Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia teiniyteen kuuluvaa? Vai olenko må vain paska äiti

Vierailija
07.06.2018 |

teini ajattelee että en anna rakkautta ja huomiota, olen suunnilleen pilannut hänen elämänsä ja yhtä helvettiä asua luonani.

Luin sattumaota hänen yhden tekstin, ei siis mikään päiväkirja tms vaan raapustelua.

Jos yritän olla läsnä ja kiinnostunut hänen asioistaan "ei kuulu sulle", jos jätän kyselemättä, niin ei mua kuulemma edes kiinnosta miten hänellä menee. Jos yritän antaa huomiota, ei kiinnosta tehdä mun kanssa mitään tai lähteä minnekkään, sitten kuitenkin ajattelee ettei hän saa huomiota :(

Tulin todella surulliseksi tuon tekstin luettuani, on kirjoittanut sen ollessaan 16v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Menee kyllä yleensä ohi jo 16 - 17 vuotiaana.

Vierailija
2/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko silloin saatavilla, kun teinillä on asiaa. Usein se hetki on eri, kuin se minkä itse tarjoat.

Itse yritän tarttua niihin hetkiin, kun teini itse ottaa kontaktia.

Onko teillä uusperhe, jossa pienempiä sisaruksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko silloin saatavilla, kun teinillä on asiaa. Usein se hetki on eri, kuin se minkä itse tarjoat.

Itse yritän tarttua niihin hetkiin, kun teini itse ottaa kontaktia.

Onko teillä uusperhe, jossa pienempiä sisaruksia?

Yritän mutta se ei muuta mitään, silti ajattelee noin. 99% kerroista kun tulee omasta huoneestaan on naama väärinpäin ja vihaisen oloinen minulle, vaikken ole sanonut edes mitään. Olisin voinut olla enemmän läsnä, mutta ei ole vuosiin halunnut tehdä mitään tai käydä missään, sitten toisessa lauseessa sanoo kun ei ikinä käydå missään.

Nautin niistä hetkistä kun on normaali oma itsensä eikä kiukkuisen oloinen. Jopa niin, että varon kyselemästä ettei sekunnissa muutu taas kiukkuisaksi.

Vierailija
4/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia, kestää vielä parivuotta.

Vierailija
5/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin äiti harvoin tekee mitään oikein.

T. 16- ja 14-vuotiaiden äiti

Vierailija
6/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te mammat aina jaksatte heittäytyä paska mutsi-marttyyreiksi, en käsitä. Lapsia kyllä osataan tehdä, mutta lasten ja nuorten normaalit kehitysvaiheet on ihan hukassa teiltä ja sitten vaan epävarmana heittäydytään yhyy yhyy nyyh, olen paska äiti-marttyyriksi. Nyt vähän sitä selkärankaa ja itsevarmuutta.

Vierailija
7/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä ei ole mikään irrallinen vaihe vaan siinä mitataan sitä edeltänyt kasvatustyö ja kommunikaatio nuoren kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan