Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toivomuslistallasi maita, joissa haluaisit käydä?

Vierailija
09.06.2018 |

Onko sinulla haaveissa joku maa, jossa haluaisit käydä? Miksi juuri se maa kiinnostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan käynyt kaikkialla, johon haluan mennä. 66 maata käyty. Kehitysmaat ja muslimimaat eivät kiinnosta tippaakaan. Australia ja Uusi-Seelantia käymättä, mutta niin ankean pitkä lento, etten taida viitsiä mennä.

Vierailija
22/22 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun listalla on vielä 150 maata, 46 tullut reissattua. Eli tavoite on käydä kaikissa.

Mun listalla vielä 156 maata, seuraavaksi ehkä Qatar lentojen välissä.

Suosittelen, siellä tosin riitti minulle hyvin 10 tunnin välilasku. Aamulla kävin kiertämässä Museum of Islamic Artin, sen jälkeen kävelin rantabulevardia, kävin pienellä veneretkellä ja siitä kävelin Souq Waqifiin syömään ja vähän kiertelemään. Se on ihan bussiaseman vieressä josta kätevästi yhteys lentoasemalle. Ihan kiva käydä kerran, siellä kaupungin uudella puolella ei ole oikeastaan mitää nähtävää.

Kiitos tästä!

Kauanko kesti reissata passintarkastuksesta kaupungille? Oliko helppoa löytää oikea bussi?

Varmasti riippuu paljon siitä mihin aikaan maahan tulee. Mun lento oli siellä muistaakseni 8.30 aamulla ja kaupungilla taisin olla klo 10.

Ja korjaan siis epäselvää viestiäni, että olin kaupungilla sen 10 tuntia. Seuraava lento lähti 23. Bussin löytää ihan helposti ja kysymällä saa aina apua.

Jos sun lento lähtee sieltä pois 21-03 välillä niin kannattaa varata reilusti aikaa kentälle. Itsellä meinasi tulla vähän kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla