Kenen instaa seuraatte?
Kommentit (14)
Ystävien, sukulaisten, taitavien valokuvaajien, julkkisten jonka tekemiset ovat mielestäni jollain tavalla arvostettavia, muutamien ulkosuomalaisten blogistien, samaa työtä tekevien ympäri maailmaa.
Tutut, kaverit, perheen jäsenet, kardashianit, muutama hyvännäköinen mies jonka olen bongannut tinderistä.
Mitä tuo "seuraaminen" tarkoittaa? Voihan niitä julkisia instoja katsella ilman sitäkin.
Valokuvaajien huimia kuvia seurailen.
Ystävien, sukulaisten, Stockmannin, Kalastajan vaimon, Teslan, joitain sisustusinstoja...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "seuraaminen" tarkoittaa? Voihan niitä julkisia instoja katsella ilman sitäkin.
No just sitä, että seuraa kyseistä profiilia, sen kuvia ei tarvi erikseen etsiskellä.
Kavereita, sukulaisia, paria exää, julkkiksia, kosmetiikkafirmoja, meikkiartisteja ja hyvännäköisiä miehiä.
Martina Aitolehden.
Ai miksikö? En minä tiedä ;D
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehden.
Ai miksikö? En minä tiedä ;D
Martina tekee mielenkiintoisia juttuja ja onhan se tosi huima "urheilija".
Ystäviä, sukulaisia, muutamaa meikki- ja vaatemerkkiä, Jenni Vartiaista.
Vierailija kirjoitti:
Kavereita, sukulaisia, paria exää, julkkiksia, kosmetiikkafirmoja, meikkiartisteja ja hyvännäköisiä miehiä.
Mä en muuten koskaan seuraa koskaan hyvännäköisiä miehiä, enkä tiedä edes miksi. Kadulla niihin kiinnittää kyllä aina huomion (ei sillä tavalla, että jää kyttäämään! vaan tiedostaa kuka on hyvännäköinen ja niitä tulee suuremmissa kaupungeissa aika paljon vastaan!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten koskaan seuraa koskaan hyvännäköisiä miehiä, enkä tiedä edes miksi. Kadulla niihin kiinnittää kyllä aina huomion (ei sillä tavalla, että jää kyttäämään! vaan tiedostaa kuka on hyvännäköinen ja niitä tulee suuremmissa kaupungeissa aika paljon vastaan!)
En muuten koskaan seuraa koskaan.... pitäisköhän joskus lukea ne viestit ennen lähettämistä. :D
soosselin