Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oiva 5-kk "kakkaviestittää".....Mistä näitä vanhempia sikiää?

Vierailija
09.06.2018 |

Kukin tavallaan, mutta mikä kiire?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketsikamaa : D

Vierailija
2/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin vauva viestittää kamalalla pörinällä ja paukutuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ilmaissut selkeästi puolivuotiaasta alkaen, että eivät halua kakata vaippaan. Olisi varmaan pitänyt kysyä heiltä, että mikä kiire.

Vierailija
4/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme lasta ilmaissut selkeästi puolivuotiaasta alkaen, että eivät halua kakata vaippaan. Olisi varmaan pitänyt kysyä heiltä, että mikä kiire.

Miten he ovat tämän selkeästi viestittäneet?

Vierailija
5/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD

Vierailija
6/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?

Vierailija
7/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoivat selkeästi kakka ja alkoivat itkeä kunnes riisuttiin vaippa ja laitettiin potalle. Sitten tekivät kakan sinne.

Vierailija
8/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kuin isommatkin lapset ilmaisevat kakkahätänsä nonverbaalisesti. Ja lisäksi he ovat pidättäneet siihen saakka, kunnes vaippa on otettu pois.

Minua pikemminkin ihmetyttää aina, kun vanhemmat ovat ihmeissään lapsen kakan tulosta.

Vierailija
9/15 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoivat selkeästi kakka ja alkoivat itkeä kunnes riisuttiin vaippa ja laitettiin potalle. Sitten tekivät kakan sinne.

Olen tuo, jolle kysymys esitettiin. Ja kyllä, yksi lapsistani osasi sanoa 7 kk vanhana ka-ka.

Vierailija
10/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta. Erityisesti poika tykkäsi jo hyvin pienenä pissata lavuaariin. Neuvolassa 4 kk:n tarkastuksessa kokenut terveydenhoitaja pyysi riisumaan vauvan. Ennen kuin riisuin, kysyin saako hän pissata lavuaariin. Terveydenhoitaja naurahti, mutta lupasi. Pissaamisen jälkeen totesi, ettei ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. En tiedä, sanoiko tuon hyvällä vai pahalla. Teimme noin kotona useita kertoja päivässä. En tehnyt siitä numeroa, meille tuo toimintatapa oli ihan luonnollinen.

Vaippoja meni mitätön määrä ja molemmat oppivat kuiviksi hyvin aikaisin. Tämähän tällä palstalla on kirosana, joten olkaa kuin en olisi tuota sanonutkaan.

Vierailija
12/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jonkun lapsi puhuu 6 kk ikäisenä on pelkästään vanhempien hyvää mielikuvitusta. Jokeltelu on eri asia.

Mutta kukin tosiaan tavallaan... jos se tekee äidin mielen paremmaksi että kuvittelee lapsensa osaavan puhua ja ilmaisevan kakkahätänsä niin mikäs siinä sitten. Ei se muilta ole pois.

Vierailija
13/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavat vauvan paskoa lavuaariin, ei hyvää päivää.

Vierailija
14/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo, jolle kysymys esitettiin. Ja kyllä, yksi lapsistani osasi sanoa 7 kk vanhana ka-ka.

😂

Vierailija
15/15 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei samalla pönttöön, toivottavasi eivät paskata julkisien paikkojen lavuaariin tai jos ovat kylässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan