Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minua käytetään hyväksi

Vierailija
05.06.2018 |

Miehet käyttävät hyväkseen ujouttani ja sitä, että en kykene sanomaan ei. Minua on käytetty hyväksi niin henkisesti kuin fyysisestikin. Olen rikki ja vahingoitan itseäni. Alkoholilla ja huumeilla yritän turruttaa pahaa oloani ja häpeää. Kun tulisi puolustaa itseä, aivot menevät jumiin, enkä kykene sanomaan mitään. Sydän vaan hakkaa ja aivot lyövät tyhjää. Pelkkää sumua ja pelkoa. Olen toivoton. Mitä teen, en jaksa enää. Lisäksi kärsin luultavasti dissosiaatiohäiriöstä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan opettelet sanomaan ei. Vaikeeta?

Vierailija
2/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä rikosuhripäivystykseen.

Kerro kokemasi siellä ja pyydä tukea mahdollisia oikeusjuttuja varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa. Mutta älä huoli, muutama vuosi juoppona tekee ulkonäölle sen verran hallaa, ettei yksikään mies kiinnostu sinusta sen jälkeen.

Vierailija
4/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Vierailija
5/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua

Vierailija
6/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan opettelet sanomaan ei. Vaikeeta?

En ole kovin sanavalmis ja olen melko pieni kooltani.

Vierailija
7/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä rikosuhripäivystykseen.

Kerro kokemasi siellä ja pyydä tukea mahdollisia oikeusjuttuja varten.

Niinpä! Ap muista, että nykyään on rikos harrastaa seksiä suostumuksen kanssa. Nyt äkkiä poliisin juttusille niin ne kamalat miehet jotka luulivat harrastavansa normaalia seksiä saavat rankat syytteet raiskauksesta.

Vierailija
8/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ketään kenelle puhua?

Vierailija
9/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko soittaa rikosuhripäivystykseen.

Mitä sinulle on tehty?

Pystytkö pysyttäytymään hyväksikäyttäjäsi ulottumattomissa? Saatko keneltäkään apua? Raiskaus ei ole sinun vika.

Vierailija
10/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät tapahtuvan, jos tuot esille omat halusi? Eli sen että et halua tehdä niin kuin toinen ehdottaa.

Oletko tällä hetkellä parisuhteessa?

Vierailija
11/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ketään kenelle puhua?

Vanhemmille en voi puhua, sillä en ole heidän kanssaan kovin hyvissä väleissä. Nytkin he varmaan luulevat, että elän onnellista opiskelijaelämää. Lisäksi häpeän sitä, että en ole pärjännyt yksin ja olen ajautunut hieman kyseenalaisiin porukoihin. Siskon kanssa voisin puhua, mutta en haluaisi häntä huolestuttaa. Hänellä on kuitenkin pieni vauva ja kädet täynnä työtä muutenkin.

Vierailija
12/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy pois vääristä porukoista. Menetkö yksin hämäriin paikkoihin? Älä mene. Älä ole vailla mitään niiltä miehiltä.

Vierailija
13/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko soittaa rikosuhripäivystykseen.

Mitä sinulle on tehty?

Pystytkö pysyttäytymään hyväksikäyttäjäsi ulottumattomissa? Saatko keneltäkään apua? Raiskaus ei ole sinun vika.

Seksuaalista hyväksikäyttöä ja uhkailua pääsääntöisesti. On vähän hankalaa pysyä hyväksikäyttäjien ulottumattomissa, sillä minulla on heidän kanssaan taloudellisia ja sosiaalisia yhteyksiä. Hyväksikäyttäjäni ovat maineeltaan pääsääntöisesti nuhteettomia, eikä heistä voisi uskoa tällaista. Apua en ole uskaltanut hakea. Siskoani en halua kuormittaa.

Vierailija
14/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja alko ei auta. Hankkiudu niistä ja vääristä kavereista eroon. Jos haluat esim.päihdepalvelu säätiö, aa, auttava puhelin yms osaa neuvoa katkolle pääsystä. Myös sossussa osaavat auttaa, jos apua haluat.

Vierailija
15/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäät tapahtuvan, jos tuot esille omat halusi? Eli sen että et halua tehdä niin kuin toinen ehdottaa.

Pelkään henkeni puolesta, jos en ole mieliksi. En ole tällä hetkellä parisuhteessa.

Vierailija
16/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaupunkia ja aloita alusta.

Vierailija
17/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeet ja alko ei auta. Hankkiudu niistä ja vääristä kavereista eroon. Jos haluat esim.päihdepalvelu säätiö, aa, auttava puhelin yms osaa neuvoa katkolle pääsystä. Myös sossussa osaavat auttaa, jos apua haluat.

Näin yritän tehdä. Hirvittää ja pelottaa. Mitä minulle käy.

Vierailija
18/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yritän tehdä. Hirvittää ja pelottaa. Mitä minulle käy.

Sinulle tulee käymään kamalan huonosti! Jos joudut eroon alkoholista ja huumeista, niin sinusta saattaisi tulla tavallinen ihminen, jolla ei ole ongelmia. Tämän jälkeen et enää saisi sääliä ja huomiota. Kamala kohtalo!

Vierailija
19/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kaupunkia ja aloita alusta.

Tuo on viimeinen vaihtoehtoni.

Vierailija
20/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään henkeni puolesta, jos en ole mieliksi. En ole tällä hetkellä parisuhteessa.

Menet siis tämän pelon takia lukkoon. Tiedostatko silti sisimmässäsi milloin pelko on aiheellinen ja milloin ei?

Jos pelkäät joutuvasi sellaiseen tilanteeseen, jossa ei ole turvallista sanoa ei, sano ei jo ennen kuin joudut siihen tilanteeseen, valitse siis hyvissä ajoin turvallinen hetki kieltäytyä jostain, jotta et joudu "syvemmälle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme