Exä vonkaa vain seksiä :(
Oli tarkoitus tavata exäni kahdeksan vuoden jälkeen (tässä välissä on molemmilla ollut avioliitto, joka on päättynyt eroon sekä itselläni on ollut pari vuotta selibaattia), ja luulin tapaamisessa olevan jotain kaverihenkistä ja ehkä romanttistakin, mutta exäpä vaikuttaa vain haluavan seksiä kanssani.
Luulin, että hän välitti minusta oikeasti ja minullakin oli häntä kohtaan tunteita. Tuntuu siltä, että peli on hänen osaltaan menetetty, jos hän pitää minua vain "helppona naisena", jolta voi vongata seksiä. Itsellenihän sellaisesta ei ole mitään hyötyä, vaan se voi jopa vähentää pariutumismahdollisuuksiani tulevaisuudessa. Haluaisin kyllä tavata hänet ja ehkä voisin haluta suhteenkin hänen kanssaan, mutta pelottaa se liian fyysinen halukkuus hänen puoleltaan. :(
Kommentit (32)
Eikös silti päde se joku "kolmansien deittien sääntö", vaikka on exästä kyse? Tai siis on helpon naisen merkki suostua seksiin liian pian? Olin tuossa jossain välissä aidosti ihastunutkin häneen, mutta se selvä kiinnostus seksiin hänen puoleltaan alkaa olla jo paha turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi oli hyvää niin anna mennä vaan!!
Oli se hyvää (parasta koskaan elämäni aikana), mutta mietin vain sellaista, että ehkä meistä ei kuitenkaan tule seurustelvaa pariskuntaa erilaisten elämäntilanteiden ja asuinpaikkojen vuoksi. Joten se seksi menee tavallaan "hukkaan" ja on vain kannaltani huono juttu, jos mietin mahdollisuuksiani löytää ihan oikean uuden seurustelukumppanin jossain vaiheessa.
Ajattelee saavansa helposti ja vaivaa näkemättä sinulta.
Jos haluat niin siitä vaan.
Sinua voi sattua jos odotat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelee saavansa helposti ja vaivaa näkemättä sinulta.
Jos haluat niin siitä vaan.
Sinua voi sattua jos odotat enemmän.
Sitä vain mietin, että miten mun kannattaisi toimia tässä tilanteessa. Kun siis en haluaisi alentua irtosuhteisiin, mutta teoriassa voisin olla kiinnostunut suhteesta hänen kanssaan. Hän ilmeisesti kuitenkaan ei halua suhdetta, minkä ymmärrän kyllä. Toisaalta en kykene nauttimaan edes seksistä tai pistää siihen parastani, jos siinä ei ole tunnetta mukana. Joten olen vähän shakki-tilanteessa...taas kerran elämäni aikana. :(
No niin, update tähän: sanoin exälleni, että tuntuu pahalta niin voimakas seksikeskeisyys sekä vastustan yhden illan suhteita ja ettei minulla ole koskaan edes ollut sellaisia. Lisäksi sanoin pelkääväni tauteja melkein hysteerisesti.
Nyt hän sitten sanoikin, ettei välttämättä ehdikään tavata mua. Oli kuulemma tullut yllättäviä menoja juuri sille viikolle. Ja mä idiootti otin lomaa sitä ajatellen töistä, ostin lentoliputkin ja säästin koko kevään, kun ajattelin, että viimeinkin voisin hänet nähdä. Aika jännää. :( Miten tulkitsisitte tämän tilanteen?
T. Ap
No ikävä kyllä nyt tulkitsen tämän niin, että oot provo, koska oikeesti ei kukaan oo noin tyhmä. Harmillista. Aika huono toi viimenen provokommentti vieläpä. Aloituksen uskoin ja vastasinkin. Plääh.
Vierailija kirjoitti:
No ikävä kyllä nyt tulkitsen tämän niin, että oot provo, koska oikeesti ei kukaan oo noin tyhmä. Harmillista. Aika huono toi viimenen provokommentti vieläpä. Aloituksen uskoin ja vastasinkin. Plääh.
