IS: Mentalisti Noora Karma eroaa - häistä alle vuosi
Kommentit (38)
Tuskin kukaan eroaa kevyin perustein alle vuoden liitosta. Tyhmiä kommentteja yäällä muka liian helposti eroamisesta. Kun kuulen tällaisen uutisen, ajattelen jotain vakavaa tapahtuneen.
Itse en kehdannut erota puoli vuotta häiden jälkeen, vaikka mies kävi käsiksi ja alkoi haukkua. Sitäkään ei olisi voinut ennalta tietää, olimme asuneet yhdessäkin vuosia. Mies vaan yhtäkkiä muuttui erilaiseksi tuntien sisällä vihkimisestä.
Paljon kertoo jo se, että Noora hakee eroa yksin.
Ulkopuoliset eivät voi tietää, mitä kodin seinien sisäpuolella on tapahtunut. Täytynyt olla jotain todella pahaa.
Tällä miehellä taitaa vanha suola janottaa...
Tainnut isäntä pettää tai olla väkivaltainen??? Arvelua vain...
Luin jutun. Siinä sanottiin, että pari on ollut yhdessä "muutaman vuoden" tms. Eli suhde ei ollut erityisen lyhyt, vaikka avioliitto olikin.
Tiedän yhden pariskunnan, joka 8 v:n suhteen jälkeen järjestivät megalomaaniset häät ja erosivat n. 8 kk:n avioliiton jälkeen. Olivat alta 3-kymppisiä ja lapsettomia kun ero tuli. Vaikka olivat vain tuttuja, minulle tuli jotenkin surullinen ja turhautunut olo kun kuulin asiasta. Joka ei siis kuulunut minulle yhtään sen enempää kuin jonkun noorakarman elämä.
Noora mies on ammattiltaan ROSKAKUSKI - mietin, miten hän ylipäätään otti tuon aviomieheksi. Tai edes panoksi. Hyh!
Noorakin häpeilee miehen ammattia, kun sanoo aina häntä urheilijaksi kaikissa haastatteluissa ja toki mies urheileekin, on ultramarathonjuoksija, mutta tosiaan palkkatyönään roskakuski.
Vierailija kirjoitti:
Noora mies on ammattiltaan ROSKAKUSKI - mietin, miten hän ylipäätään otti tuon aviomieheksi. Tai edes panoksi. Hyh!
Noorakin häpeilee miehen ammattia, kun sanoo aina häntä urheilijaksi kaikissa haastatteluissa ja toki mies urheileekin, on ultramarathonjuoksija, mutta tosiaan palkkatyönään roskakuski.
noh noh, ei tuossa ammatissa mitään vikaa ole. Mutta tuo on pistänyt silmään kyllä, että Janista puhuttiin kuten olis joku juoksuvalmentaja ammatiltaan. Eli tässäkö eroon syy, ei Noora hyväksynyt Jania sellaisenaan?
Ikävä ihminen Selviytyjien perusteella.
Roskakuski on hyvä työ, samoin kuin siivooja. Miltä maailma näyttäisi ilman näitä arjen sankareita?
Itse en arvosta pätkääkään mitään markkinointipäälliköitä, henkilöstöpäälliköitä, johdon sihteerejä ym vastaavia. Muka hieno työ mutta työnjäljen näkyvyys nolla!
Vierailija kirjoitti:
Roskakuski on hyvä työ, samoin kuin siivooja. Miltä maailma näyttäisi ilman näitä arjen sankareita?
Itse en arvosta pätkääkään mitään markkinointipäälliköitä, henkilöstöpäälliköitä, johdon sihteerejä ym vastaavia. Muka hieno työ mutta työnjäljen näkyvyys nolla!
Tämä! Mutta tuosta erosta, itse mietin vaikuttaako Nooran työkuviot kun ne veisi kai taas ulkomaille. Pari vaikutti myös kovin erilaisilta.
Joo, mun mielestä Noora häpes miehensä ammattia kun yhtäkkiä se olikin urheilija. Tuskin se sillä urheilemisella perhettä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mun on vaikea kunnioittaa myöskään mentalisteja, varsinkin kun en edes tiedä mitä he työkseen tekevät. Taikureita ja sirkustaiteilijoita kunnioitan kyllä, ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Juu, nimenomaan, mihin sitä yritys markkinointia tarvitsisi, kenenkään vastuulla ei tarvitse olla henkilöstöasiat (Sinäkään idari et tarvitse työsopimusta etkä palkkaa, HR kun on ihan turha) ja Koneen pääjohtajakin voi sopia tapaamisensa ja juoksevat operatiiviset asiat itse, mihins johdon sihteeriä tartteis? Taidat olla joku sossupummi tai juuri ja juuri siivooja, roskakuski-tasoa.
Todella hyvännäköinen nainen, varmasti löytää uuden ukon nopeasti.
Tämäkin saaga saatiin hienosti pakettiin: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a02cd580-b1fa-4f10-a614-220ff5…
Ei ikinä mentalistia.
Sehän saisi sut psyykattua tekemään mitä vaan.
Onnea rakastavaisille!