Olen 27, millaisena ihmisenä pidät mua pukeutumiseni mukaan
Mun hiukset on pitkät ja siniseksi värjätyt.
Käytän silmälaseja tai circlelinssejä.
Jalassa yleensä pillifarkut tai printtilegginssit.
Lähes kaikissa mun t-paidoissa on supersankari/pelihahmo/sarjakuvaprinttejä.
Suosin yleensä löysiä yläosia.
Kommentit (33)
Legginsit ja löysät t-paidat kuuluu alle kouluikäisille. Mutta käytä toki, pääasia että viihdyt.
Väätin, legginsejä saa pitää minkä ikäisenä vaan, niikuin myls löysiä t paitojakin.
Vierailija kirjoitti:
Nörttinä.
Supersankarit ja pelit on kyllä lähellä sydäntä :) itsekin kuvailisin itseäni sarjakuva/pelinörtiksi.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavana
Mikä tekee rasittavaksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Legginsit ja löysät t-paidat kuuluu alle kouluikäisille. Mutta käytä toki, pääasia että viihdyt.
Mistä lähtien?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisenä ja outona.
Mikä tekee ihmeellisen ja oudon? :)
Erikoisuuden tavoittelijana. Etenkin kun kyselet täällä mielipiteitä asiaan. Haluat olla erilainen kuin muut ja yrität sitä liikaa, jolloin se paistaa läpi ja vesittää oikeastaan koko "persoonallisuuden".
Vierailija kirjoitti:
Maalaisena
No oon kyl sitäkin. :)
Normaalina ihmisenä. Ohi kävellessäni voisin miettiä mistähän ostit paitasi jos printti on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisuuden tavoittelijana. Etenkin kun kyselet täällä mielipiteitä asiaan. Haluat olla erilainen kuin muut ja yrität sitä liikaa, jolloin se paistaa läpi ja vesittää oikeastaan koko "persoonallisuuden".
En nyt oikeastaan tavoittele erikoisuutta. Sinisistä hiuksista esimerkiksi haaveilin koko lapsuuden ja nyt mulla on ollut muutaman vuoden. Vaatteet tilaan yleensä netistä, koska en löydä mieleisiäni vaatteita normaaleista vaatekaupoista.
Todella tavallisena. Noinhan kaikki muutkin pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Normaalina ihmisenä. Ohi kävellessäni voisin miettiä mistähän ostit paitasi jos printti on hieno.
Ulkomaisista nettikaupoista pääasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tultais varmaan toimeen :)
Varmasti. Mä tuun yleensä kaikkien kans toimeen. :)
Aika tavallinen, nuoruuteen jämähtänyt massanuori. Soitat jotakin instrumenttia, mutta et kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisista nettikaupoista pääasiassa.
wish.com
Nörttinä.