Lapsi haluaisi viettää lomaa isänkin kanssa
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole?
Yrittäjä jolla sesonki kesäisin. Näin ollut jo 9v.
Eihän sille sitten mitään voi. (lupasin muutama viikko sitten etten enää keljuile sinulle)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sille sitten mitään voi. (lupasin muutama viikko sitten etten enää keljuile sinulle)
Niin. Surettaa vaan kun joka vuosi ollut sama juttu. Ei mitään kertomista koulussa jos esim aine kirjoitetaan ja muutenkin onhan tämä tylsää.
Kai se isä joskus kotonakin on, vaikka ei olisikaan lomaa.
Minä sanon aina tekemistä vinkuvalle lapselle, että isä on tuossa, mene leikkimään isän kanssa, isä huolehtii sinusta loppupäivän. Muuten äijä nököttäisi naama ruudussa puoliyöhön asti puhumatta kenellekään mitään. Hakisi vain kaljaa ja makkaraa evääksi.
Vierailija kirjoitti:
Kai se isä joskus kotonakin on, vaikka ei olisikaan lomaa.
Minä sanon aina tekemistä vinkuvalle lapselle, että isä on tuossa, mene leikkimään isän kanssa, isä huolehtii sinusta loppupäivän. Muuten äijä nököttäisi naama ruudussa puoliyöhön asti puhumatta kenellekään mitään. Hakisi vain kaljaa ja makkaraa evääksi.
Kesäisin on aika vähän kotona. Tekee 12 tunnin päiviä ja monesti ma-la.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi järkyttynyt siitä teidän tulevasta avioerosta?
Ei. Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Surettaa vaan kun joka vuosi ollut sama juttu. Ei mitään kertomista koulussa jos esim aine kirjoitetaan ja muutenkin onhan tämä tylsää.
Miksi et lomaile itse lapsen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lomaile itse lapsen kanssa?
Olen mä kotona hänen kanssaan. Sairauksien takia en pysty paljoa liikkumaan.
Huono isä. Ja huono miesvalinta sinulla. Itse en työnarkomaanimiehiin juuri tuosta syystä koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisi?
Koska 9-vuotiaan lapsen maailmassa äidin ja isän ero on järkyttävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Huono isä. Ja huono miesvalinta sinulla. Itse en työnarkomaanimiehiin juuri tuosta syystä koske.
Sillä olisi lomaa esim tammikuussa mutta lapsi on silloin koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisi?
Koska 9-vuotiaan lapsen maailmassa äidin ja isän ero on järkyttävä asia.
Olen jutellut siitä lapsen kanssa ja hyvin ottaa asian. Vielä täytyy työ yms asiat järjestää.
No mutta loistavaa. Eihän siinä sitten hätää.
Siinäs näet ammattivalittaja, kaikki järjestyy. :)
Mitä ihmeen alapeukut usta on siinä että miehellä on lomaa tammikuussa?
Tämähän on loistava juttu (siis teidän ero). Sitten lapsi pääsee viettämään joka toisen viikon kokonaan isän kanssa, kesälläkin. Oletko selvittänyt lapselle tämän?
Miksi ei ole?