Exä vonkaa vain seksiä :(
Oli tarkoitus tavata exäni kahdeksan vuoden jälkeen (tässä välissä on molemmilla ollut avioliitto, joka on päättynyt eroon sekä itselläni on ollut pari vuotta selibaattia), ja luulin tapaamisessa olevan jotain kaverihenkistä ja ehkä romanttistakin, mutta exäpä vaikuttaa vain haluavan seksiä kanssani.
Luulin, että hän välitti minusta oikeasti ja minullakin oli häntä kohtaan tunteita. Tuntuu siltä, että peli on hänen osaltaan menetetty, jos hän pitää minua vain "helppona naisena", jolta voi vongata seksiä. Itsellenihän sellaisesta ei ole mitään hyötyä, vaan se voi jopa vähentää pariutumismahdollisuuksiani tulevaisuudessa. Haluaisin kyllä tavata hänet ja ehkä voisin haluta suhteenkin hänen kanssaan, mutta pelottaa se liian fyysinen halukkuus hänen puoleltaan. :(
Kommentit (32)
Terapiaa tarvitsetkin, jos siirryt väkivaltaisesta suhteesta toiseen. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Terapiaa tarvitsetkin, jos siirryt väkivaltaisesta suhteesta toiseen. Huh huh.
No enpä tiedä, onko niitä väkivallattomia olemassakaan. Parista suhteesta on itselläni ainoastaan kokemusta ja ne oikeat seurustelut olivat itseäni kohtaan erittäinkin väkivaltaisia, tosin liittyi niihin hyviäkin hetkiä välillä. Olen alkanut miettiä, että ehkä se osin oli myös omaa vikaanikin. Ja eipä minulla enää lähes nelikymppisenä ole kovin paljon varaa valitakaan. Pitää tyytyä siihen, jos edes jotain saa. Täytyy olla kuitenkin realisti.
T. Ap
Update: joo-o. Ei se halua mua enää tavata. Ja tuo äkkikäännös tuli tosiaan "yllättäen" sen jälkeen, kun sanoin, etten halua yhden illan juttuja.
No apua. Mua ei oo koskaan yksikään mies lyönyt tms. Eikä lyö. Kunnioitan itseeni sen verran. Ikää 50+.
Vierailija kirjoitti:
Yhä provommaksi menee....
Mikä tässä nyt muka on provoa? Ilmeisesti totuus on sitten tarua ihmeellisempää. Mut on yritetty pari kertaa raiskatakin ihan puskaraiskaajayrittelijän toimesta ja sain ne henkilöt rauhoittumaan, yrityksen keskeytymään (tosin vaati kirkumista ja fyysistä rimpuilua 110%) ja juttelin sen heidän yrityksensä jälkeen asiallisesti. Ilmeisesti sitten olen jotenkin outo henkilö. Ei minua tavallaan hetkauta se, jos joku tekee tai yrittää tehdä mulle pahaa. Tai siis traumatisoidun kyllä, mutta silti säilytän toimintakykyni ja yritän ymmärtää sitä pahantekijää.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Update: joo-o. Ei se halua mua enää tavata. Ja tuo äkkikäännös tuli tosiaan "yllättäen" sen jälkeen, kun sanoin, etten halua yhden illan juttuja.
Update: Juteltiin lisää ja meni taas romanttiseksi. Ilmeisesti sittenkin voisi tavata, mutta vain parin päivän verran.
Vierailija kirjoitti:
Puskaraiskaus on mielestäni eri kuin parisuhde.
Nojoo, mutta tuo oli vain esimerkki.
Nyt olen itkeskellyt lähinnä ja elämäni suunta menee taas uusiksi. Se exäni oli tavallaan viimeinen mahdollisuuteni saada edes joku suhteentapainen.
Olen tässä tänään miettinyt, että mitenköhän tästä pääsisin eteenpäin, kun kuitenkin olisin vielä halunnut perheenkin asap. Alkaa tulla ikä vastaan tässä ihan muutaman vuoden sisään ja voimia ei olisi kokonaan uusien ihmisten tapaamiseen tai deittailuun jne.
Olen ihan hoikka jne. ja joudenkin mielestä viehättävä, mutta deittailua ajatellen pitäisi olla aivan priimakunnossa fyysisesti ja henkisesti. En vain jaksaisi sellaista nyt. :(
T. Ap
Ap, jos olet tosissasi niin jätä nuo väkivaltaiset siat. Älä aloita suhdetta uuden väkivaltaisen miehen kanssa. Onko lapsuudessasi ollut väkivalta? Luuletko ansaitsevasi sitä? Toivon, että käyt terapiassa ja puhut näistä asioista siellä.
Voit soittaa esim. Naisten Linjaan ja puhua noista asioista sielläkin.
Etsi mies, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua. Niitä on olemassa!
Kaikkea hyvää sinulle toivoen N50+
En eksän kanssa mut ex-anopin kanssa.
Anoppi on leski ja tein seurustelu aikana remontteja hänen taloon. Hän pyysi auttamaan kaikenlaisissa asioissa eron jälkeenkin. Tällä tiellä mennään. Itse 30v ja anoppi 55v lääkäri. Seksi parempaa kuin tyttären kanssa.
Siis taustana on se, että kyseinen exäni puutteustaan huolimatta välitti minusta ja piti minua viehättävänä. Eromme jälkeen hän meni myös terapiaan ja lopetti alkoholin käytön kokonaan. En tiedä, millainen hän on nykyisin, mutta ainakin minulle kertoi, ettei ole enää yhtä epävakaa kuin silloin, kun vielä seurustelimme. Olen sinänsä optimisti ja olisin halunnut yrittää uutta suhdetta, jos se hänelle olisi käynyt.