Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monensilla treffeillä yhdyntää?

Vierailija
10.06.2018 |

Voiko jo tokilla?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei yleisty kuvitelma, että on normaalia ihmisten ruveta harrastamaan seksiä heti, kun on käyty yhdessä pari kertaa syömässä tai leffassa.

Seksi on kivaa ja sitä kannattaa harrastaa usein.

Mitä sinä pelkäät?

Itse olen maannut saman miehen kanssa jo 28 vuotta ja sen olen vuosien mittaan oppinut, että seksi on liian iso juttu jaettavaksi jonkun randomin kanssa.  Se, joka luulee, että seksiä voi harrastaa kuin curlingia ja hinkata kenen kanssa tahansa, luulee väärin.

Seksi vaikuttaa aina ihmisen psyykeen (joko positiivisesti tai negatiivisesti). Jos parilla on henkinen yhteys lihallisen lisäksi, seksi on huikea ilo, mutta  jos henkinen yhteys puuttuu, seksi syö ihmisestä herkkyyttä vääjäämättä.

Niinhän sinä luulet. Pitääkin etsiä saman tien joku päiväkahvisessio, etten vaan päädy kaltaiseksesi katkeraksi vanhukseksi.

Vierailija
22/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei yleisty kuvitelma, että on normaalia ihmisten ruveta harrastamaan seksiä heti, kun on käyty yhdessä pari kertaa syömässä tai leffassa.

Mitä sinä pelkäät?

Itse olen maannut saman miehen kanssa jo 28 vuotta ja sen olen vuosien mittaan oppinut, että seksi on liian iso juttu jaettavaksi jonkun randomin kanssa.  Se, joka luulee, että seksiä voi harrastaa kuin curlingia ja hinkata kenen kanssa tahansa, luulee väärin.

Seksi vaikuttaa aina ihmisen psyykeen (joko positiivisesti tai negatiivisesti). Jos parilla on henkinen yhteys lihallisen lisäksi, seksi on huikea ilo, mutta  jos henkinen yhteys puuttuu, seksi syö ihmisestä herkkyyttä vääjäämättä.

Olet ollut vain yhden kanssa 30 vuotta, mutta tiedät silti tarkalleen miten erilainen seksi vaikuttaa kaikkiin muihin.

Ehkä sinä olet vain totaalisen kaavoihisi kangistunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä pelkäät?

Niinhän sinä luulet. Pitääkin etsiä saman tien joku päiväkahvisessio, etten vaan päädy kaltaiseksesi katkeraksi vanhukseksi. <3

En ole lainkaan katkera. Meillä on miehen kanssa edelleen ihanaa yhdessä, sängyssäkin. En kyllä usko, että päiväkahvisessiot estävät katkeraksi muuttumista, päinvastoin. Kyllä se tuppaa ihmisestä näkymään ajan kanssa, jos niitä petipuuhia harrastaa kovin monen kanssa. Herkkyys häviää väkisinkin. Hyvä ja rakastava ihmissuhde puolestaan voisi estää katkeroitumisen ja luonteen kovenemisen.

Vierailija
24/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä pelkäät?

Niin, ehkä sinun psyykkeeseesi. Lisäksi et ole maannut ilmeisesti kovin monen muun kanssa, joten olet vähän väärä henkilö pätemään tästä.

Yhdyntä on välttämätöntä lajimme lisääntymiselle, joten se stimuloi luonnollisesti mielihyvää tuottavia kohtia kehossamme. Toki seksi voi olla parhaimmillaan syvän henkisen yhteyden luomista, mutta sen ei ole pakko olla. En oikein käsitä miten seksi rikkoisi ihmistä henkisesti sen syvemmin, mutta mitäpä minä jakorasia mistään ymmärrän.

Vastaan otsikon kysymykseen: yhdyntää silloin kun kummastakin tuntuu siltä.

Vierailija
25/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään heti ensimmäisillä. Ei se seksi niin ihmeellinen asia ole, että sitä pitäisi jotenkin säästellä tai säännöstellä. Samalla tulee hyvin selvitettyä, että kuinka huomaavainen mies on sängyssä.

Vierailija
26/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen kuin tyttö täyttää 16

M50

Vierailija
27/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksin harrastaminen on ok mutta se ei ole ok että naiset antavat sitä vain pienen pienelle osalle miehistä, juuri niille miehille jotka sitä muutenkin saavat yllin kyllin.

Sinusta ei ole ok, että naiset harrastavat seksiä omasta halustaan viehättäväksi kokemiensa miesten kanssa?

En ole tämän alkuperäinen kirjoittaja, mutta tasa-arvostahan tässä on kyse. Naiset on vuosikymmenet rutisseet tasa-arvosta sukupuolten välillä. Pitäisi olla sitten kiinnostunut myös yksilöiden välisestä tasa-arvosta. Ei ole millään muotoa tasa-arvoista että joku mies saa harrastaa seksiä melkein kaikkien naisten kanssa ja joku toinen ei edes yhden kanssa sadasta.

