Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, kun kasvatin pitkät hiukset, niin heti ollaan ehdottelemassa niiden leikkaamista?

Vierailija
09.06.2018 |

Ovat täysin käsittelemättömät, oma väri, terveet ja paksut. Ei mikään kuiva hiirenhäntä (inhoan sellaisia). Nyt jo kohta pepun päällä.

Onko se kateus, kun ehdotellaan hiusten leikkaamista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Markku 57 v

Vierailija
22/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän topiikkiin voi laittaa niitä hyvännäköisiä leikkauksia! Mä oon ettinyt niitä pitkään ja kanpaajillekin pyytänyt tekemään. Aina näyttää samalle ja aina se on se viivasuora leikkaus. Menee kuukaus ja takut latvassa kun ei ohenneta. :( Mulla on vain maantieharmaa ja siinä vaaleita raitoja, värjäys on onnistunut. Huikset yltää puoliväliin selkään. Otsan kohdalta hiuksia on jonkin verran, otsa on korkea. Mutta tuossa kallon korkeimmassa kohdassa on hiusta melkein yhden normaalin ihmisen tukan verran sellainen läntti. Hius on ohutta, luonnollisesti laineilla.

Mutta jos joku laittaa esimerkkikuvia niin ISO KIITOS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. hiukseni ovat suunnilleen tällaiset. Tosin jakaus ei keskellä päätä.

http://3.bp.blogspot.com/-bKq8wLLlS5c/UTNL7pDfnwI/AAAAAAAAI3U/oyafQKTv4…

Ap

Vierailija
24/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus se on. Itselläni on pitkä tukka ja olen 40. Olen ainoa töissä jolla on. Kaikilla muilla naisilla on se kynitty hirvitys.

Vierailija
25/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No.. hiukseni ovat suunnilleen tällaiset. Tosin jakaus ei keskellä päätä.

http://3.bp.blogspot.com/-bKq8wLLlS5c/UTNL7pDfnwI/AAAAAAAAI3U/oyafQKTv4…

Ap

Millainen sun naama on? Tuollainen pitkä täysin suora tukka venyttää kasvoja. Onko roikkuvat vai vielä kiinteät kasvot? Tosin vanhoilla naisilla pitkä tukka näyttää hyvältä, jos pitävät poissa kasvoilta. Mutta tuolla tavalla suorana, ja kasvoja nuollen roikkuen voi vanhat kasvot näyttää vieläkin vanhemmilta ja väsyneemmiltä. 

Vierailija
26/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vanhat roikkuvat kasvot :,)

Minulla pyöreät kasvot. Lyhyet hiukset saa pääni näyttämään pallolta.

Ap

Vierailija
27/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että joillekuille aina huomatellaan hiuksista. Itselläni on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset eikä kukaan ole koskaan kommentoinut niitä mitenkään, vaikka ikäkin on lähempänä neljää- kuin kahtakymmentä.

Olen juuri sellainen hiusgeenilotossa voittanut: hiuksia on paljon, yksittäiset hiukset ovat paksuja, suoria ja silkkisen sileitä, hiusten ikä on pitkä ja kasvutahti nopea. Minulla on tällä hetkellä tällainen malli https://i.pinimg.com/originals/24/ee/d0/24eed0a6d8c2cc145f91c42cd422510… - otsiksesta näkee kasvunopeuden hyvin ja se on helposti 2 senttiä kuussa, joskus ylikin.

En silti ikimaailmassa kommentoisi jonkun lyhyitä hiuksia tyyliin, sen kuin kasvatat vaan. Ei kaikilla todellakaan kasva vaikka kuinka istuisi odottamassa.

Vierailija
28/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksesi eivät haittaa minua yhtään, joten ne eivät haittaa ainakaan yhtä 5,5 miljoonasta ihmisestä.

Vierailija
29/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin yks kaveri ehdotti leikkaamista, itsellään oli kynitty lyhyt. Sitten vasta kun itse alkoi kasvattaa pitkää niin lopetti jankkaamisen mulle sopivista lyhyistä hiuksista.

Vierailija
30/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 64 vuotias ja aina ollut pikät hiukset. Nytkin.

Nuorempana niitä lyhennettelin mutta en koskaan lyhyeksi asti. Värjäilinkin.

Nyt on luonnollinen väri, ei harmaita. Sellainen ruskeanpunertava.

On minulle sanottu että leikkauta, mutta en halua. Hiukseni kasvavat todella nopeasti, ja joutuisin käymään kampaajalla kerran kuussa että jonkinlainen malli pysyisi. En jaksa enkä halua.

Nyt kiepautan vaan nutturalle pään päälle ja sillä hyvä!

Minulle ei koskaan miesten mielipiteet ole mitään merkinneet. Elän itselleni ja omaa elämääni. Määrittelen itse oman arvoni joka ei ole tippaakaan alempi pitkällä tukalla kuin olisi täyskaljullakaan.

Vierailija
31/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että pitkä tukka sopii kaikenikäisille naisille. Ei ole mitään ikää milloin se pitäisi leikata lyhyeksi.

Miettikääs vaikka sarjan "ruotsin miljonääriäidit" naisia kouvolatukkaisiksi kynittyinä?

Ei ikinä.

Vierailija
32/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa sellanen räväkkä kananperse kouvolatukka, niin kateelliset on tyytyväisiä. 

Vierailija
33/33 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vuoden ollut käymättä kampaajalla, annan hiusten nyt kasvaa. Minulla oli kerroksittain leikattu lyhyt tukka, sitä laitoin päivittäin 15-30 minuuttia. Hikoilin föönin kanssa helteelläkin.

Voi tätä onnea, kun saan nyt tukan nutturalle. Aina pesun jälkeen, jos menen töihin tai muuten ihmisten ilmoille, laitan siihen tökötit ja isot paplarit, jotta saisin nutturastakin ilmavan systeemin.

Hiukseni ja päänahkani ovat kuivat, joten rasvaisille hiukseni eivät näytä, pesen hiukset nyt joka kolmas päivä. Oi tätä helppoutta. Kuulemma nuttura sopiikin.

Leikkaus on kamala (tai eihän sitä ole). En haluakaan pitää hiuksia auki, ei minulle sovi.

Ei enää ikinä lyhyttä tukkaa! Olen viisikymppinen, jotkut ovat sanoneet, että olen nuoremman näköinen nyt, kuin siinä lyhyessä mallissa. Saattoihan se joskus kymmenen vuotta sitten olla kivakin, mutta iän kartuttua se alkoi näyttämään niin mummolta.

Että tallainen vuodatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi