Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitat että ketjuja häviää, jos et osaa vaan etsiä niitä?

Vierailija
10.06.2018 |

Tossä hävinneistä pyöräilyketjuista olevassa ketjussa ilmeiseti molemmat "hävinneet" ketjut kuitenkin löytyivät. Aika avutonta sakkia, kun moderaattorin voi haukkua oman osaamattomuuden takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hakutoiminto on sieltä ja syvältä. Eikä sitä toista kai löytynyt?

Vierailija
2/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuja katoaa de facto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa hävinneet ketjut on hävinneet ihan oikeasti. Huomaa viimeistään, kun päivittää sivun... Vaikka nuo mainitut olisivatkin olleet tallessa (en tiedä mihin viittaat), niin kyllä täältä poistuu aloituksia aivan älyttömiä määriä päivässä. Eilenkin varmaan viidesosa niistä, joita seurasin.

Vierailija
4/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan hakutoiminto on sieltä ja syvältä. Eikä sitä toista kai löytynyt?

Kyllä ne molemmat linkit siinä oli.

Vierailija
5/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä multa hävinneet ketjut on hävinneet ihan oikeasti. Huomaa viimeistään, kun päivittää sivun... Vaikka nuo mainitut olisivatkin olleet tallessa (en tiedä mihin viittaat), niin kyllä täältä poistuu aloituksia aivan älyttömiä määriä päivässä. Eilenkin varmaan viidesosa niistä, joita seurasin.

En väittänytkään, ettei ketjuja poistuisi, vaan moitin siitä, että laitetaan moderaattorin syyksi oma osaamattomuus. ap.

Vierailija
6/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänytkään, ettei ketjuja poistuisi, vaan moitin siitä, että laitetaan moderaattorin syyksi oma osaamattomuus. ap.

Jos käyttää palstan omaa hakua hakusanalla, joka toistuu ketjussa useasti, eikä mitään löydy, ei se ole käyttäjän vika vaan palstan.

Vierailija
7/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt edellisen päivän ketjua niin että olen selannut sivuja taaksepäin eiliseen aamuun saakka ja jos hakemani ketju ei tule vastaan niin se on poistettu. Eikä minun kaipaamani eilinen pyöräilyketju ole vielä löytynyt.

Vierailija
8/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt edellisen päivän ketjua niin että olen selannut sivuja taaksepäin eiliseen aamuun saakka ja jos hakemani ketju ei tule vastaan niin se on poistettu. Eikä minun kaipaamani eilinen pyöräilyketju ole vielä löytynyt. Hakuhan täällä ei toimi, vaan se löytää ainoastaan jotain vuosien takaisi juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän