Suurin salaisuutesi?
Mikä on häveliäin, synkin, kamalin salaisuutesi? Paljasta se muille!
Itsehän olen lainannut äitini dildoja ollessani 13 vuotias. En ole kertonut, enkä tule koskaan kertomaan kenellekkään. Paitsi nyt.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tapailen 15 vuotiasta poikaa, ja olen itse 13 vuotias tyttö. Valhtelin pikkusen muutamii juttui pojasta, ja sit ollaa tapaamassa. Mutsi sai ajan ja pikan selille, ja nyt uhkailee et tulee jukana. Sit valhtelelinki just äsken, et en mä ny oikeest ketää tapaa. Mut mul on aika suuri vale siihen päivälle, rt saan mennä sen pojan kans ulos. Sitä valetta en kerro. Ellei joku haluu tietää tosissaan sitämsiis!:XD
Ps. Esiinnyn myt vaan täölai.
Söpöä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen 15 vuotiasta poikaa, ja olen itse 13 vuotias tyttö. Valhtelin pikkusen muutamii juttui pojasta, ja sit ollaa tapaamassa. Mutsi sai ajan ja pikan selille, ja nyt uhkailee et tulee jukana. Sit valhtelelinki just äsken, et en mä ny oikeest ketää tapaa. Mut mul on aika suuri vale siihen päivälle, rt saan mennä sen pojan kans ulos. Sitä valetta en kerro. Ellei joku haluu tietää tosissaan sitämsiis!:XD
Söpöä :)
Nii on.:XD
Mun ekat sekstailut on ollu veljen kaa.. hupsista. Hävettää ihan törkeenä
Tää on jostai 60 luvumn puolivälistä.... olin pikkupoika ja tirkistelin aina oven raosta isää ja äitiä.... kerran jäin isälle kiinni mutta ei tehnyt mitään jatkoi vain äidin hoitelua