Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Liivitön
07.06.2018 |

Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?

Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.

Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (291)

Vierailija
221/291 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en usko että oikeasti isorintaiset eli yli D-kuppiset lähtevät ulos ilman rintsikoita. :D Nuo vaikuttaa miesten kirjoittamilta haaveilulta että naiset kiusottelisivat esittelemällä niitä jättirintojaan kaikille.

Niin hankalaa se elämä tällaisten isojen kuppien kanssa vaan on. Toinen pomppii kainalossa ja toinen kauluksesta ulos jos kumartuu. Tuskin kenenkään miehet tai lapset haluavat naisensa tai äitinsä nolaavan itsensä julkisesti, puseron alla hölskyvine rintoineen. Selkäkin siinä kärsisi. Kotona ok ja mielellään silloinkin tiukka joustava paita joka pitää niitä jonkin verran aloillaan.

Vierailija
222/291 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, en usko että oikeasti isorintaiset eli yli D-kuppiset lähtevät ulos ilman rintsikoita. :D Nuo vaikuttaa miesten kirjoittamilta haaveilulta että naiset kiusottelisivat esittelemällä niitä jättirintojaan kaikille.

Niin hankalaa se elämä tällaisten isojen kuppien kanssa vaan on. Toinen pomppii kainalossa ja toinen kauluksesta ulos jos kumartuu. Tuskin kenenkään miehet tai lapset haluavat naisensa tai äitinsä nolaavan itsensä julkisesti, puseron alla hölskyvine rintoineen. Selkäkin siinä kärsisi. Kotona ok ja mielellään silloinkin tiukka joustava paita joka pitää niitä jonkin verran aloillaan.

Noinhan se menee. Isorintaisilla naisilla tosiaan kipeytyy juurikin selkä ja hartiat. Kukaan järkevä nainen ei ole ilman liivejä, ja turha sanoa että on niin isot rinnat että liivejä ei löydy. Kyllä löytyy isojen naisten kaupasta, jos ei löydy sillähetkellä niin tilaavat, uskoisin isorintaisten olevan tyrkkyjä, ei fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/291 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee. Isorintaisilla naisilla tosiaan kipeytyy juurikin selkä ja hartiat. Kukaan järkevä nainen ei ole ilman liivejä, ja turha sanoa että on niin isot rinnat että liivejä ei löydy. Kyllä löytyy isojen naisten kaupasta, jos ei löydy sillähetkellä niin tilaavat, uskoisin isorintaisten olevan tyrkkyjä, ei fiksuja.

Sorry. Tarkoitin isorintaisia naisia ilman liivejä ja se vähän närästää.

Vierailija
224/291 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Olen vissin vanhanaikanen. Miksi nänneihin ja pilluun pitää tehdä lävistyksiä rinkuloineen? eräs tuntemani nainen laittoi niitä lävistyksiä, laittoi sanojensa mukaan pimpsaankin, ei ollut seksikäs enää. Eikös ne ole epähygieenisia, meneehän käsityksen mukaan lika niihin lävistyksiin. Parasta on luomurinnat oli ne mitä kokoa tahansa, kunhan ei ole lävistyksiäM.

Vierailija
225/291 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä siellä paidan alla on kunhan se ei näy minulle, mukaanlukien rinnat. Nainen saa aikaan minussa jotenkin halvan mielikuvan jos jakaa kehoaan liikaa. Pidän siitä jos vaatetus on peittävä mutta paljastaa vartalon muodot. Silloin voi vilkaista naisen muodot mutta samalla tulee mielikuva että nainen arvostaa kehoaan eikä jaa kaikkea ensimmäiselle vastaantulijalle.

Mies, kolmikymppinen

Vierailija
226/291 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Isorintaisilla naisilla tosiaan kipeytyy juurikin selkä ja hartiat. Kukaan järkevä nainen ei ole ilman liivejä, ja turha sanoa että on niin isot rinnat että liivejä ei löydy. Kyllä löytyy isojen naisten kaupasta, jos ei löydy sillähetkellä niin tilaavat, uskoisin isorintaisten olevan tyrkkyjä, ei fiksuja.[/quote]

Höpö höpö, olen nainen, jolla isot rinnat.

Liikun usein ilman liivejä, vaikka lapsuudessa opetettiin että liivit pitää naisilla olla. Kaikki riippuu siitä, mitä teet ja missä liikut. Jos en ole hölkällä tai hyppele salilla, niin jätän liivit kotiin. Tietysti töissä kuuluu olla liivit päällä. 

Vierailija
227/291 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä siellä paidan alla on kunhan se ei näy minulle, mukaanlukien rinnat. Nainen saa aikaan minussa jotenkin halvan mielikuvan jos jakaa kehoaan liikaa. Pidän siitä jos vaatetus on peittävä mutta paljastaa vartalon muodot. Silloin voi vilkaista naisen muodot mutta samalla tulee mielikuva että nainen arvostaa kehoaan eikä jaa kaikkea ensimmäiselle vastaantulijalle.

