Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää kumppani? Vinkit listalle..

Vierailija
06.06.2018 |

Listataan tähän hyviä ideoita miten löytää ihana parisuhde..?? Tajusin, että haluan olla avoin rakkaudelle ja hyville asioille.. eikös ne sitten voi toteutua..
Kirjoitelkaa asioita, jotka voivat mahdollistaa rakastumisen ja mitkä ovat jopa esteenä..
Tsemppii kaikille!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuksia lisää huomattavasti, kun itse lähestyy kiinnostavia ihmisiä ja tekee aloitteita. Esteenä on passiivinen odottelu, että kyllä se oikea taivaasta putoaa ja ottaa omakseen.

Vierailija
2/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole saanut huomiota miehiltä koskaan muualta kuin Tinderin kautta. Tosin parisuhdetta en ole sieltä löytänyt vaikka olen nyt kolme vuotta Tinderissä pyörinyt. Suurin osa (ainakin mun kokemistani miehistä) hakee vain jotain kevyttä (tai niin he mulle sanovat, ehken vain ole mitä hakevat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Tinderissä mäkin olen ollut ja sama kokemus.. 3-v ja ei mitään järkevää, mutta en halua lannistua, jossain varmasti on pari olemassa.. Vaikka 3v tuntuu kyl ikuisuudelta ja tuntuu että jotain minussa 'vikana' mutta onneksi ymmärrän että ei sekään koko totuus ole. Varmasti on miehiä jotka ei tinderiin tule ja juuri sellaisesta kiltistä olisinkin kiinnostunut...

Vierailija
4/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus

Vierailija
5/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitte joku nettideitti? Happypancake, okcupid, mitä näitä nyt on...

Vierailija
6/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on miehiä jotka ei tinderiin tule ja juuri sellaisesta kiltistä olisinkin kiinnostunut...

Minua ei tinderöinti kiinnosta, parempi löytää se oikea nainen muualta. En halua kuin sen yhden.

Vierailija
7/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille ja hymy huulille.

Vierailija
8/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ainoa luvallinen tapa lähestyä naisia. Tästä tuli lyhyt lista.

Vierailija
9/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mukavia ja kannustavia viestejä! Varmasti tuo hymyileminen ja positiivisuus on hyvä alku.. Olla helposti lähestyttävä, mitkä asiat sen tekee? Ei se sielunkumppani taivaasta tipu kyl..

Ap

Vierailija
10/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, mukavia ja kannustavia viestejä! Varmasti tuo hymyileminen ja positiivisuus on hyvä alku.. Olla helposti lähestyttävä, mitkä asiat sen tekee? Ei se sielunkumppani taivaasta tipu kyl..

Ap

Helposti lähestyttävän hymy ja positiivisuus näkyy kauas. 

ps. se tänään liian humalassa oleva ei ole sitä auttamatta huomenna.

Vierailija
11/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onni tulee eläen, ei etsien"

Vanha sanonta, mutta pitää nykyisinkin paikkansa.

Vierailija
12/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ainoa luvallinen tapa lähestyä naisia. Tästä tuli lyhyt lista.

No höpö höpö!! :D Miksi vaan tinderissä voi lähestyä? Sitäpaitsi mätsin jälkeen miehet on ihan hiljaa.. Miksi? Että eipä se kannusta tutustumiseen netissä..

Vierailija
13/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin yöhön saataville. Harvoin kotoa haetaan, vaikka naisille kai käy välillä niinkin.

Vierailija
14/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit pyytää ystäviäsi järkkäämää sinulle  sokkotreffejä tai järjestää illanistujaisia johon jokainen tuon sinkkuystävän.

Vierailija
15/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tuokin uskomus joskus palkitaan. Ehkäpä ovellesi ilmestyy joku päivä komea ja hurmaava pizzalähetti, johon tulisesti rakastut. :D

Vierailija
16/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä toivoisi että ovelle saapuisi ennemminkin konsernin johtaja kuin lähetti.. Että ehkäpä sekin vaikuttaa, että etsin sielunkumppania.. Ihankukavaan ei ole ihan mun juttu.. Että eikös sekin helpota etsintää kun miettii mitä elämältä haluaa ja millaista kumppania, että olisi niitä yhdistäviä tekijöitä..

Vierailija
17/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan tilaisuuksista saattaa hyvin löytää kiinnostavia ja hyvät elämänarvot omaavia puolisoehdokkaita. Siellä saa rauhassa tutustua ja keskustella :)

Vierailija
18/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla pyysin ystäväni ehdottaa joku sopiva mies. Jotain reunaehdot annoin. Aika meni, vähän patistin ja sitten yksi vähän ajettu soitti, siinä ollaan. En sellaista itse olisi löytänytkään

Vierailija
19/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit pyytää ystäviäsi järkkäämää sinulle  sokkotreffejä tai järjestää illanistujaisia johon jokainen tuon sinkkuystävän.

Tämä. Ja ylipäänsä kannattaa kasvattaa ystävä- ja tuttavapiiriään ja olla aktiivinen. Mitä enemmän ihmisiä tunnet, sitä useampia ihmisiä tunnet välillisesti. Näiden ystäviesi ja tuttaviesi juhlissa, peli-illoissa, mökkiviikonlopuissa jne tutustut taas uusiin ihmisiin ja mitä enemmän kontakteja, sitä todennäköisempää, että joku kiinnostava osuu kohdalle. Eikä ole ollenkaan huono ajatus tuo, että kysyt ystäviäsi järkkäämään sinulle tapaamisen tuntemansa kivan sinkun kanssa. Sillä tavalla itse tapasin miesystäväni eikä ole tarvinnut pelätä, että hän olisi sarjadeittailija tai ghostaaja tai naimisissa tms.

Vierailija
20/29 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tuokin uskomus joskus palkitaan. Ehkäpä ovellesi ilmestyy joku päivä komea ja hurmaava pizzalähetti, johon tulisesti rakastut. :D

Kyllä tuossa sanonnassa ihan oikeasti perää on. Epätoivoisella etsinnällä voi kyllä saada parisuhteen mutta kohtaako sitä ihmistä, joka saa "perhosia vatsaan", se on eri asia. Väitän, että jos ihmisellä on laajat verkostot ja paljon aktiviteettejä (sekä yhteisöllisiä harrastuksia että erilaisia vapaa-ajan menoja) ja hyvät sosiaaliset taidot, niin ihan ilman sen kummempia ponnisteluja kohdalle osuu ihmisiä, joiden kanssa "kemiat kohtaavat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän