Montaa eri tuotetta hiuksissasi on tällä hetkellä?
Pesin hiukset aamulla, laitoin naamion ja sen jälkeen hoitoaineen jonka huuhtelin. Kuivatin hiukset pyyhekuiviksi, laitoin kahta eri seerumia, latvoihin omas ja muualle omaa, suihkutettavaa hiuksiin jätetyävää hoitoainetta, muotovaahtoa ja lämpösuojaa. Latvoihin sipaisin öljyä.
Olen saanut näillä tuotteilla hiukset todella hyvään kuntoon. Kampaaja kehui viimeeksi että onpa kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset. Rahaa tähän menee,mutta pesen hiukset vain onneksi kahdesti viikossa.
Kommentit (35)
Eilen huuhtelin suihkussa vedellä, hiukset voivat paremmin kuin koskaan. M43
Hieroin päälaelle hyppysellisen hiusvahaa. Sivuilta ja takaa hiukseni on ajeltu kahden millin pituisiksi, joten niihin on hieman vaikea levitää mitään saatanan seerumeita ja lämpösuojia. N66
Naisilla on aina purkkeja ja purnukoita ja nyt se selvisi miksi.
Eli se, että pinnoitat kuolleen solukon (hiuskuidun) sarjalla kemikaaleja, se tekee siitä hyvinvoivan?
Ymmärtäkää hyvät ihmiset, että se hius ei mitenkään kasva taikka parane eikä kehity siltä osuudelta mikä on karvatupin ulkopuolella..
Hiuskiinnettä pitämässä ohimoiden vauvahiukset kurissa. N47
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Hieroin päälaelle hyppysellisen hiusvahaa. Sivuilta ja takaa hiukseni on ajeltu kahden millin pituisiksi, joten niihin on hieman vaikea levitää mitään saatanan seerumeita ja lämpösuojia. N66
Mun mielestä taas parin millin sänkeen on huomattavasti helpompaa levittää aineita, kuin pitkiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Lesboilta ei kysytty.
T. Päivi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahta erilaista shampoota, nekin pulloissa.
Pesin shampoolla, laitoin huuhdeltavaa hoitoainetta, pyyhekuiviin hiuksiin jätettävää rakennekorjaajaa ja muotovaahto.
Kolmea. Jätettävä hoitoaine, lämpösuoja ja lakka.
Vierailija kirjoitti:
Pesin shampoolla, laitoin huuhdeltavaa hoitoainetta, pyyhekuiviin hiuksiin jätettävää rakennekorjaajaa ja muotovaahto.
* rakennekorjaavaa, ei korjaajaa.
Kutiavaan päänahkaan XZ-öljyhoito. Sitten kosteuttava shampoopesu ja latvoihin kosteuttava hoitoaine. Jos hiukset kuivuttuaan sähköistyvät, niin sitten suihkautan mietoa lasten hiustenselvitysspraytä niihin kohtiin.
Muotovaahtoa, kuivashampoota ja hiuslakkaa. Kasvatan hiuksia takaisin pitkäksi ja nämä on siinä ärsyttävässå vaiheessa että yltää just kiinni mutta ei pysy vielä siististi ilman muotoiluaineita.
Pienet suihkaukset hiuskiinnettä, etusivuhiuksiin
Moni komean pitkän tukan omaava tekee suunnilleen samanlaisia hoitoja kuin ap. Eli tuotteita todella kuluu latvojen hoitamiseen. Itse en jaksaisi vaivautua noin paljon.
"pesen hiukset vain onneksi kahdesti viikossa"🤢
Ei yhtään 😅