IS: Mentalisti Noora Karma eroaa - häistä alle vuosi
Kommentit (38)
Kuinka monta kertaa tämä selvänäkijä on oikein ollut naimisissa?
Nyt jos laskisi yhteen yksi plus yksi, niin voisi päätellä, että Selviytyjät-ohjelman kulisseissa on tapahtunut jotain. Kimmo Vehviläisellähän sama tilanne.
Yhden kerran on ollut aiemmin naimissa jonkun ulkomaalaisen taikurin kanssa. Olisikohan mies tehnyt perinteiset kun yksin jättänyt Nora avioero hakemuksen.
Ei anna oikein hyvää kuvaa selvännäkijän kyvyistään, kun on ollut jo monta kertaa naimisissa ja viimeisin päättyy eroon alle vuodessa. Kaipa niitä höynäytettäviä riittää.
Miksi edes mennä naimisiin jos on heti kohta eroamassa, halventaa koko avioliiittoa tuollainen pelleily.
Nooran mies jotenkin naismainen. Olisiko ollut piilohomo?
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos laskisi yhteen yksi plus yksi, niin voisi päätellä, että Selviytyjät-ohjelman kulisseissa on tapahtunut jotain. Kimmo Vehviläisellähän sama tilanne.
Sara ja Kalle.. Janni ja Sampo??
Mun mielestä vaikuttivat tosi erilaisilta muutenkin. Ehkä Noora on ajatellut, että rauhallinen ja hiljainen mies tuo elämään pysyvyyttä, mutta ei sitten toiminut.
Kysyy kirjoitti:
Nooran mies jotenkin naismainen. Olisiko ollut piilohomo?
Mietin ihan samaa. Nooran persoonassakin on jotain outoa, mikä häiritsee.
Noora tykkää enemmän naisista, mutta se täällä on aina tiedetty ;)
Mä uskon, että Nooralla on nainen
Mä näin alun alkaen etteivät sopineet yhteen. Kun sitten luin häistään ajattelin et okei ero tulee ja pian. Oikeassa olin.
Joskus vaan pareista näkee mitä tuleman pitää.
Noora kurkistanut tulevaisuuteen minkälaista elämä tämän miehen kanssa tulisi olemaan.
Hölmöjä nuo selvänäkijä-kommentit. Ei Noora Karma ole mikään selvänäkijä, eikä ole koskaan sanonut olevansa. Taikuri ja mentalisti on ihan jotakin muuta...
Mä luulen, että pikkujulkkikset tuntevat tarvetta järkätä häitä ja tilittää mitä milloinkin, että ip -lehdissä ja Seiskassa edes jotenkin mainittaisi ja he pysyisivät julksuudensyrjässä ja työtilaisuuksissa jotenkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
heh, tuo ohjelmahan kuvattiin viime kesänä eli ENNEN noita häitä!
Erikoinen tapaus tämä Noora. Ilmestyi kuin tyhjästä tekemään temppujaan julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Noora ja Kimmo nyt kimpassa???
Ei sitten nähnyt kovin selvästi mitä oli tulossa?