Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käyttää bideesuihkua ison hädän jälkeen?

Vierailija
11.06.2018 |

Itse en voisi kuvitellakaan etten käyttäisi. Paperilla ei todellakaan tule puhdasta, inhottaa ajatuskin vaossa elelevistä kakkabakteereista. Jos et käytä, kirjoita perustelut.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käytän ja suosittelen kaikille. Kosteyspyyheet tukkivat viemärit ja paperia kostuttamalla iso määrä paperia tekee saman. Paras, puhtain ja hygieenisin on bidee. Hankkikaa ihmeessä!

Vierailija
82/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tietysti aina kotona, muualla en kyllä koskisi ikinä noihin käsisuihkuihin, yök. Laukussa on intiimikosteuspyyhkeitä aina varalla, jos tulee tarvetta isolle hädälle muualla kuin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilannearvion jälkeen todennut, ettei 1 rulla tule riittämään toimenpiteeseen, joten letkulla enimmät.

Vierailija
84/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän; aina myös saippuan kanssa. 

Vauvan kosteuspyyhkeet hätätilanteessa hyviä, jos mukana.

Vierailija
85/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käytän; aina myös saippuan kanssa. 

Vauvan kosteuspyyhkeet hätätilanteessa hyviä, jos mukana.

Lisäys: yleensä hätä tulee aamulla, niin suihku hoituu samalla. Olen tarkka hygieenisyydestäni. 

Vierailija
86/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokeillut pestä bideellä, mutta en ymmärrä miten se tehdään. Mistävälistä se suihku työnnetään. En myöskään ymmärrä millä se sitten kuivataan? 

Vierailija
87/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole bideesuihkua kotona.

Olen ratkaissut ongelman niin, että käyn AINA suihkussa ison hädän jälkeen.

Muuten ei tunnu riittävän puhtaalta, hyi:(

Vierailija
88/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En käytä, meillä on vain ulkowc johon ei tule vesi

Ja muutenki homot tykkää hieman kakkaisista reistä

Vierailija
89/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän homoa sillä se tykkää nuolla reikää

Vierailija
90/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

OT, arabit käyttää aina suihkua, perinteisessä arabivessassa ei edes ole paperia vaan käsisuihku ja reikä lattiassa. Toki hotelleissa on pöntöt ja paperit.

Madventuresissa sanoi hyvin, oliko Riku vai Tunna, en muista, mut "jos kaadut naama edeltä paskaan, niin pyyhitkö sen pois paperilla vai pesetkö ehkä mieluummin suihkulla..."

Noissa kyykkävessoissa on se ongelma että pascabakteerit leviävät ympäristöön ihanasti varsinkin ripulissa. Siinä sitten tepastelet jalkoinesi bakteeripesäkkeessä mutta ei se mitään kunhan pääsee persusta lotraamaan vedellä. Ei ole tullut mieleen miksi näissä reikälattiassa-vessa maissa on eniten ulostebakteeritulehduksia ja vatsaoireita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän