Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisistä jotka käyttävät aurinkolaseja sisätiloissa, kaupassa, kotona jne....

Vierailija
06.06.2018 |

?????????

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohan lasit ussein piähä ja ihmettelen heikkoa valaistusta tai suoranaista pimmeyttä. Kesällä välttämättömät pilviselläkin säällä päiväsaikaan.

Vierailija
2/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että heidän aurinkolasinsa ovat voimakkuuksilla ja unohtivat ottaa normilasit mukaan. Näin ollen vaihtoehtoina joko olla sokea kuin lepakko tai näyttää naurettavalta aurinkolaseineen ja nähdä edes jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joskus minulle jää aurinkolasit päähän, kun menen esimerkiksi markettiin ruokaostoksille. Koska aurinkolaseissa on minulla kaksiteholinssit - ja ilman en näe mitään, on pakko pitää niitä aurinkolaseja.

Toivottavasti en nyt sinua kovin säikytä ja elämääsi myllerrä tällä. Koeta kestää ja ole onnellinen, jos tämä on ainoita elämäsi probleemia!

Vierailija
4/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, joskus minulle jää aurinkolasit päähän, kun menen esimerkiksi markettiin ruokaostoksille. Koska aurinkolaseissa on minulla kaksiteholinssit - ja ilman en näe mitään, on pakko pitää niitä aurinkolaseja.

Toivottavasti en nyt sinua kovin säikytä ja elämääsi myllerrä tällä. Koeta kestää ja ole onnellinen, jos tämä on ainoita elämäsi probleemia!

Nyt ymmärsit väärin. Missä luki että ottaisin probleemia tästä asiasta? -Ap

Vierailija
5/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että heidän aurinkolasinsa ovat voimakkuuksilla ja unohtivat ottaa normilasit mukaan. Näin ollen vaihtoehtoina joko olla sokea kuin lepakko tai näyttää naurettavalta aurinkolaseineen ja nähdä edes jotain.

Just tää. Ei jaksa jonkun lyhyen kauppareissun takia puljata aurinko-ja silmälasien kanssa. Eli käyttää koko reissun ajan vahvuuksilla olevia aurinkolasejaan.

Vierailija
6/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuuksilla.....

Vierailija
7/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsit väärin. Missä luki että ottaisin probleemia tästä asiasta? -Ap

Jep, näitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa, ja sitten vielä kettuuntuvat siitä :) Mielensäpahoittaja.

Vierailija
8/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan kyseessä olevan huonoitsetuntoinen päihdeongelmainen, kuten usein onkin.

Vierailija
9/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aurinkolasit vahvuuksilla. Joskus ne vaan unohtuu päähän. Toisinaan ei jaksa lyhyen kauppareissun takia vaihtaa laseja tai ne on jopa unohtuneet kotiin. Olen myös migreenipotilas ja joskus kauppojen valot ottaa silmiin. 

10/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottelee mustaa silmää tai ryyppäämisen merkkejä.

Vierailija
11/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota ellei lasit ole ylihienot.

Vierailija
12/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihileikkauksen jälkeen hyvin järkevää.

On myös muita silmätauteja.

Vierailija
13/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on migreeni ja valoherkät silmät. Usein pidän aurinkolaseja sisällä. Toiset aurinkolasini taas ovat voimakkuuksilla ja, jos olen piilareilla, niin en todellakaan ota laseja pois missään.

T. -5.50

Vierailija
14/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat piilotella muilta ja olla rauhassa.

Vierailija
15/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa silmissä

Vierailija
16/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kyseinen henkilö on migreenikko, ja siksi valoherkkä niinkuin olen itsekin...

Vierailija
17/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on linssit jotka tummentuu auringossa eivät vielä ole muuttunut vaaleiksi

Vierailija
18/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajaa autolla ja on aurinkolasit vahvuuksilla ja sitten menee kauppaan niin lasit pitäisi ottaa pois kun ei näe mitään. Miksi? Minä pidän ne päässä että näen jotain.

Vierailija
19/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että ovat huumeissa ja siksi piilottavat silmänsä

Vierailija
20/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Styleeguyy stylee guyy selvästii. Hänenn kansaaan ei keskustellla asioiista jotka eivääät istu häneen styleeluomakunnannkansalasieeen käsityyksiin siitää kuiinka asiaat tulisivaat olla juri sillä häneen yhteiisönn perseettänuolevalla fraseologialllaan.