Nyt niitä komeita vanhempia miehiä
Itselleni ei tule muita komeita vanhempia miehiä mieleen kuin Lee Seung-gi. Komea ikäisekseen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Al Pacino
Oli ehkä 50 vuotta sitten.
Kooglaa handsome old gentleman. Varmaan tulee miljoonia tuloksia kuvahaussa.
Vierailija kirjoitti:
Kooglaa handsome old gentleman. Varmaan tulee miljoonia tuloksia kuvahaussa.
Tuli vain rumia ja ryppyisiä miehiä vastaan. Olivat kyllä varmasti parikymppisenä komeita.
Muista sit että 10v kuluttua olet itsekin rupsahtanut etkä kelpaa edes useimmille hopeaketuille. Ne kun nykyisin käyvät thaimaassa. Tietty voi olla että olet jo siinä vaiheessa elämää.
Noh, iltapaskassa taisi olla joku tantta löytänyt rakkauden senegalista.
Vierailija kirjoitti:
Roser Moore ja Octopussi
Hyi
Olen 25v nainen ja viehätyn eniten n. 19-22v miehistä. :D Joku kolmekymppinenkin tuntuu vanhalta. Minusta tulee varmaan sellainen puuma sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muista sit että 10v kuluttua olet itsekin rupsahtanut etkä kelpaa edes useimmille hopeaketuille. Ne kun nykyisin käyvät thaimaassa. Tietty voi olla että olet jo siinä vaiheessa elämää.
Miksi kukaan edes haaveilis "hopeaketuista" noista rupsahtaneista papparaisista. Mieluummin yksin kuin ruman papan kainalossa.
Jätän tämän vain tähän...
https://cdns.yournewswire.com/wp-content/uploads/2016/08/Putin-arrived-…
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja viehätyn eniten n. 19-22v miehistä. :D Joku kolmekymppinenkin tuntuu vanhalta. Minusta tulee varmaan sellainen puuma sitten.
Mä oon sua vähän vanhempi, alle kolmekymppinen kuitenkin ja oon aivan samaa mieltä. Nytkin snäppäilen yhden 22-vuotiaan miehen kanssa ;)
Brad pitt, jared leto.
Mutta epäilen ettei taida tälle trollille kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Brad pitt, jared leto.
Brad pitt ei ollut edes nuorena komea. Jared leto on laitettuna ok, mutta oli nuorena huomattavasti komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes haaveilis "hopeaketuista" noista rupsahtaneista papparaisista. Mieluummin yksin kuin ruman papan kainalossa.
Kaikki eivät halua olla yksin. Sinä tosin olet varmaan jo. Täällä katkerana trollailemassa kyllä kertoo että luonteesi on sellainen ettei kukaan jaksa montaa päivää.
Töissä tapasin juuri yhden komean vanhemman herrasmiehen. En muista nimeä, mutta sukat pyöri jaloissa.
n25
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän...
https://cdns.yournewswire.com/wp-content/uploads/2016/08/Putin-arrived-…
Putin on kymmenien miljoonien naisten mielestä tavoitelluin poikamies.
Vierailija kirjoitti:
Brad pitt, jared leto.
Näinpä juuri. Kyllä sen arvaa mikä tämänkin ketjun tarkoitus todellisuudessa taas oli.
Ei näytä olevan. Sitähän minäkin.