En koskaan voisi tapailla
lapsetonta henkilöä. Mulla edellisestä suhteesta lapsia. Lisääntyminen on elämän a ja o.
Kommentit (13)
Mitä ominaisuuksia sinussa omasta mielestäsi on jota kannatti lapsen muodossa jatkaa? Kykenetkö edes ajattelemaan mitä?
Vierailija kirjoitti:
Cool story, bro.
Bro?! Hauska mutta tarpeeton gangsterikieli.
Mä en tykkää punajuuresta. En tosin perusta sille omaa viestiketjua ja oleta että se liikuttaisi millään tavoin muita ihmisiä.
Toki voidaan keskustella myös siitä, mikä parisuhteessasi meni pieleen että olet nyt vapailla markkinoilla tapailemaan ketään. Ja miksi et osaa elää yksin.
Hyvä. Sitten me joilla ei vielä ole lapsia voimme keskittyä heihin joilla perheen perustaminen on vielä edessä päin. Silloin ei tarvitse sekaantua uusperhekuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää punajuuresta. En tosin perusta sille omaa viestiketjua ja oleta että se liikuttaisi millään tavoin muita ihmisiä.
Toki voidaan keskustella myös siitä, mikä parisuhteessasi meni pieleen että olet nyt vapailla markkinoilla tapailemaan ketään. Ja miksi et osaa elää yksin.
Mäkään en tykkää punajuurista. Voitaisiin perustaa sille oma ketju. Voisi olla järkevämpi kuin tämä.
Feministiä. Ei sellaista ihmisvihaa ymmärrä.
feministit ovat kyllä erikoisia ihmisiä, ei vaan voi käsittää sitä yksipuolista vihaa miehiä kohtaan
- ja olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Feministiä. Ei sellaista ihmisvihaa ymmärrä.
Feminissä on kylläkin kyse tasa-arvosta eikä kenenkään vihaamisesta.
Itse taas en voisi tapailla lapsen tehneitä. Ensinnäkin en voi saada lapsia. Toisekseen, lapset menevät (naisella) parisuhteen edelle(kuten kuuluukin), sekä vievät aikaa ja rahaa. Kolmanneksi, synnyttäneen naisen keho ei yleisesti ottaen ole enää lapsettoman naisen veroinen. T. Tuhkamuna
Se on sun valinta.