Onko sullakin työkavereita tai kavereita, jotka ei kerro jos sinulla on huulipunaa hampaissa
salaatinlehden palanen suupielessä, ripsari yläluomella, iso reikä mustissa sukkiksissa takana, vessapaperia kengänpohjassa, paita väärinpäin tai muuta vastaavaa?
Itseäni otti taas päähän yksi työkaveri lounaalla, joka ei voinut sanoa, että mulla jäi poskelle iso leivänmurunen, vaikka taatusti sen huomasi kun vastakkain istuttiin ja vielä juteltiin pitkään syömisen lopettamisen jälkeen. Kyseessä keski-ikäinen nainen, jos sillä on mitään merkitystä. Sitten kun pääsin takaisin työpisteelle ja kävin vessassa vähän myöhemmin, huomasin sotkun.
Eikö tuo ole jo vähän ilkeämielistä jättää sanomatta toiselle tuollaisista asioista? Niistähän voi sanoa myös huomaavaisesti, eikä tarvitse kailottaa niin että koko sali kuulee.
Kommentit (3)
Ei ole. Mun pomoni jopa kerran laittoi kesken presentaationi viestin whatsappissa, että alushameen pitsi näkyy. Tietää, että saan viestini kellooni ha viittilöi vaivihkaa yleisöstä, että katsoisin rannettani. Keski-ikäinen nainen. Ihana pomo.
Kaikki eivät välttämättä huomaa. Teen töitä tutkijan kanssa, joka jättää tyhjän vessapaperirullan telineeseen, roskia lattialle ja mikä kaameinta, jarrutusjäljet vessaan. Hän ei oikeasti käsitä, että asioita voi tehdä toisin.
Minä sanon ja sanon vieraillekin ihmisille, joilla on esimeriksi takin vyö putoamassa tms.
On! Ovat läheistä sukua sille tyypille joka kehuu päälläsi aina epäsopivia vaatteita, kehuu että sinun pitäisi pitää hiuksia aina noin kun sopii sinulle, silloin kun tukkasi on rasvainen ja roikkuu päätä myöten. Hänellä et kuitenkaan koskaan näe tuollaista "kampausta" joka niin hieno on :D