Lue keskustelun säännöt.
M#lkut pomot, työkaverit ja työyhteisö - Purkaa tänne tuntosi, me yritämme ymmärtää.
09.06.2018 |
Onko pomosi m#ullku, työkaveri idiootti tai työolot kamalat? Kerro mikä työssäsi eniten ärsyttää tai syy, miksi haluat vaihtaa työpaikkaa. Mikä saa sinut uupumaan töissä? Hae ketjusta itsellesi vertaistukea tai vain paikkaa mihin avautua.
Kommentit (2)
Oma pomo on kiva ja meillä on hauska, mutta itse työyhteisö todella myrkyttynyt. Tiedän, että johtuu yhdestä pitkäaikaisesta tyhäntekijästä, joka on paikan pahin juorukello. Ja muut ei tajua tätä. Ehkä jonain päivänä. Tämä juorukello ei tervehdi koskaa muita ja puhuu peetä ihmisistä. Ei koskaan tee virheitä ja jos tekee, niin muiden syy. Juu ja kyllä olen varma, että on narsisti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voin ketjun aloittajana aloittaa.
Epäoikeudenmukaisuus ainakin meillä. Meillä on noin vajaa 100 henkilön organisaatio ja meillä on 3 eri osastoa. Eniten ärsyttää se, että jotkin samaa työtä tekevät ovbat pomojen silmissä ylempänä kuin muut, vaikka heidän työpanoksensa olisi matalampi. Palavereissa aina nämä 3 samaa laiskiaista saa parhaimmat kehut ja heitä ei puhutella juuri koskaan. Me muut myyrät sitten niellään ja korjataan näiden pe#seennuolijoiden mokat. 4 vuotta olen katellut ja eilen työmatkalla päätin, että vaihdan työpaikkaa. Käytän kesälomani nyt uuden työn hakemiseen ja muutenkin itseni kehittämiseen.