Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän koira jäänyt lähes kokonaan minun vastuulleni, olen joutunut perumaan sen takia omat kesälomasuunnitemani

Vierailija
11.06.2018 |

Eli miesystävällä ja minulla lomaa nyt 4 viikkoa. Vuokrasimme mökin ja koira tuli toki tänne mukaan. Miehen viinaan menevät serkut asuvat (valitettavasti) lähellä ja mies on ollut tuonne jo nyt viikon kuin liimattuna. Käy välillä tuomassa koiralle ruokapussin ja lähtee taas "talkoisiin" Eli tuurilla kaatavat pari puuta ja pistävät klapeiksi, lopun aikaa ryypätään, saunotaan ja grillataan.

Minä en ole tervetullut tekosyyllä "koira voisi loukkaantua kun siellä on kaikki työkalut leväällään ja sauna kuumana" ja jonkun täytyy toki huolehtia koirasta. No, eihän se iso homma ole kun täällä keskellä ei-mitään voi laskea vaan ulos ovesta (ei ole mitään pesiviä lintuja täällä) ja pieni koira pelkää suunnilleen hiiriäkin. Ruuan kun antaa ja tietysti täytyy leikkiä ja pitää seuraa.

Nyt mies ilmoitti, että nuo ns. talkoot jatkuvat vielä tällä viikolla. Minun oli tarkoitus lähteä ystävien kanssa kylpyläreissulle mutta eihän siitä mitään tule kun koira on vastuullani. Eli se ainoa ajankohta joka kaikille sopisi, on nyt ilmeisesti peruuntumassa. Mies haukkui minut itsekkääksi kun ilmoitin että raahaa ahterinsa tänne koiraa hoitamaan kun illalla olisi lähtö. Ääni sammalsi jo nyt puhelimessa, joten eipä tuosta rattiin ole ja huolettaa myös kyky huolehtia koirasta.

Mitään koirahoitoloita täällä ei ole enkä ole sellaisia rahasummia varannut mukaan että onnistuisi. Onko tähän tilanteeseen mitään järkevää ratkaisua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pärjää yksin työpäivän verran, kun on vettä ja ruokaa. Lähde kylpylään, ota ero ja ilmoita miehelle asiasta, että menee ajoissa hoitaan koiraansa. Se ei siitä kerrasta rikki mene, vaikka kivempaa koiralla on ihmisen seurassa. Mies käyttää sua hyväksi ja laiminlyö lemmikkinsä, siinä 2 hyvää syytä juosta.

Vierailija
22/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siihen. Lähdet suunnitellulle reissullesi etkä enää palaa.

Aika epäuskottavalta kuulostaa että siellä vaan yksinäsi vietät aikaa. Porvoon seudulla ehkä?

Enpä arvannut että tämä näin menisi. Onneksi olen sen verran "eräjorma" että viihdyn täällä kohtuuhyvin ihan yksinkin mutta kieltämättä alkaa jo vähän maistua puulta ja seuralainen olisi ihan kiva.

ap

Nyt ei ymmärrä, ei kuitenkaan koira sitten ongelma? Mikä sitten on ongelma??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
24/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi koiraraukkaa. Itse soittaisin kylpylään ja kysyisin saako sinne tuoda koiria tai voinko maksaa huoneesta johon saa. Tuollaiselle urpolle en jättäisi koiraa. Ties mitä tekisi mennessään takaisin mökille vihaisena kun pakko lopettaa juopottelu ja muijakin lähti.

Hei haloo! Itse en todellakaan ottaisi koiraa mukaan millekkään kylpylälomalle, enkä kyselisi koirallisen huoneen perään! Jos urpo on koiran hankkinut, niin vieköön itse piikille, jos ei pysty hoitamaan! En myöskään mökillä hoitaisi koiraa. Mutta tosiaan tiedät millainen mies noin niinku perheen perustamismielessä!

Vierailija
25/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi koiraraukkaa. Itse soittaisin kylpylään ja kysyisin saako sinne tuoda koiria tai voinko maksaa huoneesta johon saa. Tuollaiselle urpolle en jättäisi koiraa. Ties mitä tekisi mennessään takaisin mökille vihaisena kun pakko lopettaa juopottelu ja muijakin lähti.

Hei haloo! Itse en todellakaan ottaisi koiraa mukaan millekkään kylpylälomalle, enkä kyselisi koirallisen huoneen perään! Jos urpo on koiran hankkinut, niin vieköön itse piikille, jos ei pysty hoitamaan! En myöskään mökillä hoitaisi koiraa. Mutta tosiaan tiedät millainen mies noin niinku perheen perustamismielessä!

Minä jouduin ottamaan koiran mukaan kylpylälomalle ja tosi hyvin meni. Tuli lenkkeiltyä paljon enemmän, ja koira pärjäsi hyvin hotellihuoneessa, kun kävin hoidoissa ja syömässä. 

Vierailija
26/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, louskuleuat antavat omistajilleen elämää sisältöä ja iloa!!!

Jaa miehet vai?

Vierailija
27/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet joka tapauksessa kylpylään. Riippuen kuinka vastuuntunnoton mies muuten on koiraa kohtaan, otat joko koiran mukaan tai viet miehelle. 

Vierailija
28/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon hiiren kokonen koira syö jos viikon aikana on kerinnyt jo useamman kerran "tulla heittämään ruokapussin" :D

Vierailija
29/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miesystävällä ja minulla lomaa nyt 4 viikkoa. Vuokrasimme mökin ja koira tuli toki tänne mukaan. Miehen viinaan menevät serkut asuvat (valitettavasti) lähellä ja mies on ollut tuonne jo nyt viikon kuin liimattuna. Käy välillä tuomassa koiralle ruokapussin ja lähtee taas "talkoisiin" Eli tuurilla kaatavat pari puuta ja pistävät klapeiksi, lopun aikaa ryypätään, saunotaan ja grillataan.

Minä en ole tervetullut tekosyyllä "koira voisi loukkaantua kun siellä on kaikki työkalut leväällään ja sauna kuumana" ja jonkun täytyy toki huolehtia koirasta. No, eihän se iso homma ole kun täällä keskellä ei-mitään voi laskea vaan ulos ovesta (ei ole mitään pesiviä lintuja täällä) ja pieni koira pelkää suunnilleen hiiriäkin. Ruuan kun antaa ja tietysti täytyy leikkiä ja pitää seuraa.

Nyt mies ilmoitti, että nuo ns. talkoot jatkuvat vielä tällä viikolla. Minun oli tarkoitus lähteä ystävien kanssa kylpyläreissulle mutta eihän siitä mitään tule kun koira on vastuullani. Eli se ainoa ajankohta joka kaikille sopisi, on nyt ilmeisesti peruuntumassa. Mies haukkui minut itsekkääksi kun ilmoitin että raahaa ahterinsa tänne koiraa hoitamaan kun illalla olisi lähtö. Ääni sammalsi jo nyt puhelimessa, joten eipä tuosta rattiin ole ja huolettaa myös kyky huolehtia koirasta.

Mitään koirahoitoloita täällä ei ole enkä ole sellaisia rahasummia varannut mukaan että onnistuisi. Onko tähän tilanteeseen mitään järkevää ratkaisua?

teet elsun ja viet rekun kenneliin.

Ja dumppaat koiran lisäksi sen omistajan.