Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kiihottuvat omasta spermastaan?

Vierailija
08.06.2018 |

En naisena käsitä tätä. En minäkään kiihotu omista pillulimoistani. Miehet haluavat että naiset nielevät sperman, ottavat sen sisäänsä ja naamallensa. Ei mulle naisena tulisi mieleenkään hieroa pillulimojani miehen kasvoille enkä usko että yksikään mies tähän edes suostuisi. Naisten kyllä pitää käsitellä miehen spermaa. Why is that?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Itsetyydytystä tarkoittava sana onania ja siitä johdettu verbi onanoida pohjautuvat Onanin nimeen, vaikka Raamatun mukaan Onanin synti ei ollut itsetyydytys vaan keskeytetty yhdyntä (hän ”antoi siemenensä mennä maahan”)."

l: wiki

Vierailija
22/22 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman eri mieltä Ap:n kanssa tästä:

"Ei mulle naisena tulisi mieleenkään hieroa pillulimojani miehen kasvoille enkä usko että yksikään mies tähän edes suostuisi."

Minä hieron niitä useinkin mieheni kasvoihin siten, että seison sängyn vieressä lattialla, hän makaa selällään sängyllä pää minun jalkojeni välissä, nojaan ikkunalautaan hyvässä asennossa ja hieron pilluani hänen kasvoihinsa kunnes en pysty enää kiihkoltani jatkamaan. Tämä tuntuu kummastakin uskomattoman hyvältä, ja mies nimenomaan toivoo sitä usein itse. Suosittelen kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla