Musta, kipeä, sileäpintainen patti alapäässä??
Osaisiko joku kertoa, mistä on kyse? Googlesta ei vastausta löytynyt. Minulla on siis noin kuukausi sitten ilmestynyt häpyhuulen ja nivusen väliin ihonalainen, aristava patti. Aluksi ulospäin ei näkynyt mitään, ei edes punoitusta. Mutta tänään huomasin patin muuttuneen sysimustaksi. Pinta kiiltelee, pattia ei voi puristaa. On myös arka ja sen olemassaolo tuntuu. Mikä ihme tämä on?
Kommentit (41)
Varmaan kuivunutta verta sen sisällä. Hävinnee itsekseen?
Ookko tosissas? Sysimusta patti?
Huiiii!
Mene lääkäriin, täältä et saa pätevää vastausta.
Mulla oli kerran tollainen ja päätin kokeilla puhkaista sen. Märkää ja verta valui ulos ei jäänyt jälkiä
Se on noin pikkusormen pään kokoinen. Peilillä vähän hankala nähdä, yritin ottaa kuvaa mutta ei kamera ollut tarpeeksi tarkka. Lääkäriin meen mutta nyt kyllä vähän hermostuttaa. On intialaisia talinäppyjä ollut ennenkin, mutta ikinä ei ole mustaksi muuttunutta ollut.
Ap
Se musta on todennäköisesti hyytynyttä verta mutta enpä tiedä kyllä mistä siinä voi kyse olla.
Vierailija kirjoitti:
Se on noin pikkusormen pään kokoinen. Peilillä vähän hankala nähdä, yritin ottaa kuvaa mutta ei kamera ollut tarpeeksi tarkka. Lääkäriin meen mutta nyt kyllä vähän hermostuttaa. On intialaisia talinäppyjä ollut ennenkin, mutta ikinä ei ole mustaksi muuttunutta ollut.
Ap
Intialainen=ihonalainen...
Jos oot ppuristellut sitä ja sinne on päässyt sisälle verta niin se on muuttunut mustaksi kuivuttuaan. Niin.. Älä ole kauhean huolissasi vielä, jos ei ole kovin pitkään siinä ollut.
En ole puristellut lainkaan ennen tuon mustan ilmestymistä. Olen ollut reissussa ja noin viikkoon en ole peilillä vilkaissut - tänään tuntui ikävältä ja katsoin. Viikossa on siis ikäänkuin musta luomi kehittynyt.
Ap
Ootko ollut viime aikoina kuumeessa? ->jänisrutto
Halvalla wt-Bic höylällä raakattu harmaita pimppakarvoja, sisäänpäin kasvanut karva aka finni joka on ärtynyt sisäiseksi finniksi. Neulalla puhkaiset ja puhdistat hyvin. Älä ole uusavuton wt.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ollut viime aikoina kuumeessa? ->jänisrutto
Olen viime kuussa. Silloin oli tosin vielä lumet maassa.. ap
Melanooma. Se on menoa nyt. Tee testamentti valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikka olisikin veripatti tuon kokoinen tod näk tarvitsee jo antibiootteja. Lääkäriin mars!
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se sentään tolla tavalla kehity?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se sentään tolla tavalla kehity?
Kyllä se voi olla vaikka tavallinen finnin näköinen patti.
Kuulostaa melanoomalta. Saman tien lääkäriin. Älä nyt ainakaan ala operoimaan (puhkomaan tms) sitä itse.
Mulla tulee noita usein. Johtuu karvojen ajelusta. Isojakin ovat
Kasvain? Heti lääkäriin