Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teet? Nautitko?

Vierailija
09.06.2018 |

??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapioin kakkaa, lypsän lehmiä ja miljoonasatatuhatta muuta hommaa. Rakastan työtäni.

Parasta on aamut. Lehmien nouto laitumelta, ei muuta porukkaa, keitän kahvia ja otan sen lypsylle mukaan ja lypsän kahvimaidon suoraan kuppiin. Lehmät antaa 2/3 maidosta aamuisin, joten vällillä "joutuu" vähän odottelemaan :)

Vierailija
2/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun ohjaaja. En voi sanoa nauttivani, mutta parhaimmillaan työ tuntuu merkitykselliseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdan liikennettä, en nauti työstäni. 

Vierailija
4/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja nautin olostani. Ei kiire mihinkään, ei tulospainetta, eikä rahaa 😄 Olin töissä asiantuntijana rahoitusalalla ennen lapsia ja nauti työstäni ja ehkä jossain vaiheessa palaan takaisin niihin hommiin.

Vierailija
5/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen ja maalaan koristemaalauksia seiniin, oviin, kattoihin.

Autoihin en tee.

NAUTIN!

Vierailija
6/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optinenmyyjä ja en isommin nauti työstä.

Vierailija
7/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapioin kakkaa, lypsän lehmiä ja miljoonasatatuhatta muuta hommaa. Rakastan työtäni.

Parasta on aamut. Lehmien nouto laitumelta, ei muuta porukkaa, keitän kahvia ja otan sen lypsylle mukaan ja lypsän kahvimaidon suoraan kuppiin. Lehmät antaa 2/3 maidosta aamuisin, joten vällillä "joutuu" vähän odottelemaan :)

Onko tuollainen oikeasti nykypäivänä kannattavaa työtä, kun joudut itse hakemaan lehmät. Kai sulla sentään lypsykone on. Montako lehmää.

Miten uskallat suoraan kuppiin ottaa maitoa. Ehec-bakteeri, puutiaisaivokuume voi tulla. Ja sua voi purra punkki siellä laitumella. Voiko hän borrelioosin saada pastöroimattomasta maidosta.

Vierailija
8/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans lehmien hoitaja. Teen muitakin tilantöitä ja hoidan muitakin elukoita. Olen sellainen maatalousalan sekatyöläinen, sinne menen missä tarvitaan. Tällä viikolla päätehtävänä on navetointien välillä ollut laitumien aidoittaminen.

Vierailija
9/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun ope. Harvoin nautin, mutta onhan siinä hienotkin hetkensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi