Jos näen komean jätkän, selvitän sen nimen auton rekisterinumerosta
Siis jos vaikka kaupassa, odotan pihalla, että näen mihin autoon menee. Rekkari ylös. Sitten tekstari palvelunumeroon ...sitten googlaan sen facebookin ja instan ja toivon paidattomia kuvia... ja sittenhän mulla onkin myös yhteystiedot...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdalla tuo ei toimi, koska auto on isäni nimissä.
Siis hetkinen. Oletko sinä auton pääasiallinen käyttäjä mutta haltijaksi on merkitty isäsi? Jos näin, niin tuo toiminta on kriminalisoitu ja kyseessä on vakuutusbulvaanin käyttö. Kun ajat sillä kolarin ja asia selviää vakuutusyhtiölle niin turha odottaa mitään korvauksia.
Myös poliisi voi ottaa autosta kilvet pois jos käy ilmi, että auto on suurimmaksi osaksi sinun käytössä eikä vain satunnaisesti lainassa. Että suosittelisin erittäin kovasti hoitamaan asian kuntoon, auton haltijan PITÄÄ olla sitä vakituisesti käyttävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tein noin nuorena tyttönä, oli pojan iskän auto. Sain kuitenkin pojan puhelimen päähän ja treffeillä käytiin :) Ei johtanut sen kummempaan tosin. Mutta kyllä me naisetkin osataan olla aloitteellisia!
Minä kun tein jotain vastaavaa nuorena poikana, niin sain oudon tyypin maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Oletko sinä auton pääasiallinen käyttäjä mutta haltijaksi on merkitty isäsi? Jos näin, niin tuo toiminta on kriminalisoitu ja kyseessä on vakuutusbulvaanin käyttö. Kun ajat sillä kolarin ja asia selviää vakuutusyhtiölle niin turha odottaa mitään korvauksia.
Myös poliisi voi ottaa autosta kilvet pois jos käy ilmi, että auto on suurimmaksi osaksi sinun käytössä eikä vain satunnaisesti lainassa. Että suosittelisin erittäin kovasti hoitamaan asian kuntoon, auton haltijan PITÄÄ olla sitä vakituisesti käyttävä henkilö.
No niin varmaan joo. Itselläni on 4 autoa muiden käytössä, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ei poliisien eikä vakuutusyhtiön kanssa. Näin on ollut 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, ajelemme autolla kummatkin vakituisesti. En tiedä kumpi ajelee enemmän. Isäni ajelee useammin (arkisin töihin ja takaisin), minä kilometreissä enemmän (viikonloppuisin kisoihin). Isäni on omistaja ja haltija, hänen autonsahan se on. Mikään laki ei kiellä auton lainaamista.
Miettikää jos sukupuolet olisi päinvastoin, tätä ketjua ei edes olisi enää 😅😅😅
Parisuhde, pari suhdetta, mitä sitten?