Mies, kolmikymppinen

Olen kolmekymppinen nainen ja mielestäni kehoni on minun keho. Siinä mielessä olen eri mieltä kanssasi, että kaikki riippuu omasta käytöksestäni ja vaatteistani. Voin hyvin olla ulkona ilman liivejä ja muut eivät sitä tiedä.

Vierailija
228/291 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Isorintaisilla naisilla tosiaan kipeytyy juurikin selkä ja hartiat. Kukaan järkevä nainen ei ole ilman liivejä, ja turha sanoa että on niin isot rinnat että liivejä ei löydy. Kyllä löytyy isojen naisten kaupasta, jos ei löydy sillähetkellä niin tilaavat, uskoisin isorintaisten olevan tyrkkyjä, ei fiksuja.[/quote]

No joo, Itse olen cc rintainen nainen, enkä koe ilman liivejä oloa hankalaksi. Jos lähden lenkille tai muuten pompi, niin tietysti liivit on usein päällä, muuten olen mielelläni ilman liivejä myös ulkona ja joskus töissäkin kunhan silloin on paksumpi pusero päällä. N33

Vierailija
229/291 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas eilen kävi kaupan jonossa mukavasti. Olen DD nainen ja olin ilman liivejä, takki päällä kun oli viileätä. En käyttänyt liivejä ja takki oli auki. Edessäni kaupan jonossa oleva mies tönäisi minua pikkuisen kyynärpäällään, kyynärpää osui sopivasti rintoihin. Tykkäsin.

Vierailija
230/291 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas eilen kävi kaupan jonossa mukavasti. Olen DD nainen ja olin ilman liivejä, takki päällä kun oli viileätä. En käyttänyt liivejä ja takki oli auki. Edessäni kaupan jonossa oleva mies tönäisi minua pikkuisen kyynärpäällään, kyynärpää osui sopivasti rintoihin. Tykkäsin.

:D Jos olisit oikeasti luomu dd-kokoinen niin et lähtisi ulos ilman liivejä! Sen verran heiluisi ja hölskyisi että olisi epämiellyttävää kävellä ja liikkua ulkosalla.

Kotona on ok

nimim. luomu dd--kuppi

Vierailija
231/291 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkyt halvat ja huomionkipeät alleb kupit hakee huomiota...

Vierailija
232/291 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilman muuta nännien omistajan asia näyttääkö ne vai ei. Ei luulisi loukkaavan ketään vaikka paidan läpi töröttäisivätkin. Päivän piristyshän semmoinen näky vaan on.

Vierailija
233/291 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan näköistä jos nännit näkyy julkisilla paikoilla.

Vierailija
234/291 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Jos olisit oikeasti luomu dd-kokoinen niin et lähtisi ulos ilman liivejä! Sen verran heiluisi ja hölskyisi että olisi epämiellyttävää kävellä ja liikkua ulkosalla.

Kotona on ok

nimim. luomu dd--kuppi

Heips, Olet selvästi mummu ja tuo on mielipiteesi, johon sinulla on oikeus, mutta se on vain sinun mielipide. / n43

Vierailija
235/291 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten tuli noin 35 vee nainen hupparissa vastaan kadulla ja kohtuullisen kokoisten rintojen keskellä napotti ihanan isot ja kovat nännit. Harvemmin paksun hupparin läpi näkee tuollaisia töröttimiä.

M41

Vierailija
236/291 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perustelet väitteesi, että isorintaiset on tyrkkyjä? Aika tyhmä huomautus, ei se ole naisen ruumiinrakenteesta kiinni jos on tyrkky.

Vierailija
237/291 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvan näköistä jos nännit näkyy julkisilla paikoilla.

Voin olla ulkona ilman liivejä (B-rinnat), mutta riippuu siitä mikä on julkinen paikka mielestäsi. Kadulla tai muuten ulkona on ihan ok, mutta jos olen jossain virallisemmassa tai tärkeässä paikassa, niin tietysti liivit päällä.

Vierailija
238/291 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, jolla on isot rinnat ja nautin lukea miesten mielipiteitä naisten rinnoista. Itse olen usein ilman liivejä, sillä ne hankaa ihoa kyljestä inhottavasti. Tietysti käytän liivejä, silloin kun se tilanne niin vaatii.

Vierailija
239/291 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on E-kuppi muuten suht sirossa vartalossa ja nää tunkee esiin lähes joka vaatteesta. En halua korostaa sitä lisää, ärsyttää muutenkin, joten en todellakaan liiku julkisilla paikoilla ilman liivejä enkä etenkään halua nännieni näkyvän. Kotona voin olla ilman rintaliivejä esim. tiukka toppi päällä, silloin olo ei ole epämukava.

Vierailija
240/291 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on E-kuppi muuten suht sirossa vartalossa ja nää tunkee esiin lähes joka vaatteesta. En halua korostaa sitä lisää, ärsyttää muutenkin, joten en todellakaan liiku julkisilla paikoilla ilman liivejä enkä etenkään halua nännieni näkyvän. Kotona voin olla ilman rintaliivejä esim. tiukka toppi päällä, silloin olo ei ole epämukava.

Mulla myös 75F/80E koot alusasubrändistä riippuen, ja aivan sama tilanne että kotona en pidä mutta ulos en lähde ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi