Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Liivitön
07.06.2018 |

Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?

Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.

Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (291)

Vierailija
241/291 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ymmärrän sinua, jos rintasi ovat 75F/80E kokoa, ei ehkä kannata lähteä ulos ilman liivejä, vaikka ne olisikin ihanaa nähdä luonnossa ;)

242/291 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta pakko kommentoida! Olen mukiin menevä 36v nainen ,mieheni kieltää minua lähtemästä ulos ilman rintaliivejä,en edes hänen seurassaan voi olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/291 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nautinnollinen näky. Varsinkin, jos kokonaisuus on muutenkin näyttävä.

Vierailija
244/291 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kesähupia enimmäkseen, tosin joskus talvisinkin ihan oma mies yllyttää ja välillä lähden mukaan ilotteluun. Kyllähänä se kivasti kutkuttaa olla vähän lapsellisen 'tuhma'. Ihan selvä juttuhan se on snaokoot muut mitä vain, kyllä nainen tietää mitä saa/kerjää katseitten osalta kun antaa tissien bvapaasti heilahdella paidan alla ja vielä jos sattuu vähän nöpöttämään.... turha kieltää. :)

ei mitenkään tiukkapipoista nyt, kun kerrankin saadaan vähän olla vapaammissa vaatteissa.

p.s. tykkään minäkin vikuilla niitä lihaksia vähän.

Vierailija
245/291 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ei nuolta, koska ei oltu ajateltu asiallisesti,eikä historiallisesti, eli nännit näkyville jos nainen niin haluaa.

Vierailija
246/291 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näkyä. Kaunista. Mitä suuremmat rinnat sen parempi. Korostakaa kauneutta

Vierailija
247/291 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin nautinnollinen näky. Varsinkin, jos kokonaisuus on muutenkin näyttävä.

Kaikista naisista tulee näyttäviä ilman liivejä,ja tämä positiivisessa mielessä.

Vierailija
248/291 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jättikokoiset rinnat koki 3 vuotta sitten muodonmuutoksen kun kävin rintojen pienennysleikkauksessa. Isot rinnat liiveissä olivat vuosien kuluessa painaneet urat hartioihin ja hartioihin oli tullut sen takia kivulias hermovaurio.

Nyt mulla on sitten teinitytön terhakkaat tissit, 41 vuotiaan kropassa enkä edelleenkään voi käyttää liivejä, koska hermovauriot hartiossa eivät ole parantuneet vaan aktivoituvat liivien tai esim selkärepun käytöstä.

Joten kuljen jatkuvasti ilman liivejä ja viis veisaan siitä näkyykö nännit vai ei.

Mulle kiinnostavampaa elämänlaadullisesti on se, ettei mua satu kaiken aikaa.

Ja jos joku näkee mun nöpöttävät nännit ja saa siitä jotkut kiksit, niin siitä vaan. Kiva kun pystyin tarjoamaan piristystä päivään.

Vierailija
249/291 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa töissä ollessani palvelutiskillä näin naisen jolla ei ollut liivit päällä ja nännit nöpötti hyvin terhakkaasti pystyssä erottuen selvästi, suorastaan vaativat katsettani... yritin kovasti olla tuijottamatta pitkään ja piti samalla muutenkin seurailla jos muita asiakkaita tulee, mutta vähän väliä eksyin hieman vilkaisemaan. Jossain vaiheessa näin naisella pienoisen hymyn, liekköhän huomasi huomioni... no sitten hän jatkoi matkaa ja minulle jäi vain muistot. :)

Vierailija
250/291 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExLollo kirjoitti:

Mun jättikokoiset rinnat koki 3 vuotta sitten muodonmuutoksen kun kävin rintojen pienennysleikkauksessa. Isot rinnat liiveissä olivat vuosien kuluessa painaneet urat hartioihin ja hartioihin oli tullut sen takia kivulias hermovaurio.

Nyt mulla on sitten teinitytön terhakkaat tissit, 41 vuotiaan kropassa enkä edelleenkään voi käyttää liivejä, koska hermovauriot hartiossa eivät ole parantuneet vaan aktivoituvat liivien tai esim selkärepun käytöstä.

Joten kuljen jatkuvasti ilman liivejä ja viis veisaan siitä näkyykö nännit vai ei.

Mulle kiinnostavampaa elämänlaadullisesti on se, ettei mua satu kaiken aikaa.

Ja jos joku näkee mun nöpöttävät nännit ja saa siitä jotkut kiksit, niin siitä vaan. Kiva kun pystyin tarjoamaan piristystä päivään.

Kiitos kun kerroit.

Hyvin sanottu, ja terveys sekä hyvinvointi on tärkeää.

Vierailija
251/291 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun nännit "näkyy" joskus vaikka olisi liivit, joten outo kysymys. En todellakaan tuijottele omaa rintamustani ja mieti, että näkyykö vai eikö näy.

Vierailija
252/291 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus säälittää kun näkee nuoria tyttöjä, joilla ei rintsikoita paidan alla ja nännit osoittaa melkein kohti lattiaa.

Vierailija
253/291 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiset saavat pukeutua miten haluavat. Yli 60-vuotiaatkin.

254/291 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljäpipoinen kirjoitti:

Minusta naiset saavat pukeutua miten haluavat. Yli 60-vuotiaatkin.

Nimenomaan näin. Silti, pidän rouvan avonaisista kaula-aukoista myös julkisilla paikoilla. Jonkinlaista omituista exhibitionismia? "Katsokaa, kuinka kaunis hän on myös tuosta kohtaa?".

Vierailija
255/291 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotenkin ehkä jotain piilevää taipumusta jonkinasteiseen exhibitionismiin, olen jo 40+ nainen.. Se ei ole läheskään aina mielessä, mutta ajoittain varmaankin sidoksissa esim ovulaatiopäiviin tms. Silloin muutoinkin olen enemmän hereillä seksuaalisuuteni kanssa, vaikka toki se on läsnä elämässäni muulloinkin. Noina pävinä erityiesti tulee mitetittyä mitä laitan päälle ja tulee myös vähän enemmän miehiä vilkuiltua ja ajatukset vähän harhailevat.  Omaa kivaa on sellainen, että jätän rintaliivit pois ihan tarkoituksella mekon tai paitapuseron alta töihinkin joskus. Vähän jännittää ja jotenkin puolikiihottuneessa olotilassa sitten nautin niistä katseista ja yritän olla etten muka olisi tehnyt sitä tahallani. Nännit nöpöttää helposti ihan kunnollakin paidan tai mekon alta, tiedän että ne ovat ihan huomattavisssa ja katseen saadessani vähän kiihotunkin joskus. Joskus vapaalla ollessani voi ola löysempikin ohut yläosa ja kumartuessa esim näkee helposti koko rintavarustus jos oiken osaa katsoa. Hymyjä olen saanut ja joskus joku mukava kommentti kivasti verhoiltuna saa vähän poksetkin hehkumaan. Joku tietty saattaa tuollaisesta pahoittaa mielensä, mutta minun oma juttuni - eikä miehenikään näytä olevan pahoillaan hölmöilyistäni. 

Vierailija
256/291 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissussa Etelä-Euroopassa ja täällä näkyy todella paljon naisia ilman rintaliivejä. Nuoret kauniit naiset vaaleissa topeissa on kyllä kiihottava näky, kun kauniit rinnan muodot näkyy selvästi ja nännit ja nännipihat kuultaa topin läpi. 

Vierailija
257/291 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pienitissinenlähes lauta joten liiveittä menen. Nännit saa näkyä.

Vierailija
258/291 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, enkä vielä ymmärtänyt peittää itseäni miesten katseilta, olin kesätopissa ilman liivejä ja aikuiset miehet hidastivat ja viheltelivät jopa ohi ajavasta autosta. Se oli niin ahdistava kokemus, että liivit pysyivät päällä seuraavat 20v. Nyt keski-ikäisenä ei enää niin väliä. Ilman tätä ahdistavaa kokemusta alaikäisenä olisin voinut tarjota silmäniloa nuoruuteni vuosikymmenet. Rintani ovat kiinteät, joten en edelleenkään tarvitse liivejä ja ilman on mukavampi olla.

Vierailija
259/291 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

75B ja tykkään tosi paljon omista rinnoistani. Ne on sellaiset terhakat, muhkeat ja pyöreähköt :)

Oon nyt alkanut jättää aina välillä liivit pois esim. Ihonmyötäisen kesätopin alta vaikka nännit saattaa nöpöttää kankaan läpi. En halua, että muiden häpeä ja sisäistetty naisviha ohjaa mun pukeutumista. Sensuelliin naiseuteen kuuluu nännit. Ne saa näkyä kankaan läpi tai olla näkymättä. Käytän liivejä tai en, teen valinnan itse. 

N40

Vierailija
260/291 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta rintojen koosta liivittömät rinnat joista nännit näkyvät paidan läpi,ovat aina hyvän näköiset.  M58.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän