Capuccino on AAMIASJUOMA, sitä ei kuulu juoda myöhemmin päivällä!
Se on aamiaisjuoma siksi, että maidossa on hieman ravintoa ennen lounasta. Vain wt:t ja juntit juovat sitä muulloin ja miesten ei oikeastsaan kuulu juoda sitä ollenkaan.
Kommentit (53)
Minäpä juon kahvikoneella tekemääni cappuccinoa joka päivä ihan mihin vuorokaudenaikaan haluan. Mitäs siihen sanot?
Juon maitokahvia yleensä lounaan jälkeen ja iltaruuan jälkeen. Aamulla juon teetä.
Haha, niinhän sitä sanotaan. Mä kyllä juon sitä just sillon kun mä haluan. On ihan kiva aiheuttaa kauhistelua ja hämmennystä iltapäivisin kahviloissa!
En väitäkään, etteivätkö jotkut ihmiset sitä joisi. Wt:t ja rahvaat. Jotka muutenkin yleensä toimivat vain "niin kuin minä haluan".
ap
Ja seksi on lisääntymistapa, mutta silti sitä on hemmetin mukava käyttää ihan muutenkin
Ei nämä juntit ole ikinä Italiassa matkustaneet. Thaikkuihin ne lentää tai Singaporeen ottamaan selfien Infinity-poolissa hehehehehe.
Tämä aloitus oli täyttä timanttia *****
otan maitokahvini ja vetäydyn takavasemmalle :)
Vierailija kirjoitti:
En väitäkään, etteivätkö jotkut ihmiset sitä joisi. Wt:t ja rahvaat. Jotka muutenkin yleensä toimivat vain "niin kuin minä haluan".
ap
On kyllä joo tosi itsekästä juoda capuccino muulloin kuin aamulla :'D
Aivan röyhkeätä. Käsittämätöntä.
Väärin. Sitä juovat naiset ja miehet. espressoon siirrytään iltapäivällä, kello yhden jälkeen. Perehtyisit asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On kyllä joo tosi itsekästä juoda capuccino muulloin kuin aamulla :'D
Aivan röyhkeätä. Käsittämätöntä.
AP:lla pää räjähtää LOL
Voi että miten ankeaa elämä olisikaan, jos aina tekisi "niin kuin kuuluu tehdä". Meilläpä onkin täällä töissä oikein sellainen nolo wt-kahviautomaatti mistä saa semmoista oikein pa*kaa kaputsiinia. Taidan ottaakin tän lounaan päälle semmoisen.
Minäpä olen syönyt aamiaismuroja iltapäivällä ja joskus jopa illalla!
Kohta joku varmaan täällä väittää, että käytätte sitä lusikkaa mikä tulee spagetin kanssa?
Italialaiset NAURAA teille :DD
Menee kyllä Ap:n elämä hukkaan miettiessä ja kelloa tarkkailessa, mitä saa milloinkin suuhunsa pistää, naapureista nyt puhumattakaan.
Cappucino iltapäivällä, anarkiaa!
Kaputsiinoa ja kaurapuuroa päivälliseksi, namnam.
Mä pysäköin autoni eiku siis bemarin jalka käytävälle kahvilan oven eteen poikittain ja menen hakemaan sen gabutsiinon vaikka illalla jos huvittaa, et revi siitä.
T: Nico-Petteri Keravalta.
Ap on itse wt-juntti eikä osaa edes kirjoittaa cappuccinoa oikein. Siinä on muuten kaksi p-kirjainta, kysy vaikka italialaisilta.
5/5