Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen
Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?
Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.
Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.
Kommentit (291)
Naapurin itseni kanssa suunnilleen samanikäinen (~56v) opettajatar on kesäisin usein pihalla pelkässä mustassa pitkässä yöpaidassa, tietenkin ilman rintaliivejä. Hänellä on melko pienet, suht terhakkaat rinnat, mutta nännit sitäkin isommat. Pari kertaa olen lähietäisyydeltä päässyt näkemään, miten hänen nänninsä töröttävät yöpaidan alta kutsuvasti. Kerran jutellessamme en jättänyt epäselväksi, että huomasin ne. Katsoin häntä ensin silmiin ja siirsin katseeni hänen rintoihinsa. Muutaman sekunnin niitä ihailtuani nostin katseeni ja huomasin kiusoittelevan ilmeen hänen kasvoillaan. Taisi tykätä huomioinnistani.
Jospa joskus pääsisin riisumaan sen yöpaidan ja huomioimaan hänen ihanat rintansa ja nänninsä hieman konkreettisemmin. Ja mielellään sitten vähän enemmänkin...
Tuplapipon käytöstä ja nännien näkymisestä päättää vain nainen itse, eivät muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Isot keinuvat rinnat ilman liivejä tiukassa paidassa nännien näkyessä läpi on kaunis näky.
Kyllä. Vielä kun pääsee sitten vielä niitä hyväilemään, nuolee ja imemään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot keinuvat rinnat ilman liivejä tiukassa paidassa nännien näkyessä läpi on kaunis näky.
Kyllä. Vielä kun pääsee sitten vielä niitä hyväilemään, nuolee ja imemään....
Tämä...
Vaimollani 51v on isot rinnat n. F kokoa ja kroppa kuosissa. Nännit on sitä kokoa että näkyy liivienkin kanssa jos on tyköistuva paita. Mukava seurata vastaan tulioita kuinka vaimoni kerää katseita. Ai että miten tykkään :)
M54
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani 51v on isot rinnat n. F kokoa ja kroppa kuosissa. Nännit on sitä kokoa että näkyy liivienkin kanssa jos on tyköistuva paita. Mukava seurata vastaan tulioita kuinka vaimoni kerää katseita. Ai että miten tykkään :)
M54
Ylettääkö myös imemään omia nännejään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Mä yletän E-kuppikoko. Ihanat tissini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Se on kiihottavan näköistä jos nainen imee omia nännejä esim. samalla kun panee häntä
Mulla on semmoinen kesämekko joka näyttää paremmalta ilman liivejä. Ja liivit hiostaa hirveästi näin kuumalla
Normal-kaupasta voi ostaa tiukan trikoon alle laitettavat nöpöttävät nipplekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Se on kiihottavan näköistä jos nainen imee omia nännejä esim. samalla kun panee häntä
Kyllä. Samaa mieltä.
Kyllähän nämä akat, joilla ei oikeesti ole rintoja, menevät tuolla ilman rintaliivejä. Auta armias sitä huomiota, jos tällainen normaalipainoinen, C tai D- kupin nainen on ilman rintaliivejä ihmisten ilmoilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
kostutko tai tuleeko jopa orkesteri ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä akat, joilla ei oikeesti ole rintoja, menevät tuolla ilman rintaliivejä. Auta armias sitä huomiota, jos tällainen normaalipainoinen, C tai D- kupin nainen on ilman rintaliivejä ihmisten ilmoilla..
mikätäs on vaikeaa, sukupuolisidonnaista liivit ei pidä ollakaan vaan koon mukaan eikö niin, jotain piilossa olevaa on kivempi haluta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
kostutko tai tuleeko jopa orkesteri ?
Jos yletätte niin imekää niitä omia nännejä.
Vierailija kirjoitti:
Normal-kaupasta voi ostaa tiukan trikoon alle laitettavat nöpöttävät nipplekset.
Nipplekset!?!?!!
Vierailija kirjoitti:
Naapurin itseni kanssa suunnilleen samanikäinen (~56v) opettajatar on kesäisin usein pihalla pelkässä mustassa pitkässä yöpaidassa, tietenkin ilman rintaliivejä. Hänellä on melko pienet, suht terhakkaat rinnat, mutta nännit sitäkin isommat. Pari kertaa olen lähietäisyydeltä päässyt näkemään, miten hänen nänninsä töröttävät yöpaidan alta kutsuvasti. Kerran jutellessamme en jättänyt epäselväksi, että huomasin ne. Katsoin häntä ensin silmiin ja siirsin katseeni hänen rintoihinsa. Muutaman sekunnin niitä ihailtuani nostin katseeni ja huomasin kiusoittelevan ilmeen hänen kasvoillaan. Taisi tykätä huomioinnistani.
Jospa joskus pääsisin riisumaan sen yöpaidan ja huomioimaan hänen ihanat rintansa ja nänninsä hieman konkreettisemmin. Ja mielellään sitten vähän enemmänkin...
Teppo olen kyllä huomannut että katselet ikkunasta ja pihaltasikin kun pyllistelen puutarhassani pelkässä yöpaidassani. Ei se ole sattumaa että näillä helteillä kuljen pelkässä mekossa ilman alusvaatteita. Tiedän kyllä että rintojeni muodot erottuvat hyvin. Tavataan siis taas postilaatikolla!
Vierailija kirjoitti:
Pienetkin rinnat ovat oikeesti rinnat.
Pari viikkoa sitten Tukholman matkalla ekaa kertaa havahduin tähän trendiin. Varmaan parikymmentä naista aina D-kuppehin saakka kävelivät vastaan ilman liivejä. Ruotsi on taas jälleen edelläkävijä