Ei luoja kun hävettää. Ostin pari viikkoa sitten uuden peiteaineen ja tänään tajusin, että siinä on jotai p*rkeleen kimalteita.
Sisätilavalaistuksessa näytti ihan normaalilta, mutta äsken auringonvalossa huomasin että se on täynnä kultaisia ja hopeaisia kimalteita. Olen sitten kaksi viikkoa kävellyt ympäriinsä silmänaluset, otsa ja finnit kimallellen ja luullut, että ihmiset katsoo minua siksi, että olisin jotenkin viehättävä näky. Ai luoja, on tainnut lähinnä katsoa mikä hiton sekopää kävelee naama kimalteessa pitkin katuja. Aaaargh.
Kommentit (39)
Mulle on käynyt sama puuterin kanssa :D siinä olikin jotain kultahippuja seassa, sai naaman näyttämään lähinnä hikiseltä.
Älä välitä, noita sattuu. Mä ostin kerran uuden meikkivoiteen Stockalta myyjän avustamana ja se osoittautui sellaiseksi, joka ulkona ollessa on naamassa kirkkaan keltainen, mutta sisällä näytti ihan passelilta. Kuljin kans monta päivää se naamassa.
Onneksi en meikkaa, niin ei ole tuollaisia ongelmia :D
Mutta tuskin tuota mokaa on kukaan huomannut.
Ei kukaan voi huomata tuollaista asiaa. Tuskin sitä kimalletta on niin paljoa, et sun finnit ja silmänaluset ois kultaiset tai hileessä.. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi huomata tuollaista asiaa. Tuskin sitä kimalletta on niin paljoa, et sun finnit ja silmänaluset ois kultaiset tai hileessä.. Haloo.
Kyllä vaan voi. Itsekin tein saman mokan kuin ap ja säikähdin peilikuvaani kun naamani näytti olevan täynnä glitteriä. :D ja katseita olin kerännyt koko viikon, syykin sitten selvisi.
Itse tein aikoinaan saman virheen jonkun heleyttävän päivävoiteen kanssa, siinäkin oli kimalletta ja loppupäivä meni varjoissa luikkien kun hävetti niin vietävästi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan voi. Itsekin tein saman mokan kuin ap ja säikähdin peilikuvaani kun naamani näytti olevan täynnä glitteriä. :D ja katseita olin kerännyt koko viikon, syykin sitten selvisi.
Korjaus, kyseessä oli siis meikkivoide.
Heh :) Yhdellä tutulla oli sellaista ihon lämmössä väriä vaihtavaa huulipunaa, puikossa oli valkoista ja muuttui punaiseksi sitten iholla. Miesparkansa oli luullut sitä huulirasvaksi ja oli levittänyt sitten ihan huolella vähän huulien ylikin ja ihmetteli kovasti miksi jengi katsoi pitkään kadulla kun meni töihin. Vasta kun työkaveri huomautti, tuli katsoneeksi peiliin ja huomasi millainen kännisen pellen suun oli itselleen vahingossa maalannut.
Jaahas. Sieltä se glitterprinsessa taas saapuu nokka pystyssä kävellen. On olevinaan vähän meitä muita parempi...
Vierailija kirjoitti:
Itse tein aikoinaan saman virheen jonkun heleyttävän päivävoiteen kanssa, siinäkin oli kimalletta ja loppupäivä meni varjoissa luikkien kun hävetti niin vietävästi !
Multa loppui heleyttävien yms vaikutusta lupaavien tuotteiden käyttö, kun tajusin että se vaikutus on tosiaan vaan väriä ja kimalletta eikä mitään oikeasti ihon kuntoa parantavaa.
Luin joskus englanninkielisen jutun jossa ihmiset kertoivat noloja kokemuksiaan. Yksi nainen oli ollut menossa gynekologille ja oli käynyt suihkussa ennen lähtöään. Lääkäri totesi alapäätä katsoessaan että onpas sitä laittauduttu hienoksi ja nainen ihmetteli mitähän helkkaria se lekuri horisee. Vessassa käydessään tajusi että koko karvoitus oli glitterissä, oli pessyt kiireessä sen lapsensa suihkugeelillä jossa oli kimalletta joka oli kivasti tarttunut häpykarvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kans ollut tajunnut yhdestä voiteesta, että tuolla heleyttävällä tarkoitettiin jotain kimalletta, kiva oli kulkea kiilteet naamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Heh :) Yhdellä tutulla oli sellaista ihon lämmössä väriä vaihtavaa huulipunaa, puikossa oli valkoista ja muuttui punaiseksi sitten iholla. Miesparkansa oli luullut sitä huulirasvaksi ja oli levittänyt sitten ihan huolella vähän huulien ylikin ja ihmetteli kovasti miksi jengi katsoi pitkään kadulla kun meni töihin. Vasta kun työkaveri huomautti, tuli katsoneeksi peiliin ja huomasi millainen kännisen pellen suun oli itselleen vahingossa maalannut.
Mulle on käynyt sama, ostin vaan jonkun huulirasvan enkä katsonut yhtään mitä paketissa luki. Kotona levittelin huulille ja meinasin säikähtää, kun hetken päästä menin vessaan ja peilistä tuijotti takaisin kunnon killer clown.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt sama, ostin vaan jonkun huulirasvan enkä katsonut yhtään mitä paketissa luki. Kotona levittelin huulille ja meinasin säikähtää, kun hetken päästä menin vessaan ja peilistä tuijotti takaisin kunnon killer clown.
Siis kyseessä oli sellainen sävyttävä/heleyttävä mikälie huulirasva. Petollisia nuo tollaiset, ei sitä tule edes ajatelleeksi että huulirasvassa olisi jotain pigmenttiä mukana.
Hauskoja juttuja :).
Mä en itse paljon meikkaa, niin jäin ihmettelemään, että kuka näitä kimallejuttuja oikeasti käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja juttuja :).
Mä en itse paljon meikkaa, niin jäin ihmettelemään, että kuka näitä kimallejuttuja oikeasti käyttää?
En tajua, normaalia ihmistä lähinnä nolottaa jos tulee käveltyä kadulla "heleytettynä" (kimaltaen kuin discopallo).
Mulla on usein tosi kuiva naama talvisin ja aamulla kiireessä olin turauttanut naamalle kunnon määrät kosteusvoidetta, enkä muistanut levittää. Vasta koululla huomasin, että mulla oli ne valkoiset voideklöntit poskilla ja otsassa.
Mulla oli kerran suklaanaamio naamassa ja lähdin viemään roskia, ulkona unohdin koko naamion ja ajattelin samalla kipaista lähikaupassa. Voitte kuvitella minkälaisia katseita keräsin, kun näytin kirjaimellisesti siltä kuin naama olisi p*skassa.
Todennäköisesti olet ainoa, joka huomaa asian.
Valtaosa ihmisistä on kiinnostuneita vain itsestään.