Taas tämä päivä kotona
Mies tuossa jo kehuskeli kun pääsee eräisiin harkkoihin lapsen kanssa ja sitten menevät peliä katsomaan. Itse pääsen vaan tuohon pihalle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Valvontapanta jalassa?
En pysty sairauksien takia liikkumaan tai pystyisin jos saisin apua mutta kun ei ole ketään kuka auttaisi.
Mikset mene minne haluat? Ei kai aikuista ihmistä kukaan estele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvontapanta jalassa?
En pysty sairauksien takia liikkumaan tai pystyisin jos saisin apua mutta kun ei ole ketään kuka auttaisi.
Jaa. Senhän tietysti olisi voinut aloituksessa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene minne haluat? Ei kai aikuista ihmistä kukaan estele?
En pysty ajamaan autoa.
Miksi mies ei voisi olla se joku auttamassa? Voitko olla missään noissa menoissa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei voisi olla se joku auttamassa? Voitko olla missään noissa menoissa mukana?
Ei se halua auttaa. Nykyään se menee aina lapsen kanssa kaksin. Pystyisin menemään esim ottelua katsomaan jos ne antaisi mun tulla mukaan.
Nyt vaan ammattivalittaja suihkii rollaattorilla perään.
Ehkä oot niin negatiivinen että pilaat tunnelman kun murjotat vaikka johonkin pääsisitkin. Mikset voi kysyä voitko tulla mukaan peliin? Vituttaa kun ihmiset kuvittelevat että toiset lukevat ajatuksia ja aina tietävät mitä juuri sinä jurottava tuppisuu haluat
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan ammattivalittaja suihkii rollaattorilla perään.
Ei ole rollaattoria.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oot niin negatiivinen että pilaat tunnelman kun murjotat vaikka johonkin pääsisitkin. Mikset voi kysyä voitko tulla mukaan peliin? Vituttaa kun ihmiset kuvittelevat että toiset lukevat ajatuksia ja aina tietävät mitä juuri sinä jurottava tuppisuu haluat
Olen mä useamman kerran kysynyt mutta se on kuulemma vain miesten juttu.
Onpa kurjaa, harmi että kaikille ei ole suotu elämään samanlaista hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa, harmi että kaikille ei ole suotu elämään samanlaista hyvää.
On tämä tällainen kurjaa eikä mies tätä ymmärrä. Viimeksi pääsin nopeasti kaupassa käymään tiistaina. Ensi viikolla ehkä pääsen kerran esim kauppaan.
Ole onnellinen, ettei mies heittänytkään sua ulos ja sillan alle asumaan kuten pelkäsit pari kuukautta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, ettei mies heittänytkään sua ulos ja sillan alle asumaan kuten pelkäsit pari kuukautta sitten.
Mitä onnea siinä on? Ehkä olisin saanut oman asunnon ja jotain apuja.
Täytyy miehen ja pojan saada välillä taukoa sun narinasi kuuntelusta. Teet niille hyvää ruokaa siiheksi kun tulevat kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä onnea siinä on? Ehkä olisin saanut oman asunnon ja jotain apuja.
Just eilen ulisit, ettet saa mitään apuja yhteiskunnalta! Helkkarin pässi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy miehen ja pojan saada välillä taukoa sun narinasi kuuntelusta. Teet niille hyvää ruokaa siiheksi kun tulevat kotiin!
Mä en narise kotona eikä ne tänään täällä kotona oikein ennen yötä ole. Joskus käyvät mutta syövät kuulemma esim mäkkärissä yms.
Valvontapanta jalassa?