Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja kun hävettää. Ostin pari viikkoa sitten uuden peiteaineen ja tänään tajusin, että siinä on jotai p*rkeleen kimalteita.

Vierailija
10.06.2018 |

Sisätilavalaistuksessa näytti ihan normaalilta, mutta äsken auringonvalossa huomasin että se on täynnä kultaisia ja hopeaisia kimalteita. Olen sitten kaksi viikkoa kävellyt ympäriinsä silmänaluset, otsa ja finnit kimallellen ja luullut, että ihmiset katsoo minua siksi, että olisin jotenkin viehättävä näky. Ai luoja, on tainnut lähinnä katsoa mikä hiton sekopää kävelee naama kimalteessa pitkin katuja. Aaaargh.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini tuli kerran töihin vain yksi silmä meikattuna. :D

Vierailija
22/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight-leffassa vampyyrit kimalsi auringossa, joten heräähän siinä pieni epäilys jos loistaa ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mutta jos tykkää "Twilight" -sarjasta, niin tällä tavallahan voi arkielämässä osoittaa kannatustaan glitter-vampyyreille! :D 

Vierailija
24/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja juttuja :).

Mä en itse paljon meikkaa, niin jäin ihmettelemään, että kuka näitä kimallejuttuja oikeasti käyttää?

Niitä varmaan käytetään enimmäkseen paikoitellen korostamaan jotain, esim. poskipäitä. 

Varmaan tuon glitter-meikkivoiteen päälle pitäisi laittaa mattapuuteria, niin sitten se ehkä taittuisi sellaiseksi vähän hohtavaksi...

Vierailija
25/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja juttuja :).

Mä en itse paljon meikkaa, niin jäin ihmettelemään, että kuka näitä kimallejuttuja oikeasti käyttää?

Niitä varmaan käytetään enimmäkseen paikoitellen korostamaan jotain, esim. poskipäitä. 

Varmaan tuon glitter-meikkivoiteen päälle pitäisi laittaa mattapuuteria, niin sitten se ehkä taittuisi sellaiseksi vähän hohtavaksi...

Taittuu, kimaltaa ja hohtaa läpi ihan samalla tavalla. :(

T: kokemusta on ja hävetti jälkikäteen

Vierailija
26/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran suklaanaamio naamassa ja lähdin viemään roskia, ulkona unohdin koko naamion ja ajattelin samalla kipaista lähikaupassa. Voitte kuvitella minkälaisia katseita keräsin, kun näytin kirjaimellisesti siltä kuin naama olisi p*skassa.

En kestä 😂 Kiitos päivän nauruista

Vierailija
27/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein tosi kuiva naama talvisin ja aamulla kiireessä olin turauttanut naamalle kunnon määrät kosteusvoidetta, enkä muistanut levittää. Vasta koululla huomasin, että mulla oli ne valkoiset voideklöntit poskilla ja otsassa.

Löräytin kerran kunnolla aurinkorasvaa rintamukseen enkä muistanut levittää. Kuljin sitten koko päivän avokaulaisessa puserossa sen näköisenä kuin lokki olisi paskonut päälle.

Vierailija
28/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini tuli kerran töihin vain yksi silmä meikattuna. :D

Mun kaveri kerran kotona testasi uusia luomivärejä, ja laittoi vasempaan silmään sinistä ja oikeaan vihreää. Parin tunnin päästä oli unohtanut koko jutun, ja lähti sitten eriparimeikeillä kaupungille :)

Vierailija
29/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh :) Yhdellä tutulla oli sellaista ihon lämmössä väriä vaihtavaa huulipunaa, puikossa oli valkoista ja muuttui punaiseksi sitten iholla. Miesparkansa oli luullut sitä huulirasvaksi ja oli levittänyt sitten ihan huolella vähän huulien ylikin ja ihmetteli kovasti miksi jengi katsoi pitkään kadulla kun meni töihin. Vasta kun työkaveri huomautti, tuli katsoneeksi peiliin ja huomasi millainen kännisen pellen suun oli itselleen vahingossa maalannut.

:D

Vierailija
30/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh :) Yhdellä tutulla oli sellaista ihon lämmössä väriä vaihtavaa huulipunaa, puikossa oli valkoista ja muuttui punaiseksi sitten iholla. Miesparkansa oli luullut sitä huulirasvaksi ja oli levittänyt sitten ihan huolella vähän huulien ylikin ja ihmetteli kovasti miksi jengi katsoi pitkään kadulla kun meni töihin. Vasta kun työkaveri huomautti, tuli katsoneeksi peiliin ja huomasi millainen kännisen pellen suun oli itselleen vahingossa maalannut.