Siis häh. Ei ole provo, enkä ole ainakaan äo-testien perusteella tyhmä. Mitä tarkoitat? Siis oikeasti varasin liput jne. ja luulin, että voin olla hänelle avoin ja rehellinen. Oikeasti mua ällöttää yhden illan suhteet, mutta luulin, että minulla ja hänellä olisi ollut mahdollisuuksia oikeaan suhteeseen. Jos rakkautta olisi ollut, olisin ehkä voinut haluta seksiäkin, mutta en mä nyt mihinkään pelkkään seksisuhteeseen halua tietenkään.
Jatkokysymys: miten mun pitäisi toimia, että voisin kehitellä oikean suhteen hänen kanssaan? Se minua nimittäin kiinnostaisi ja silloin voisi seksikin kiinnostaa.
No pöh pöh. Ilmaisee miehelle selkeästi, että seksiä ei ole luvassa (monta monta syytä miksei, liikaa ollakseen hyvä provo) ---> mies menettää mielenkiintonsa saman tien ---> nainen kysyy, miten tulkitsette tilanteen.
Eihän se nyt voi olla muuta kuin provo ystäväiseni. Taidat pitää meitä muita liian tyhminä?
Vierailija kirjoitti:
No pöh pöh. Ilmaisee miehelle selkeästi, että seksiä ei ole luvassa (monta monta syytä miksei, liikaa ollakseen hyvä provo) ---> mies menettää mielenkiintonsa saman tien ---> nainen kysyy, miten tulkitsette tilanteen.
Eihän se nyt voi olla muuta kuin provo ystäväiseni. Taidat pitää meitä muita liian tyhminä?
No vissiin totuus on sitten tarua ihmeellisempää tai mulla on joku Aspergerin syndrooma. En ilmaissut, ettei seksiä ole luvassa, vaan siis siten, etten halua ryhtyä mihinkään pelkkiin seksijuttuihin, kun psyykeni ei kestä sellaista ja pelkään tauteja. Voihan olla, että se miehen mainitsema tekosyyltä kuulostava asia olikin totta.
Mutta kun hän on vongannut mua monta vuotta ja nyt olisi ollut mahdollisuus nähdä ja heti kun alan kuulostaa seksin osalta epäröivältä, hän sanoo, ettei ehkä pääsekään tulemaan (vaikka olen jo ostanut itse lentoliputkin). Mulle se koko lomahässäkkä häntä tapaamaan oli todella kova uhraus, kun olisin voinut tehdä jotain hauskempaakin ja matkustaa jonnekin aivan muualle.
Tulkitsen valitettavasti sen epäröinnin hänen puoleltaan siten, että se liittyi siihen, kun aloin vastustaa ajatusta seksistä. Miksi hän muuten olisi ekaa kertaa ollutkin sitä mieltä, ettei pääsekään tulemaan? Ehkä tulkitsen väärinkin, mutta mielestäni tuossa on tulkittavissa vihjaus siihen suuntaan.
Pyörittele silmiäni. Yhä mahdollisuus, että oot tosissasi, on mielestäni 0,01 %, mutta siltä varalta, että olet:
Kyllä. Mies halusi seksiä. Ilmaisit monella eri syyllä, ettet halua pelkkää seksiä, jolloin mies menetti mielenkiintonsa. Hän ei ollut kiinnostunut sinusta ja suhteesta vaan helposta exäseksistä. "Tulkittavissa vihjaus siihen suuntaan"....ei, sori, ei edes 0.01%
Ääh, ei, ei hullukaan tuommoisella perusteella olisi ostanut lentolippuja jne. Eiii mee läpi.
Väistyn takavasemmalle.
En tiedä tosiaan, menettikö mielenkiintonsa oikeasti täysin ja oliko se hänen uusi kiireellinen menonsa tuolloin sittenkin totta. Ollaan jahkailtu tässä yhteensä nelisen vuotta, että nähdäänkö vai ei nähdä. Viime vuonna jo piti nähdä hänen kanssaan, mutta hän muuttui todella ilkeäksi ja uhkailevaksi ennen tapaamista, jolloin peruttiin tapaaminen ja näinkin lähistöllä asuvan kaverini. Ko. mies siis asuu ulkomailla. Jos mies nyt tekee oharit, niin on ainakin hyvä syy unohtaa hänet lopullisesti. :/
Kun seurustelimme, niin hän oli erittäin väkivaltainen muutamia kertoja ennen eroamme ja uhkaili mua jne., jolloin päätin erota. Mutta jäin katumaan hätäistä päätöstäni, jolloin olen nyt ikävöinyt häntä jostain vuodesta 2010 lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Pyörittele silmiäni. Yhä mahdollisuus, että oot tosissasi, on mielestäni 0,01 %, mutta siltä varalta, että olet:
Kyllä. Mies halusi seksiä. Ilmaisit monella eri syyllä, ettet halua pelkkää seksiä, jolloin mies menetti mielenkiintonsa. Hän ei ollut kiinnostunut sinusta ja suhteesta vaan helposta exäseksistä. "Tulkittavissa vihjaus siihen suuntaan"....ei, sori, ei edes 0.01%
Ääh, ei, ei hullukaan tuommoisella perusteella olisi ostanut lentolippuja jne. Eiii mee läpi.
Väistyn takavasemmalle.
Olen joskus kysellyt, niin mies sanoi, että hänellä olisi vkelä tunteita mua kohtaan. Luulin, että tapaamisemme voisi olla uusi alku taas. Miksi hän ei ole enää kiinnostunut minusta vai onko niin, että ihmisten mielenkiinto exiään kohtaan hiipuu peruuttamattomasti? Aika masentavaa kyllä. :/ Olisinpa tajunnut tämänkin asian. Olin tuossa välissä naimisissakin toisen kanssa ja kaipailin exäni perään melkein koko avioliiton ajan. Nyt olisin vapaa, niin en enää kelpaakaan. Interesting.
Ei hitsiläinen. Tuntuu vähän siltä, etten ymmärrä ihmisiä lainkaan. :/ Elelin vuosikaudet toivossa, että exä ottaisit mut takaisin, jos joskus eroaisin, sillä hän todella piti minusta, kun olimme vielä suhteessa.
Mutta mun oli pakko erota exäni väkivaltaisuuden ja raivokohtausten takia hänestä. Tapasin uuden miehen, joka oli myöskin väkivaltainen -> erosin seitsemän vuoden suhteen päätteeksi. Pari vuotta erosta tapaisin nyt tämän aiemman exäni ja hän siis ei enää haluakaan muuta kuin vain seksiä.
Noh, aikaeron vuoksi saan ehkä parin tunnin päästä chattiviestiini vastausta häneltä. Saa nähdä, oliko tulkintani väärä vai ei.
No siis ajattelin nähdä jotain muutakin samalla reissulla, mutta silti pääosa matkasta oli tarkoitus pyhittää hänen kanssa ajan viettämiselle. Vtutus on kyllä kovaa nyt ja meni kamalasti rahaa hukkaan. :(
Trollia harmittaa, kun ei häntä hakatakaan. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Trollia harmittaa, kun ei häntä hakatakaan. Voi voi.
En usko, että hän olisi enää pahoinpidellyt. En ole todellakaan trolli. Näköjään netissä ei voi rehellisesti kysyä, kun epäillään heti trolliksi. Onneksi käyn terapiassa ja siellä voin puhua rehellisesti ja minua uskotaan. Nyt kun edellinen exä näyttää "hylänneen" mut (=ei olekaan enää toivoa suhteesta), niin ehkä palaan ex-aviomieheni luokse ainakin jotenkin. Hänkin oli väkivaltainen sinänsä. Mutta en usko jaksavani kohdata ketään uuttakaan ihmistä enää. Ja todellakaan en ole mikään trolli.
Jos seksi oli hyvää niin anna mennä vaan!!