Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin juomisen lisääminen

Vierailija
10.06.2018 |

Minulla on tässä nyt hyvä viikon sauma juoda reippaammin. Eilen ajattelin juoda ns. "perskännit", mutta en ehtinyt juoda kuin noin puoli pulloa vodkaa (0,5l pullo) ja alkoi väsyttämään vietävästi ja oli mentävä nukkumaan. Aamulla ei ollut edes merkkiäkään krapulasta kun määrä oli illalla niin pieni. Minulla on aika paljon univelkaa, niin ilmeisesti siksi väsymys iskee päälle helpommin. Tänään ajattelin aloitella noin puolen päivän aikoihin ja kun olen mennyt töistä kotiin niin sitten juoda "kaksin käsin". Mutta mikä estämään ettei taas tule väsy ennen kuin olen päässyt kunnolla edes vauhtiin.
Ja olen 35-v mies ja 90kg jos nämä mihinkään vaikuttaa. Minulla on vahvaa juonti taustaa nuoremmalta iältä, mutta nyt töistä ja perheestä johtuen päässyt jäämään vähemmälle. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo aina yhden viinalasillisen jälkeen kuppi kahvia. Se poistaa väsymystä. Ja jossakin vaiheessa humala alkaa mahdollisesti pitämään väsymystä pois, kunnes juot sammumiseen saakka.

Vierailija
2/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään auta, kuin ottaa se pari paukkua ja nukkua jos nukuttaa.

Mulla on joskus sama juttu, teen silleen et laitan herätyskellon soimaan 2h välein.

Jos satun nukahtamaan, ei mene koko aktiivinen ryyppyilta hukkaan kun kello soi ja herään.

Jos herätessä tekee vielä mieli juoda, niin juon. Jos ei niin ei se auta kuin nukkua.

Yks kikka on tissutella, aamupäivästä menet vaikka terassille, liikut ja olet ulkona. Sisällä yksin juopotellessa tulee helpommin väsy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita juominen suoraan ns. kaksin käsin ja juo heti sellainen kohtuu korkea humala. Sitten vaan ylläpidät sitä. Tuolla tavalla minä olen päässyt sen väsymys vaiheen ohi.

Vierailija
4/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin että jos puolipullon jälkeen rupee väsyttämään, niin juon sen toisen puolikkaan nopeasti, ja korkkaan heti seuraavan pullon, sitten ei yleensä väsytä, juon siinä välillä myös kaljaa, voisikohan tuo estää väsymyksen? mene ja tiedä, olen 54, 64kg.

Vierailija
5/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo aina yhden viinalasillisen jälkeen kuppi kahvia. Se poistaa väsymystä. Ja jossakin vaiheessa humala alkaa mahdollisesti pitämään väsymystä pois, kunnes juot sammumiseen saakka.

Tätä en voi tehdä. Liikaa närästystä kahvista. :(

Ap

Vierailija
6/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ajoissa nukkumaan ja laita kello herättämään vaikka yhdeltä yöllä. Sitten voit alkaa virkeänä juomaan. :)

Vierailija
7/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en voi tehdä. Liikaa närästystä kahvista. :(

Ap

Kahvia kun juot niin kuset kahta kauheammin ja Oi että mikä krapula siitä tulee..

Vierailija
8/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroiinilla tai kokaiinilla pääsee pahimman väsymysvaiheen ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän