Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Liivitön
07.06.2018 |

Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?

Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.

Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (291)

Vierailija
201/291 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutittaako se vaatteen kangas nännejä jos ei ole rintsikoita?

Jotkut paidat kutittaa ja hiestää nännejä hieman kipeäksikin. Se ei ole mukavaa.

Vierailija
202/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan silloin paitaa ja odotan kylmiä talvipäiviä, jotta tämä paita voi ottaa kaapista. Ilman liivejä olo on vapauden tunnetta lisäävä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän töissä, ulkona (lenkillä, ostoksilla) mutta kotona en pidä koskaan.

Kuppi 75 dd.

Onko isot tummat nännit?

Isot pyöreät pystynännit, keskikokoiset nännipihat, vaaleanpunaiset kuin marjat. En ole ollut raskaana enkä imettänyt, siksi nuo alueet ovat pysyneet vaaleanpunaisina.

Tissi suukkoja sinne, Nam ;)

Vierailija
204/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pyöreät pystynännit, keskikokoiset nännipihat, vaaleanpunaiset kuin marjat. En ole ollut raskaana enkä imettänyt, siksi nuo alueet ovat pysyneet vaaleanpunaisina.[/quote]

No huh! Tollaset vaaleenpunaiset neitseelliset nuput ovatkin kaikista parhaimmat!

Niitä ei ole imetetty pilalle eivätkä ole kuluneet siinä ruskeiksi.[/quote]

on sullaki mielipide. ne on tarkoitettu vauvoille myös ja ihminen lisääntymään[/quote]

Ei kaikki naiset halua vauvoja rintojaan pilaamaan. Jotkut seksikkäät naiset pitää ne vain miestä varten mikä on hieno asia.[/quote]

Ei rintojen "suojelu" ole syy siihen, ettei halua lapsia! Myös imettäneet rinnat ovat kauniita, ne on usein eri lailla kauniita ja usein kauniimpia kuin muut. / Vili

Vierailija
205/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vaaleat, keskikokoiset nännipihat, vaikka 2 lasta on näillä imetetty. Joten ei voi yleistää.

Mielestäni ovat aika samannäköiset kuin ennen lapsiakin, ehkä vähän täyteläisemmiksi jäivät. Enää ei lapsia minulle tule.

Lastensaanti ja varmaan se imetyskin herkistivät rintoja ja koko kehoa muutenkin, seksi on paljon nautinnollisempaa. Kaikin puolin siis pelkkää plussaa tuoneet kyseiset vintiöt. 😊

Vierailija
206/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rintojen "suojelu" ole syy siihen, ettei halua lapsia! Myös imettäneet rinnat ovat kauniita, ne on usein eri lailla kauniita ja usein kauniimpia kuin muut. / Vili

Ne imetetyt rinnat eivät enää mielestäni ole yhtä virkeän ja himokkaan näköiset kuin lapsen saaneen naisen imetysrinnat. Imetetyt ovat jotenkin "liian kypsät".

Imettämättömät rinnat on sellaiset hedelmät jotka odottaa vasta poimijaansa :)

Vierailija
207/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vaaleat, keskikokoiset nännipihat, vaikka 2 lasta on näillä imetetty. Joten ei voi yleistää.

Mielestäni ovat aika samannäköiset kuin ennen lapsiakin, ehkä vähän täyteläisemmiksi jäivät. Enää ei lapsia minulle tule.

Lastensaanti ja varmaan se imetyskin herkistivät rintoja ja koko kehoa muutenkin, seksi on paljon nautinnollisempaa. Kaikin puolin siis pelkkää plussaa tuoneet kyseiset vintiöt. 😊

Hyvä jos joillekin harvoille käy noin päin.

Minä kohotutin rinnat omalla rasvallani, ja kävin lomalla Jenkeissä vaginan laserkiristysoperaatiossa (9000 eur) ja oli sen arvoista. Tuon jälkeen seksi alkoi taas tuntua hyvältä, vaikka miehelläni on iso kalu.

Nännit palautuivat vähitellen vaaleammiksi raskauden jälkeen. Ne oli ikävän ruskeat välillä.

Vierailija
208/291 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne imetetyt rinnat eivät enää mielestäni ole yhtä virkeän ja himokkaan näköiset kuin lapsen saaneen naisen imetysrinnat. Imetetyt ovat jotenkin "liian kypsät".

Imettämättömät rinnat on sellaiset hedelmät jotka odottaa vasta poimijaansa :)

meni luurissa rivit sekaisin: imetetyt eivät ole yhtä virkeän ja himokkaan näköiset kuin lapsettoman imettämättömät rinnat jotka odottaa vasta poimijaansa.

Tämä minun mielipide siis, kokemuksen perusteella.

Vierailija
209/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutittaako se vaatteen kangas nännejä jos ei ole rintsikoita?

Jotkut paidat kutittaa ja hiestää nännejä hieman kipeäksikin. Se ei ole mukavaa.

Älä käytä sellaisia paitoja ihoa vasten.

Vierailija
210/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rinnat on hot. Kertakaikkiaan piristystä arkeen, ne ovat kutsuvia ja mikä ruumiinosa on ihanampi kun sileät kimmoisat luomurinnat. Niitä on ilo katsella ja jos niin helliä, minua ei ainakaan miehenä ällötä, päinvastoin, siis nännit näkyköön. M

Vierailija
211/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tykkään katsella itseäni peilistä ohut silkkipaita päällä, nännit kovana, kangas niistä kohtaa kohollaan. Liikahtelen, katson sivulta, edestä. Rinnat ovat hyvin säilyneet ja kookkaat dd:t. En minäkään kehtaisi mennä julkiselle paikalle näin koska tiedän että saisin liikaa erinäköistä huomiota itse kultakin ;D

Tuon jälkeen sormettelen itseäni peilin edessä ja nännit kovettuvat paidan alla vielä enemmän ennen kuin tulen.

Vierailija
212/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona tykkään katsella itseäni peilistä ohut silkkipaita päällä, nännit kovana, kangas niistä kohtaa kohollaan. Liikahtelen, katson sivulta, edestä. Rinnat ovat hyvin säilyneet ja kookkaat dd:t. En minäkään kehtaisi mennä julkiselle paikalle näin koska tiedän että saisin liikaa erinäköistä huomiota itse kultakin ;D

Tuon jälkeen sormettelen itseäni peilin edessä ja nännit kovettuvat paidan alla vielä enemmän ennen kuin tulen.

Näinköhän on naisen kirjoittama? Jos olet nainen niin ,ikäsi, vartalon koko, ammatti. sinkku. Haluaisin juurikin tuollaista naista, en pidä naisia pelinapuloina vaan rakastaisin sinua muutenkin. Toki olen hyvä sängyssä, hyvä mutta haluaisin myös läheisyyttä. Olisiko sinusta siihen vaan haluaisitko pelkkää seksiä? olen juuri eronnut ja olen varuillani seksin suhteen, muutama yhdenyön juttu on ollut, mutta en pidä sellaisesta. Haluan kuumaa ja kovaa seksiä, mutta enemmän läheisyyttä että haluan sitä seksin jatkuvuutta yhdenyön jälkeen mitä en vielä ole saanut. Rintojen hyväily ja näykkiminen on kova juttu siksikin naisten rinnat ovat kiihottavia joita en voi vastustaa, siksi olen päätynyt naisten rintoihin ja pöksyihin. M

Vierailija
213/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaloin aina naisten rintoja, oli ne a-d kokoiset.  Olen tämän ymmätänyt ja käsite ymmärretty, ei ole aina d-tai dd kokoiset, miksi tätä jahkaa.RAKASTAN KAIKEN KOKOISIA RINTOJA.

Vierailija
214/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän on naisen kirjoittama? Jos olet nainen niin ,ikäsi, vartalon koko, ammatti. sinkku. Haluaisin juurikin tuollaista naista, en pidä naisia pelinapuloina vaan rakastaisin sinua muutenkin. Toki olen hyvä sängyssä, hyvä mutta haluaisin myös läheisyyttä. Olisiko sinusta siihen vaan haluaisitko pelkkää seksiä? olen juuri eronnut ja olen varuillani seksin suhteen, muutama yhdenyön juttu on ollut, mutta en pidä sellaisesta. Haluan kuumaa ja kovaa seksiä, mutta enemmän läheisyyttä että haluan sitä seksin jatkuvuutta yhdenyön jälkeen mitä en vielä ole saanut. Rintojen hyväily ja näykkiminen on kova juttu siksikin naisten rinnat ovat kiihottavia joita en voi vastustaa, siksi olen päätynyt naisten rintoihin ja pöksyihin. M

Nainen olen. Ikä 46, nuorekas, ei lapsia, pituutta 168cm ja vartalo naisellinen, normaalin kokoinen mutta kurvikas oikeista kohtaa, päällikköasemassa keskikokoisessa yrityksessä. Naimisissa mutten saa seksiä, eroamispisteessä, mieheni ei ole seksuaalinen eikä kaipaa läheisyyttä vaan on erakkoluonteinen. Siksi tyydyttelen itseäni lähes joka päivä. Pidän seksikkäistä vaatteista ja siksi peilailen itseäni kuten edellä mainitsin, leikin usein roolileikkejä itseni kanssa. Olen odotellut että se oikea ilmestyisi, astuisi elämääni.

Entä sinä?

Vierailija
215/291 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen. Ikä 46, nuorekas, ei lapsia, pituutta 168cm ja vartalo naisellinen, normaalin kokoinen mutta kurvikas oikeista kohtaa, päällikköasemassa keskikokoisessa yrityksessä. Naimisissa mutten saa seksiä, eroamispisteessä, mieheni ei ole seksuaalinen eikä kaipaa läheisyyttä vaan on erakkoluonteinen. Siksi tyydyttelen itseäni lähes joka päivä. Pidän seksikkäistä vaatteista ja siksi peilailen itseäni kuten edellä mainitsin, leikin usein roolileikkejä itseni kanssa. Olen odotellut että se oikea ilmestyisi, astuisi elämääni.

Entä sinä?

Haluisin juuri joitain tuollaisia piirteisiä asioita. Minusta ei varmaankaan sinulle olekkaan hyötyyä. olen eläkeläinenen (54v) mutta todella tosiaan haluaisin tuollaisen naisen joka haluaa muutakin kun seksiä. Anteeksi että olen suorasanoinen, mutta haluaisin tuottaa meille nautintoa... nautintoa ja pitkään. Kaikin avuin. Haluttu.

Vierailija
216/291 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan silloin paitaa ja odotan kylmiä talvipäiviä, jotta tämä paita voi ottaa kaapista. Ilman liivejä olo on vapauden tunnetta lisäävä asia.

Ihana ilma, voin hyvin käydä ulkona ja kaupassakin ilman liivejä. pikkuisen viileä ilma kovettaa nännit ja ne kiusaa miehiä, kun kovat nännin erottuu puseron alta.

Vierailija
217/291 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja rintani ovat DD kokoa. Olen usein ilman liivejä ja nautin pienestä flirtistä kun lähes tahattomasti tönäisen jotain miestä rinnoillani jonossa. Joskus pyydän anteeksi häneltä ja saan aina hymyn vastaukseksi. En kerro enempää.

Vierailija
218/291 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen nainen ja rintani ovat DD kokoa. Olen usein ilman liivejä ja nautin pienestä flirtistä kun lähes tahattomasti tönäisen jotain miestä rinnoillani jonossa. Joskus pyydän anteeksi häneltä ja saan aina hymyn vastaukseksi. En kerro enempää.

Aika herkku. Naisilta ei saisi ikää kysyä, mutta kysyn mikä on ikäsi? Hiustesi väri? ja paino. Eihän nämä mitään kriteerejä ole, mutta haluaisin tietää minkälainen hottis olet tuollaisilla avuilla. Mitä jäbä duunaa ; )

Vierailija
219/291 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen itseäni peilistä ja päälläni uudet viininpunaiset rintsikat joissa avoimet halkiot nännien kohdalla. Nännit kovana ja pystyssä. Rintaliivikoko 75E.

Nämä kun uskaltaisi laittaa päälle töihin tai kauppaan ;))

Vierailija
220/291 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, minä teen tuota samaa kesäisin HSLn ruuhka-ajan busseissa. Arvaa onko välillä mukava tunne matkustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme