Ihastumiset muihin kuuluu pitkään parisuhteeseen?
Tätä usein täällä hoetaan. Siia että on normaalia ja pitkiin parisuhteisiin kuuluu se että ihastutaan muihin.
Onko oikeasti näin?
Itse olen ollut nyt 10 vuotta suhteessa enkä ole ollut ihastunut kehenkään.
Aiempi suhteeni kesti 5 vuotta ja loppuajasta koin yhden ihastumisen. Suhde oli jo lopuillaan silloin miehen jatkuvien pettämisten takia.
Itse ajattelen niin ettei onnellisessa suhteessa ihastuta muihin.
Kommentit (5)
No ei kyllä ole noin että onnellisessa suhteessa ei voi ihastua muihin, tottakai voi.
Mutta onnellisessa suhteessa sille ihastumiselle tajuaa olla tekemättä mitään, ne menee ohi ja elämä jatkuu.
Mitä jos ei mee ohi.. aina välillä herää kummittelemaan vanha ihastus. Käy mielessä. Mitään en kuitenkaan asialle tee. Ja silti tekisi mieli kysyä kuulumisia... 😔
Kyllä sitä hyvinkin ihastuu, mutta sille ihastumiselle ei saa antaa mitään valtaa. Ehkä kaikki eivät ihastu, ovat rakastuneita koko elämänsä. Lähes 50v aviossa olleena tämä on mielipiteeni.
Kyllä mä annan väliin mielikuvitukseni lentää ja tunteiden viedä, mutta pienellä järkeilyllä päädyn aina siihen ettei se vaihtamalla parane. Mulla siis hyvä puoliso, mutta hieman vilkas ajatusmaailma.
Ei ne "kuulu" siihen, mutta olisi aika naiivia ajatella että niin ei todellakaan tule tapahtumaan.