Vierailija
5/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm no mutta kyllähän hyvä parfyymi kuuluu juhlapukeutumiseen ja täydentää tyyliin. Äh. Tosi tympeää. :(

Kenen mielestä kuuluu, kenen mielestä ei. Mun mielestä hajuvedet haisevat pahalta.

Vierailija
6/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki ja parfyymi = kauhea käry

Vierailija
7/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylin kanssa sillä nyt ei ole hevon helvettiäkään tekemistä. Mutta voit kyllä omalla itsekkyydelläsi tehdä toisten elämästä täyttä helvettiä kaatamalla sangollisen parfyymia niskaan.

Vierailija
8/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan edistyksellistä.Tulevaisuudessa ,jo aivan lähivuosina tuosta tulee trendi.

Ei se muuten täysin onnistu,meidän naisten hiuslakat tuoksuu ,valitettavasti,eikä monikaan sitä ajattele.Itse siihen tottuu,mutta mies joskus huomauttaa,vaikka en todella tottuneena itse huomaa.

Monikaan ei varmasti lähde tuota juhlaa varten ostamaan uutta lakkaa tai geeliä.

Vierailija
9/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain erikoisuuden tavoittelua, niin normaalia nykypäivänä kun kaikkien pitää saada olla uniikkeja lumihiutaleita.

Vierailija
10/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kaikkien pitäisi tajuta ettei kaikki kestä hajusteita. Se onkin ihan kamalaa edes tämän kerran tyytyä hajusteettomiin tai hyvin mietoihin dödöihin? Ne suojaa ihan yhtä hyvin. 

Vierailija
11/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii onhan se juhlakalun hengenahdistus, päänsärky, äänenlähtö ja oksentelu pikkujuttu siihen verrattuna, että sä et saa haista parfyymille.

Olishan ne ikimuistoiset häät, ku kirkosta lähtis ambulanssilla sairaalaan. Sitäkö meinasit, että tylsää?!

Vierailija
12/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän hajuton pitää olla? Dödö tuoksuu, vaatteiden pesuaineet, shampoot, hiuslakat ja kampausnesteet...

Vierailija
13/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin otsikosta, että "hääkutsussa kehotus Tuksuttomuuteen"...

Vierailija
14/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan edistyksellistä.Tulevaisuudessa ,jo aivan lähivuosina tuosta tulee trendi.

Ei se muuten täysin onnistu,meidän naisten hiuslakat tuoksuu ,valitettavasti,eikä monikaan sitä ajattele.Itse siihen tottuu,mutta mies joskus huomauttaa,vaikka en todella tottuneena itse huomaa.

Monikaan ei varmasti lähde tuota juhlaa varten ostamaan uutta lakkaa tai geeliä.

Hiuslakkaa saa hajuttomana, myydään joka marketissa ja eri merkkejäkin on. Miksei sitä voi käyttää arkenakin vai onko se hiuslakan haju se juttu?

Vierailija
15/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin työhaastattelussa ja siellä haastattelija kertoi, että tämä työpaikka on hajusteeton. Olin aidosti ilahtunut :).

Toivottavasti tästä tulee yleinen käytäntö.

Vierailija
16/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei parfyymiä, kun mennään hammaslääkäriin, lääkäriin, mammografiaan tai muihin vastaaviin paikkoihin.

Vierailija
17/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne parfyymit ihania, mutta ei se paljon naurata sitä jonka kroppa reagoi siihen. Pahimmassa tapauksessa alkaa yskimään voimakkaasti ja saa astmaattisen kohtauksen. Tai on muuten yliherkkä ja saa erilaisia oireita. Omat juhlat = omat vaatimukset. Jos et voi mukautua niin jätä väliin.

Vierailija
18/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän hajuton pitää olla? Dödö tuoksuu, vaatteiden pesuaineet, shampoot, hiuslakat ja kampausnesteet...

No mulla ei tuoksu kun ostan tuoksuttomia tuotteita. Helppo löytää kaupoista nykyään.

Sopivaa shampoota en ole löytänyt, mutta pidän hiukset yleensä kiinni, ei lemua paljoakaan.

Vierailija
19/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

20/1807 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämän on pakko olla provo :D:D ei jumaliste kaikkia sitä kuulee. Se voi pahimmassa tapauksessa olla sairaalareissu esim. jollekkin hääparin läheiselle jos täräytät paikalle parfyymin tuoksuisena eikä paikanpäällä ole mahdollista vaikkapa tuulettaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä