Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä päivän syömisistäni

Vierailija
08.06.2018 |

aamulla: siemennäkkäri jonka päällä oivariinia ja hummusta, puolikas raakapatukka (jossa mm. taatelia ja pähkinöitä), luumu, berocca, kahvi, vettä jossa sitruunaa
päivällä: söin ulkona eräässä ravintolassa katkarapunuudeliwokkia + pienen kokiksen
illalla: maustamaton jogurtti + hunajaa

Ja olen juonut vettä vähän väliä.

Ja nyt pohdin että voisiko sitä enää syödä mitään. Yritän laihduttaa pari kiloa koska mies valittaa että minulla olisi pömppömaha.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella kuuntelemaan itseään ja nälkää. Voisin syödä koko ajan, koska ruoka on hyvää ja se on mukavaa tekemistä. Keksi päivän aikana aina puuhaa, niin ei tee turhaan mieli jääkaapille. Illalla ei tarvitse syödä itseään ähkyyn. Minusta on kiva käydä nukkumaan, kun on keveä olo. Eli ei kannata miettiä voitko syödä jotain vaan syö vain jos todella on nälkä.

Vierailija
2/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun ruuat ei minulle maistuisi kylläkään... Mut hei mitä välii oon toisenlaisel safkal pudottanut 30kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella kuuntelemaan itseään ja nälkää. Voisin syödä koko ajan, koska ruoka on hyvää ja se on mukavaa tekemistä. Keksi päivän aikana aina puuhaa, niin ei tee turhaan mieli jääkaapille. Illalla ei tarvitse syödä itseään ähkyyn. Minusta on kiva käydä nukkumaan, kun on keveä olo. Eli ei kannata miettiä voitko syödä jotain vaan syö vain jos todella on nälkä.

Itse asiassa tänään yritin ensimmäistä kertaa tuota taktiikkaa, eli nälän mukaan syömistä. Tää on yllättävän vaikeaa. Pitää oikein pysähtyä miettimään, että hei onko mulla oikeasti nälkä vai haluanko syödä vain syömisen ilosta ja nautinnon saamisen takia. Nyt tekisi mieli syödä vielä jotain, mutta ei ole oikeasti nälkä...

ap

Vierailija
4/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Karkeasti arvioisin (tuon katkarapuwokin kaloreita vaikea arvioida) että siinä tuhannen paikkeilla kalorit.

Vesimeloni on laihduttajan paras ystävä. Makeanhimoon voi syödä myös esim solero exotic jäätelön (alle 100kcal) tai fazer tutti frutti jäätelön (83kcal). Eli siis vähemmän kuin yhdessä banaanissa.

Maustamattomista jogurteista vähäkalorisin on alpron zero sugar. Yhdessä pöntössä (puoli litraa) on kaloreita joku 215. Siihen kourallinen mustikoita (n 50g), +30kcal. Oon aika usein syönyt aamupalaks tollasen puolikkaan purkin ja toisen puolikkaan lounaalla lämmin kuppi-keiton (n 90kcal) ja omenan (66kcal) kanssa. Näin on saanu mahan täyteen mutta kaloreita kertyny vasta n 400. Illallisella oonki syönyt jonku tuhdimman ruoan (300-500kcal) ja iltapalaksi vesimelonia. Tietysti joka päivä vähän eri setti, muuta painoa tippunut näin jo yli 30kg.

Vierailija
5/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jätä se hunaja ja patukat pois, säästä kalorisi johonkin mitä voit syödä suurempia määriä ja täyttää vatsaa.

Proteiinin saannista kannattaa pitää huoli, rahkaa silloin tällöin, ruokalusikallinen chiansiemeniä turpoamaan veteen ja aamupuuron sekaan.

Erittäin hyvä ruoka on myös kanapihvit (n 100kcal) esim parsakaalin ja keitetyn perunan kanssa.

Vierailija
6/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on hyvä janojuoma, siitä saa myös kaikki ihmisen tarvitsemat vitamiinit ja hivenaineet.

Vierailija
7/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika vähältä määrältä proteiinia ja kasviksia sekä hedelmiä/marjoja. Korvaa jogurtin hunaja marjoilla tai hedelmällä. Limsat suosittelen jättämään myös väliin.

Vierailija
8/8 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän kasviksia. Makeaa sinun ilmeisesti tekee koko ajan mieli?