Kuolen nauruun:DDD Voi miesparka:D

Vierailija
31/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus englanninkielisen jutun jossa ihmiset kertoivat noloja kokemuksiaan. Yksi nainen oli ollut menossa gynekologille ja oli käynyt suihkussa ennen lähtöään. Lääkäri totesi alapäätä katsoessaan että onpas sitä laittauduttu hienoksi ja nainen ihmetteli mitähän helkkaria se lekuri horisee. Vessassa käydessään tajusi että koko karvoitus oli glitterissä, oli pessyt kiireessä sen lapsensa suihkugeelillä jossa oli kimalletta joka oli kivasti tarttunut häpykarvoihin.

Voi luoja:DDDDDDDDDDDD

Vierailija
32/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, muistan vieläkin pelottavan elävästi miltä näytin kun levitin nassuuni sekä heleyttävää meikkivoidetta että puuteria.. Kuvittelin innoissani että nyt tämä likka näyttää keväisen hehkeältä, mutta katinkontit.

Kasvot hohtivat omituisen glitterisinä kuin discopallo konsanaan, ja ihon jokainen epäpuhtaus sekä laajentunut huokonen oikein pomppasi silmille. Horror-efektin huipentumana naama näytti todella rasvaisen kiiltävältä, ikään kuin kimaltavalla öljyllä sivellyltä. Oli vähän pakko pestä kaikki mönjä pois ja aloittaa alusta, tällä kertaa eri tuotteilla. "Heleyttävät" meikit lensivät roskiin, ei ollut ihan toivotunlainen vaikutus niillä. Tämän kauhukokemuksen traumatisoimana olen kartellut visusti kaikkea missä luvataan hohtoa ja heleyttä :D

Vierailija
33/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauskin av-ketju pitkään aikaan! Syön samalla lettuja ja monesti meinasin tukehtua kun tuli äkillisiä naurunpuuskia:DD Ootte mahtavia:D

Vierailija
34/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauskin av-ketju pitkään aikaan! Syön samalla lettuja ja monesti meinasin tukehtua kun tuli äkillisiä naurunpuuskia:DD Ootte mahtavia:D

ooksä vähä teini

Vierailija
35/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin kerran vapaapäivänä hemmotella itseäni, katsoa leffoja, lakata kynnet yms.  Laitoin myös hiuksiin öljynaamion ja suojasin tukkani sellaisellä söpöllä kukkakuvioisella suihkumyssyllä etten vahingossa sotkisi vaatteitani. Menin viemään roskia, ja päätin samalla kipaista lähikaupassa ostamassa vähän leffamässyä, mutta sitä suihkumyssyä en kuitenkaan muistanut riisua ennen lähtöä...

Yritän vaan ajatella että ehkä piristin ainakin muutaman ihmisen päivää :D

Vierailija
36/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, noita sattuu. Mä ostin kerran uuden meikkivoiteen Stockalta myyjän avustamana ja se osoittautui sellaiseksi, joka ulkona ollessa on  naamassa kirkkaan keltainen, mutta sisällä näytti ihan passelilta. Kuljin kans monta päivää se naamassa.

Tämän takia en ole vuosiin ottanut vastaan mitään neuvoja myyjiltä. Testaan ihan itse, päivänvalossa (vaikka pitäisi laittaa tuotetta naamaan ja poistua liikkeestä ulos tsekkaamaan, mikä tuntuu hiukan nololta mutta olen tottunut), ja nykyään ei tule enää tehtyä noita hutiostoksia. Kummallista. 

Vierailija
37/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomata, että en ole ainut, jotka on toheloinut meikkien kanssa. :D

- ap

Vierailija
38/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus teininä halppismeikkivoide hapettui illan aikana todella pahasti kasvoilla ja olin tietysti koko illan kuvitellut, että pojat tuijottaa siksi kun olen niin ihana. Paskat, ne tuijotti silmiään uskomatta kännistä pissistä joka juoksee puistossa siideri kädessä ja naama kirkkaan oranssina.

Vierailija
39/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän joku kertoi että kerran junassa istui vastapäätä nainen paplarit päässä, muuten täydessä tällingissä ja työvaatteissa :) Missähän vaiheessa hän huomasi? Tosi suloisia nää tällaiset mokat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän