Minkä takia pettänyt ex-mieheni on minua kohtaan todella töykeä?
Vaikka hänellä on jo uusi suhde ja kaiken pitäisi olla hyvin. Minkä takia hän on minua, lastensa äitiä, kohtaan niin töykeä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt häneltä suoraan asiaa?
Olen. Ei ole vastannut.
No tietty se pettäminen ja ero oli jotenkin sun syy.
Miksi olet tekemisissä exän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No Oisko vaikka ne yhteiset lapset... Huoh.
Ei Ap
Onko ihan töykeä vai ei vain halua olla tekemisissä kanssasi? Itse haluan olla exääni kohtaan viileän etäinen. Minä lähdin suhteesta, kun rakastuin toiseen. Exä oli hankala ihminen. Yrittää olla ns ystävä minulle. Lasten takia ollaan tekemisissä viestitse.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan töykeä vai ei vain halua olla tekemisissä kanssasi? Itse haluan olla exääni kohtaan viileän etäinen. Minä lähdin suhteesta, kun rakastuin toiseen. Exä oli hankala ihminen. Yrittää olla ns ystävä minulle. Lasten takia ollaan tekemisissä viestitse.
No on töykeä.
Ap
Itse ihmettelin aikoinani samaa. Kunnes huomasin, että aina kun eksän nykyinen oli kuvioissa (heillä mitä ilmeisemmin aika riitaisa on off suhde), oli eksäni minulle ilkeä vaikka muuten tulimme hyvin juttuun ja pystyimme keskustelemaan lapsen asioista rauhaisasti. Veikkaan että eksän nykyinen on aika mustasukkainen ja manipuloiva ihminen, joka sai eksäni tiettyyn mielentilaan ja mielipiteet muuttuivat jo yhdessä sovituista sitten myöhemmin kotona. Voin olla väärässä, mutta muuta syytä en keksi, koska tunteita kummallakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on töykeä.
Ap
Anna nyt joku esimerkki miten tuo töykeys tulee esille. Raportoit 5 min välein jokaista lapsen kakkapökälettä ja tämä tympii miestä?
Se inhoaa sun näkemistäkin, ei siinä sen kummempaa.
Se ei vaan halua sanoa sitä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap
No huoh, lasten asiat pystyy hoitamaan vaikka ei koskaan enää olisi missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on töykeä.
Ap
Anna nyt joku esimerkki miten tuo töykeys tulee esille. Raportoit 5 min välein jokaista lapsen kakkapökälettä ja tämä tympii miestä?
Tämä. Omaa mieheni joutui sanomaan tylystikin useita kertoja ettei lasten varjolla päivittäinen yhteydenpito ole tarpeen. Hän osaa lukea esim. wilmaa itsekin ja vaihtaa lasten kanssa pari sanaa ilman äitiäkin näiden kuulumisia.
Ääliö. Hän on tietenkin tajunnut mitä menetti ja nyt katuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap
Huoh...taas yksi joka yrittää perustella entisessä roikkumistaan lapsilla.
Sinä et voisi vähempää kiinnostaa?
Mulla sama homma. Olen mies ja minua pettänyt exäni on mua kohtaan kans tosi töykeä. Yhteyttä pidämme lähinnä viestitse. Mut kilarit vetää pikkuasioista ja kaiken pitää mennä niinkuin hän sanoo. Asiallisiin viesteihin vastaa yleensä lauseilla jotka sisältää v....a ja s.....aa. Ei nähdäkään kuin silloin muksun vaihto eli ei juuri olla tekemisissä. Mitä tää on, en ymmärrä. Petti ja rikkoi perheensä ja nyt on vaikea nähdä minua edes se hetki? Torjuva töykeä asenne siksi? Ota tuosta selvää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap
Milläköhän perusteella lasten asioiden välttämätön hoito on toisessa roikkumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap
Milläköhän perusteella lasten asioiden välttämätön hoito on toisessa roikkumista?
Ja mitä nämä välttämättömät asiat sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap
Antaa tulla sitten niitä asioitakin eikä vain tätä samaa kulunutta lausetta.
Oletko kysynyt häneltä suoraan asiaa?