Ketä muuta ärsyttää Minna Kuukan teennäisyys?
En pysty kuuntelemaan Novaa jos kuulen äänen. Luulee olevansa viihdyttävä. Tekonaurun kohdalla tulee oksu ja minkäänlaiseen itseironiaan ei ole kykyä, liekkö ulkonäöllä tekemistä sen kanssa.
Kommentit (16)
Sepä. Olen ajatellut aina että vain mussa vika kun en pysty Minnaa kuunteleen. Ei vaan pysty.
Koulukiusaaminenkin oli sitä, että alettiin porukalla haukkua yhdessä häntä kenestä ei tykätty.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminenkin oli sitä, että alettiin porukalla haukkua yhdessä häntä kenestä ei tykätty.
Totta puhut. Syyllistyin huonoon käytökseen. Anteeksi.
Toisaalta on julkisessa työssä ja pahoittelut kun en pysty hänen työtään seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Syyllistyin huonoon käytökseen. Anteeksi.
Toisaalta on julkisessa työssä ja pahoittelut kun en pysty hänen työtään seuraamaan.
Toivottavasti et sius usein joudu tilanteisiin joissa on pakko.
Se, että joku ei pidä kuukasta, ei ole mitään tekemistä koulukiusaamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku ei pidä kuukasta, ei ole mitään tekemistä koulukiusaamisen kanssa.
Sitäpä kukaan ei väittänyt. Se että kerää yhdessä porukan ja alkaa sen voimalla moittia on taas eri asia kuin pitämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinä, että tekee asiasta aloituksen keskustelupalstalle, alkaa jo olemaan. Tosin en minäkään pidä aloittajasta hänen kirjoituksensa perusteella. Ennemminkin päinvastoin. Vaikuttaa itse vittumaiselta ihmiseltä.
Samaa mieltä että ärsyttää kyseinen lässyttäjä mutta mitä muuta voi Novalta odottaakaan.
minä tykkään Minnasta kauheasti. Paras juontaja, ehdottomasti.
Aloittaja on täysin oikeassa. Kuukka on tekopirteä, ja sen naura saa ainakin itseni joka kerta raivon partaalle.
Enemmän ärsyttää Linnanahteen setämäisyys. Hänen tarinansa suklaakoukusta teki munuun vaikutuksen joskus, ja on saanut sen takia paljon anteeksi.
Minna on Minna, ei kauheasti ärsytä, paitsi että hysteerisimmät palat valitaan niihin mainospätkiin, ne on rasittavia
Minä en pidä Minnan äänestä mutta pidän hänen jutuistaan. Se äänikin on nyt vähemmän ärsyttävä, kun aina silloin tällöin hän sanoo jotain niin hersyvää, että kyynelet silmissä nauran. Luulen, että hän on juontaja, joka ei jätä kylmäksi, vaan jokaisella on jonkinlainen mielipide.
Ihmisenä hän on ainakin juttujensa perusteella ihan mahtava!
Minna on yksi mun suosikki juontajista. Minusta on hän on välittömän ja mukavan oloinen.
Mullakin on joitain kanavia, joita en pysty kuyntelemaan juontajien vuoksi. Mutta mitäpä heitä erittelemään.