Mitä tekisit jos Hyacinth Bucket muuttaisi naapuriisi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavia keskusteluja olisi luvassa. Saisin myös syyn pukeutua ja kammata paremmin.
Nimenomaan. Minulla on yksi vielä kaameampi naapuri, ja mielihyvin vaihtaisin häneen. Englantini paranisi huomattavasti, ja voisin lausahdella Hyacinthille aina muutaman sanan ranskaksi, jolla tekisin vaikutuksen häneen. Ja koska olen nähnyt Charlesin ja Camillan livenä, olisi minulla ainakin yksi takuuvarma keskustelun aihe. Kunhan ei vaan Daisy veisi minua pahoille teille...
Sinähän olet melkein aristokraatti! Itse olen vain kätellyt Martti Ahtisaarta, mahtaneekohan sillä päästä piireihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavia keskusteluja olisi luvassa. Saisin myös syyn pukeutua ja kammata paremmin.
Nimenomaan. Minulla on yksi vielä kaameampi naapuri, ja mielihyvin vaihtaisin häneen. Englantini paranisi huomattavasti, ja voisin lausahdella Hyacinthille aina muutaman sanan ranskaksi, jolla tekisin vaikutuksen häneen. Ja koska olen nähnyt Charlesin ja Camillan livenä, olisi minulla ainakin yksi takuuvarma keskustelun aihe. Kunhan ei vaan Daisy veisi minua pahoille teille...
Sinähän olet melkein aristokraatti! Itse olen vain kätellyt Martti Ahtisaarta, mahtaneekohan sillä päästä piireihin.
Kyllä pääsee. Maralla kun on niitä kansainvälisiä rauhantehtäviä, Nobel (!), ja on ollut presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisin siis tuon hienon englantilaisen näyttelijän ihan naapurikseni ?
Mikä ettei !
ei vaan hyacint bucketin.
It's Buckée!
Vaihtaisin kaamean naapurin huutavan muijan Hyasinttiin any day.
Olisin tyytyväinen. Saisin energiaa panostaa itseeni ja kotiini enemmän seuraamalla hänen vouhotustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daisy? Tarkoitatko sittenkin Rose?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisin siis tuon hienon englantilaisen näyttelijän ihan naapurikseni ?
Mikä ettei !
ei vaan hyacint bucketin.
It's Buckée!
Olisitko itse ennemmin kukkakimppu ranskaksi vai ämpäri äidinkielelläsi?
Menisin kynttiläillallisille, ehdottomasti.
Minussa asuu pieni ripaus Hyacinthia, mikä nostaa ajoittain aina päätään. Ja miehessäni Richard. Ehkä tulisimme siis hyvin juttuun. Päästäisimme hänet mieluusti kotiimme myös siivoamaan ja kiillottamaan, sille olisi tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh my goodness! Rosehan se oli! Voi ei, olen katsonut liian vähän sarjaa, my fault.
Täyttäisin hyvin Osnlow'n roolin.
Täällä on aina niitä nimiehdotuksia vonkaavia ketjuja. Aika söpöä kun perheen tytöt on nimetty kukkasten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daisy johdattaisi kirjastoon romanttisen viihteen hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aina niitä nimiehdotuksia vonkaavia ketjuja. Aika söpöä kun perheen tytöt on nimetty kukkasten mukaan.
Sanos muuta :) Hyasintti, Päivänkakkara ja Ruusu.
Suomalainen Bukéen perhe voisi olla Ohdake, Kullero ja Rentukka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäs sisarus vielä.
Serkkuni on kuin Hyacint. Hän tarjoaa hyvää viihdettä jutuillaan, kun tulee käymään meillä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin kynttiläillallisille, ehdottomasti.
Minussa asuu pieni ripaus Hyacinthia, mikä nostaa ajoittain aina päätään. Ja miehessäni Richard. Ehkä tulisimme siis hyvin juttuun. Päästäisimme hänet mieluusti kotiimme myös siivoamaan ja kiillottamaan, sille olisi tarvetta.
Ei hän muiden koteja siivoa. Omaansa vain ja varmaankin siksi, ettei ole varaa siivoojan tai siivoojat eivät osaa tarpeeksi tarkkaan.
Jatkaisin samanlaista kurkkimista ja hiipimistä kuin nykyäänkin.
erakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohditte Violetin. Eli Orvokin.
Hyasintillä on kolme siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisin hyvin Osnlow'n roolin.
Samoin.
n46
Hän on ihana!
Laittaisin helmet kaulaan, leningin päälle ja menisin katsomaan Sheridanin lapsuuskuvia.
Mai gaad, jos jaksaisin pitää kotini yhtä siistinä ja kiillottaa hopeat yhtä usein...