Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemu Selänteen äiti kuollut

Vierailija
06.06.2018 |

Pojat muistelevat mummoa Seiskassa ja ip-lehdissä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti kait muistelevat IG:ssä, mutta kun toimittajat on nykyään niin pirun laiskoja, että eivät viitsi edes soittaa ja pyytää haastattelua vaan copy-pasteavat vaan suoraan noi juttunsa...

Vierailija
2/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amerikkalaista vaikutusta ajatella, että kuolleet muuttuvat joksikin enkeleiksi, jotka suojelevat jäljelle jääneitä? Eikö sielut mene lepoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisesti kait muistelevat IG:ssä, mutta kun toimittajat on nykyään niin pirun laiskoja, että eivät viitsi edes soittaa ja pyytää haastattelua vaan copy-pasteavat vaan suoraan noi juttunsa...

Oli kyllä niin kauniisti kirjoitettu mummosta, että ennemmin poikien sanoin kuin toimittajien löpinöin. Huomaa että ovat olleet paljon tekemisissä keskenään.

Vierailija
4/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Teemua koskettaa mutta aika heikosti ketään muuta muuten kuin teeskentelemällä.

Vierailija
5/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko amerikkalaista vaikutusta ajatella, että kuolleet muuttuvat joksikin enkeleiksi, jotka suojelevat jäljelle jääneitä? Eikö sielut mene lepoon?

Mä ajattelen samalla lailla. En ole amerikkalainen, mutta tyttärelleni sattuneet erikoiset pelastumiset (esim. 2 kertaa autokolarista) saivat toteamaan, että tytöllä täytyy olla todella hyvä suojelusenkeli.

Vierailija
6/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Teemua koskettaa mutta aika heikosti ketään muuta muuten kuin teeskentelemällä.

Olihan toi mammakin julkkis. Oikein skandaaleja aiheuttanut.

Vierailija
7/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän Selänteissä on ollut seurattavaa kuin Salkkareissa.

Vierailija
8/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen samalla lailla. En ole amerikkalainen, mutta tyttärelleni sattuneet erikoiset pelastumiset (esim. 2 kertaa autokolarista) saivat toteamaan, että tytöllä täytyy olla todella hyvä suojelusenkeli.

Mutta ei ne ole kuolleita ihmisiä, vaan enkelit ovat erikseen.

Vierailija
9/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei Eemil muistele...

Vierailija
10/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ne ole kuolleita ihmisiä, vaan enkelit ovat erikseen.

No en mäkään alkuperää tiedä, mutta kovin henkilökohtaisilta tuntuvat. Hyvin tekevät työnsä.

Vierailija
11/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan toi mammakin julkkis. Oikein skandaaleja aiheuttanut.

Aivan täysin evvk. ihan niinku noi cheekit (jääkiekkoilija?) ja mitä lie muita keke räikköbergejä (muusikko) joka jatkuvasti pyörii lööpeissä ihan niinku ketään kiinnostaisi.

Vierailija
12/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...vaikka on ihan Teemun äidin näköinen.

Vierailija
13/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kuoli? Syöpä vai kohtaus?

Vierailija
14/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kuoli? Syöpä vai kohtaus?

Jospa vaikka vain vanhuuteen? Ei 81-vuotias enää mikään nuori tyttö ole.

Vierailija
15/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus ei ole kuolinsyy. Enkä tarkoita, että tarkemmin pitäisi asiaa penkoa.

Vierailija
16/20 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkistiko koskaan Teemun isän helnkilöllisyyttä?

Vierailija
17/20 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa itse kertoi, että ei anna Ilmarin julkaisua koskaan anteeksi ja hän itse olisi ollut valmis DNA-testeihin, minä itse ymmärsin siis niin, että Liisa on sitä mieltä, että Ilmari on isä.

Vaikka Liisa on jo kauan sitten päässyt yli eron aiheuttamasta kivusta ja jatkanut elämäänsä eteenpäin, on yksi asia, jota Liisa ei anna koskaan Ilmarille anteeksi.

– Ilmari väitti eräässä lehdessä, että Teemulla olisi muitakin geenejä kuin vain hänen. Aivan järjetöntä. En anna hänelle tätä asiaa koskaan anteeksi, Liisa huomauttaa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000001169567.html

Vierailija
18/20 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallinen liputus koska Teemu on surullinen!

Vierailija
19/20 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eemilillä on yksityinen instagram, vamaan siellä muistellut, mutta toimittajat eivät pääse haaskalle yksityisiin instagrameihin.

Vierailija
20/20 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa itse kertoi, että ei anna Ilmarin julkaisua koskaan anteeksi ja hän itse olisi ollut valmis DNA-testeihin, minä itse ymmärsin siis niin, että Liisa on sitä mieltä, että Ilmari on isä.

Vaikka Liisa on jo kauan sitten päässyt yli eron aiheuttamasta kivusta ja jatkanut elämäänsä eteenpäin, on yksi asia, jota Liisa ei anna koskaan Ilmarille anteeksi.

– Ilmari väitti eräässä lehdessä, että Teemulla olisi muitakin geenejä kuin vain hänen. Aivan järjetöntä. En anna hänelle tätä asiaa koskaan anteeksi, Liisa huomauttaa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000001169567.html

Kun tätä kuvaa katsoo, niin en minä ainakaan osaa Ilmarin väitettä aivan järjettömänä pitää: http://jaakiekkomuseo.vapriikki.fi/images/leijonat/051_lindstrom_s.jpg

.