Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bi-nainen ja tajusin, ettei minun ikinä kannata kokeilla suhdetta naisen kanssa

Vierailija
06.06.2018 |

Naisen löytäminen on vieläkin vaikeampaa kuin miehen saaminen, jos nyt sattuu olemaan introvertti eikä ole poikkeuksellisen ja huomiotaherättävän kaunis luonnostaan. Rakastuin taannoin naiseen, eikä minulla ole käytännössä mahdollisuutta saada häntä omaksi rakkaakseni mitenkään.

Toisaalta olin taistellut sitä taipumustani vastaan teini-ikäisestä lähtien ja nyt vasta repsahtanut lesbouteen. Tajusin, että mun vain pitää tyytyä kohtalooni ja tyytyä siis miehiin. En voi toteuttaa unelmiani läheisyydestä naisen kanssa; se menisi liian vaikeaksi ja riskialtiiksi kaikin puolin.

Aiemminkin yritin löytää miesystävistäni feminiinisiä puolia (salaa) ja kiihotuin niistä myöskin salaa. Ne pari miestäni eivät tajunneet, miksi pidin niistä tietyistä epätavanomaisista innostuksenkohteistani heissä. Jatkan siis samalla polulla. Jos/kun kohtaan joskus miehen, ajattelen sitä unelmieni naista siinä miehessä; fantasioin suutelevani sitä naista, vaikka suutelisinkin miestä jne.

Olen aiemminkin tehnyt siten; jostain syystä hairahdin vain väärille poluille. En voi tätä asiaa oikein muutenkaan prosessoida. Olisiko jollain muulla esim. omakohtaisia kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se yleistä, mutta kaikista kolmesta elämäni miesystävästä olen hyvin pian miettinyt ajatusleikkinä sitä, miltä he näyttäisivät naisina. Olisin myös aina halunnut meikata heidät jne. ja mua viehättäisi naisten vaatteisiinkin pukeutuva mies, mutten ole sellaista kohdannut missään. Pitkät hiuksetkin ovat mielestäni lyhyitä viehättävämmät miehillä, tosin kaikki kolme exääni olivat vannoutuneita lyhyttukkia. :/ Olin aina jotenkin pettynyt, kun he kävivät parturilla ja toivoin, että olisivat vain antaneet kutriensa kasvaa. Tavallaan tuntuu siltä, että teen väärin miestä kohtaan seurustelemalla hänen kanssaan, mutta toisaalta, onhan meitå ns. joka junaan muutenkin.

T. Ap

Vierailija
2/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tavallaan bi-nainen, jolla on ollut suhteita vain miehiin, ja olen myös luopunut naisseuran tavoittelusta.

Me kuitenkin ollaan sikäli erilaisia, että sinun kiinnostuksesi naisia kohtaan vaikuttaa syvemmältä kuin minun on. Joko se johtuu siitä, että ihastumisesi vuoksi vahingossa liioittelet lesbo-puoltasi, tai sitten tosiaan olet enemmän lesbo kuin hetero.

Oli miten oli, niin minusta on huono idea salata noita juttuja miesystäviltäsi. Jos maltat odottaa suhteeseen hyppäämistä siihen saakka että edellinen ihastuminen on mennyt ohi, niin useimpia miehiä ei haittaa yhtään. Salailu puolestaan on sinulle henkisesti kuluttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tavallaan bi-nainen, jolla on ollut suhteita vain miehiin, ja olen myös luopunut naisseuran tavoittelusta.

Me kuitenkin ollaan sikäli erilaisia, että sinun kiinnostuksesi naisia kohtaan vaikuttaa syvemmältä kuin minun on. Joko se johtuu siitä, että ihastumisesi vuoksi vahingossa liioittelet lesbo-puoltasi, tai sitten tosiaan olet enemmän lesbo kuin hetero.

Oli miten oli, niin minusta on huono idea salata noita juttuja miesystäviltäsi. Jos maltat odottaa suhteeseen hyppäämistä siihen saakka että edellinen ihastuminen on mennyt ohi, niin useimpia miehiä ei haittaa yhtään. Salailu puolestaan on sinulle henkisesti kuluttavaa.

Huomasin vasta nyt jatkoviestisi. Ok, useimmat miehet eivät välttämättä tosiaan innostu naiseksi laittautumisesta, mutta toki heitäkin on. Ja paljon enemmän on muuten vaan vähän androgyynejä.

Vierailija
4/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana bi-naisena: seksuaalisuus ei ole enää se ensisijainen juttu - jokainen huomaa sen jossakin vaiheessa. Sen sijaan vaihdoin aikuisella iällä itse naissuhteeseen, koska koin ensimmäistä kertaa elämässäni täydellistä _rakkautta_ ja sielunkumppanuutta.

Vierailija
5/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi vaikeampaa kuin miehen löytäminen, voi olla jopa helpompaa. Nasisille yleensä ulkonäkö on vähemmän tärkeää kuin miehille.

Vierailija
6/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi vaikeampaa kuin miehen löytäminen, voi olla jopa helpompaa. Nasisille yleensä ulkonäkö on vähemmän tärkeää kuin miehille.

Mietin samaa. Etenkin naisille naissuhteissa ulkonäkö on enemmän kuin sivuseikka.

Vierailija
7/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään osta tätä tarinaa :D

Vierailija
8/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi!

Kieltämättä täytyy myös sitten jutella mahdolliselle kumppanilleni niistä tuntemuksistani avoimesti.

Vierailija
9/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ongelma, että olen ujo ja introvertti sekä lesboksi liian naisellisen näköinen, joten naisista kiinnostuneet naiset eivät välttåmättä arvaa suuntautumistani. Lisäksi minulla on sellainen vaikutelma, että lesbot tykkäävät sosiaalista ja jotenkin poikamaisen "reippaista" naisista. Olen liian nörttimäinen ja toisaalta liian feminiininen siihen stereotyyppiseen kuvioon.

Vierailija
10/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sosiaalisista

Pahoittelut typosta.

Vierailija
11/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selvästi kaikki mahdollisuudet eheytyä heteroksi joka pohjimmiltaan ja luonnostaan oletkin.

Vierailija
12/12 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin tulossa kanssa sanomaan. Naisille merkitsee enemmän henkinen yhteys ja hyvän kommunikoinnin ylläpito, ja ne on toden totta kahden naisen suhteessa usein helpompi saavuttaa kuin nainen ja mies -parilla. Silloinkin jos naisella ja miehellä on samat tavoitteet, välineet tunteiden käsittelyyn ja ongelmien ratkaisuun ovat vähän erilaiset, mikä mutkistaa kuviota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi