Boikotoitavia ahvenanmaalaisia tuotteita
Edellisestä poistetusta ketjusta poimittuja:
Taffel
Viking line
Brändö lax
Nordic trout
cdon
paf
Plasto
Chips firman kaikki tuotteet
Kommentit (36)
Lähes kaikki ketjut, joissa on asiallisesti keskusteltu ahvenanmaalaisten suomenkielisiä kohtaan osoittamasta avoimesta syrjinnästä, on poistettu.
Ahvenanmaan kannattaisi itsenäistyä.
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaan kannattaisi itsenäistyä.
Eivät halua. Suomalainen rahoitus loppuisi. Raha näet kelpaa, vaikka suomalaisuus ei.
Olen siis tietämättäni harrastanut Ahvenanmaan tuotteiden/firmojen boikotointia. Nimittäin en ole käyttänyt varmaan koskaan juurikaan noita firmojen tuotteita. Taffeleita joskus vaan maistanut, tykkään enempi Estrellan tuotteista.
Ylivoimaisesti tärkein syy siirtyä vain miehiä koskevasta asevelvollisuudesta ns kansalaispalvelukseen olisi se, että se koskisi myös ahvenanmaalaisia.
Kiitos tuosta listasta. Tosin ainoa mitä olen siitä käyttänyt on Viking Line. Boikottiin menee jatkossa kaikki. Muutenkaan en ole Vikingistä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta listasta. Tosin ainoa mitä olen siitä käyttänyt on Viking Line. Boikottiin menee jatkossa kaikki. Muutenkaan en ole Vikingistä tykännyt.
Listasta puuttui Eckerö Line
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää affenanmaan boikottijuttu on? En ole uutisia pahemmin katsellut.
Tämä on rasismia Ahvenanmaalla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806072200982059_u0.shtml?utm_campai…
Vierailija kirjoitti:
Olen siis tietämättäni harrastanut Ahvenanmaan tuotteiden/firmojen boikotointia. Nimittäin en ole käyttänyt varmaan koskaan juurikaan noita firmojen tuotteita. Taffeleita joskus vaan maistanut, tykkään enempi Estrellan tuotteista.
Etkö ole syönyt kotimaista kirjolohta? Tulee usein Ahvenanmaalta ja silti kutsutaan kotimaiseksi.
Ahvenanmaa voisi aloittaa itsenäisyyden sillä että ei kutsuisi ahvenanmaalaisia tuotteita kotimaisiksi mantereella. Me kuluttajina voisimme tukea tämänlaista itsenäisyyttä.
Eckerö Linekin mainosti nimestään huolimatta kotimainen.
Suosin mielummin sukulaiskansan Tallinkkia kuin viholliskansan Vikingiä tai Eckeröä vaikka ovatkin ahvenanmaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaa kokonaan boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole syönyt kotimaista kirjolohta? Tulee usein Ahvenanmaalta ja silti kutsutaan kotimaiseksi.
Ahvenanmaa voisi aloittaa itsenäisyyden sillä että ei kutsuisi ahvenanmaalaisia tuotteita kotimaisiksi mantereella. Me kuluttajina voisimme tukea tämänlaista itsenäisyyttä.
Eckerö Linekin mainosti nimestään huolimatta kotimainen.
Suosin mielummin sukulaiskansan Tallinkkia kuin viholliskansan Vikingiä tai Eckeröä vaikka ovatkin ahvenanmaalaisia.
No seuraavan kerran kysyt kuka on kalan tuottaja. Ei se nyt sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki ketjut, joissa on asiallisesti keskusteltu ahvenanmaalaisten suomenkielisiä kohtaan osoittamasta avoimesta syrjinnästä, on poistettu.
Koska niissä ei ole yhtään Ahvenanmaan suomenkielistä keskustelemassa.
Onneksi en käytä noista mitään muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rasismia Ahvenanmaalla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806072200982059_u0.shtml?utm_campai…
Väitätkö etteivät mantereelta muuttaneet suomenkieliset ja ahvenanmaalaiset ole samaa Caucasian-rotua? Ras = rotu ja ismi = aate, oppi- tai tyylisuunta.
Iik! En tiennyt aiemmin , että Plasto on ahvenanmaalainen. Olen vain mielihyvin maksanut enemmän, kun kyseessä on "suomenlippu-kotimainen". Tästä lähin ostan mieluummin vaikka kiinalaisia leluja!!
Ja ruotsin kielisten perseiden nuoleminen ja etuoikeuksien vaaliminen Suomessa vain jatkuu ja jatkuu. Minkä helvetin takia?
Näin Ahvenanmaalla syrjitään suomalaisia ja suomen kieltä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806072200983067_u0.shtml
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806082200992332_u0.shtml
Kotiseutuoikeus on rasismia. Pitää kuulua bättre folkiin että voi edes muuttaa sinne,.
Kyllä olisi viimeinkin Suomen vuoro pistää pystyyn pikku sortokausi Venäjän mallin mukaan.