Eli jos naiset päätätte seksiä alkaa miesten kanssa harrastamaan niin pitäkää huoli että teette sitä monenlaisten miesten kanssa!

Vierailija
28/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä pelkäät?

Niinhän sinä luulet. Pitääkin etsiä saman tien joku päiväkahvisessio, etten vaan päädy kaltaiseksesi katkeraksi vanhukseksi. <3

En ole lainkaan katkera. Meillä on miehen kanssa edelleen ihanaa yhdessä, sängyssäkin. En kyllä usko, että päiväkahvisessiot estävät katkeraksi muuttumista, päinvastoin. Kyllä se tuppaa ihmisestä näkymään ajan kanssa, jos niitä petipuuhia harrastaa kovin monen kanssa. Herkkyys häviää väkisinkin. Hyvä ja rakastava ihmissuhde puolestaan voisi estää katkeroitumisen ja luonteen kovenemisen.

Mielummin ”herkkyys” kuin elämänilo. Jälkimmäisen tilalle kun näemmä tulee kova tarve puuttua muiden asioihin.

Vierailija
29/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä vuoden deittailun jälkeen ja sitä on kestänyt 50 vuotta ja on edelleen upeaa.

Vierailija
30/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen kuin tyttö täyttää 16

M50

joku pervo jo äänesti alas

Vierailija
31/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa ei ennen ensimmäisiä treffejä.

Vierailija
32/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä, oikeaa vastausta tähän. Jotkut harrastaa jo ekoilla tai tokilla treffeillä, jotkut tapailee jonkin aikaa ensin ja jotkut odottaa jopa parisuhteeseen tai avioliittoon asti. Ihan jokaisen oma asia, kannattaa tehdä kuten hyvältä tuntuu.

Itse yleensä haluan tapailla hetken aikaa ja tutustua toiseen oikeasti jonkinverran, ennenkuin mennään suutelua pidemmälle. Nykyisen poikaystävän kanssa oltiin tapailtu noin 2 kk eli muistaakseni oltu treffeillä noin 9-10 kertaa ja viestitelty sekä soiteltu, kun sitten päädyttiin sänkyyn.

Vierailija
33/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen tärkeäksi ensin tutustua naiseen, jotta tiedän mahdollisen tulevan kumppanin aivoitukset. En siis missään tapauksessa hyppää suin päin sexpuuhiin. Nyt kävi kuitenkin niin, että toisilla treffeillä meillä oli jo seksiä, yllätin siis itseni housut kintuissa. Vähän laittoi kyllä mietityttään että noinkohan naisesta paljastuu makuupatja, mutta onneksi pelkoni oli turha ja nainen on mitä ihanin kaikista. Kolme vuotta yhteiseloa takana ja rakastan naistani rajattomasti. Nainen itsekin tunnusti että tulikohan hätäiltyä, ja miten mä koin kun hän kirjaimellisesti talutti minut petipuuhiin...

Vierailija
34/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoille sopii hyvin BJ; antaa sopivan muttei liian avoimen vaikutelman. Toisilla treffeillä voi muutakin.

Vierailija
35/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanaakaan baarin vessaan naim aan ja sitten pöytään jauhamaan sitä pa skaa.

Vierailija
36/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen tärkeäksi ensin tutustua naiseen, jotta tiedän mahdollisen tulevan kumppanin aivoitukset. En siis missään tapauksessa hyppää suin päin sexpuuhiin. Nyt kävi kuitenkin niin, että toisilla treffeillä meillä oli jo seksiä, yllätin siis itseni housut kintuissa. Vähän laittoi kyllä mietityttään että noinkohan naisesta paljastuu makuupatja, mutta onneksi pelkoni oli turha ja nainen on mitä ihanin kaikista. Kolme vuotta yhteiseloa takana ja rakastan naistani rajattomasti. Nainen itsekin tunnusti että tulikohan hätäiltyä, ja miten mä koin kun hän kirjaimellisesti talutti minut petipuuhiin...

Se varmisti että sai sut koukutettua ja pois sinkkumarkkinoilta.

Vierailija
37/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei ole oikeaa vastausta

Vierailija
38/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa ei ennen ensimmäisiä treffejä.

Onhan sitä paljon pareja jotka on tunteneet toisensa vaikka lapsesta asti ja sitten vaan päätyvät parisuhteeseen kertaakaan käymättä treffeillä.

Silloin sitä voidaan mennä vaikka naimisiin ja saada lapsia ilman ensitreffejä.

Vierailija
39/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmisti että sai sut koukutettua ja pois sinkkumarkkinoilta.

Indeed... tiesi mitä teki