Siis oikeastiko joku pesee perseensä suihkussa?
Eikä pöntöllä istuen käsisuihkun avulla.
Kiva kun suihkussa hinkkaat ensin kätesi täyteen ulostebakteereja ja sitten levität ne ympäri kehoasi...
Kommentit (115)
En pysty pesemään käsisuihkulla, olen liian lihava ja kömpelö siihen. Joten pesen suihkussa niin että vesi valuu hanasta, ei suihkusta, ja työnnän perseeni siihen alle ja pesen. Kädet tietysti pesen perseen pesun jälkeen saippualla aina.
Vierailija kirjoitti:
Perse pestään viimeisenä, torvi, ja sen jälkeen vielää kädet.
Luuletko että kaikki tekevät näin? Ja niitä ulostebakteereja roiskuu myös veden mukana ympäriinsä. Eikä lähde pelkällä käsien pesulla.
Ei kai persettä tarvitse pestä,sehän on itse puhdistuva.
En minä ainakaan ole koskaan pessyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki tekevät näin? Ja niitä ulostebakteereja roiskuu myös veden mukana ympäriinsä. Eikä lähde pelkällä käsien pesulla.[/q
Milla lahteesit???
Vierailija kirjoitti:
Ai että mennään levittämään ne ulostebakteerit lavuaariin? Siitä ne sitten kivasti tarttuu hammasharjaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki tekevät näin? Ja niitä ulostebakteereja roiskuu myös veden mukana ympäriinsä. Eikä lähde pelkällä käsien pesulla.
Joo, kädet pitää polttaa sen jälkeen.
Perse pestään viimeisenä, vaikka olisi puhdas. Ja joka påivä, yhtä lailla kuin pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kädet pitää pestä kloriitilla. Ja suun voi samalla huuhdella syanidilla niin ainakin lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten,ulostebakteerit on ihan hyviä ja luonnollisia bakteereja.
Tuskimpa koira ja kissakaan muuten nuolisi omaa persettään jos se olisi jotenkin epäilyttävää.
Kansallimieliset ei pese persettä! Perseen peseminen on musulmaanien kulttuuria! Eikö mikään ole enään pyhää?
Levittelen niitä ulostebakteereja jatkuvasti siinä ruokakaupassa missä sinäkin käyt. :D Ja tykkään valikoida hedelmät ja kasvikset oikein huolella käsin kopeloimalla. Ai, anteeksi... etkö olisi halunnut kuulla tätä?
P.S. Jos vaihdat kauppaa, minä vaihdan samaan kauppaan.
Voi tätä bakteerikammoisuutta. Bakteeri siellä, bakteeri täällä....
Vierailija kirjoitti:
Perse pestään viimeisenä, vaikka olisi puhdas. Ja joka påivä, yhtä lailla kuin pillu.
Käytätkö pulloharjaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai suihkussa? Vai paskaisilla käsilläkö suljet hanan ja menet lavuaarin luo pesemään kädet?
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä bakteerikammoisuutta. Bakteeri siellä, bakteeri täällä....
No en kyllä halua yhtään kenenkään ulostebakteereja suuhuni tai pilluuni. En edes omiani. Vatsatauti ja vti niistä tulee.
Taidan jättää vastaisuudessa sitten kokonaan pesemättä, koska mulla ei ole käsisuihkua...
Mulla ei edes ole käsisuihkua. Ihan normaalisti kakan jälkeen pyyhin vessapaperilla (kuiva-kostutettu-kuiva) niin kauan että paperiin ei jää rantuja. Kakkosen pesen, kuten ykkösenkin, sitten suihkun yhteydessä intiimialueille tarkoitetulla pesunesteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai suihkussa? Vai paskaisilla käsilläkö suljet hanan ja menet lavuaarin luo pesemään kädet?
Tätä minäkin mietin. Molemmat vaihtoehdot kuvottavia