Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo kiitos seksin jälkeen. Onko tuollainen kohteliaisuus TURN ON vai OFF?

Vierailija
05.06.2018 |

Miten nyt suu pannaan?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen poikaystäväni (VL) kiitti minua jokaisen suudelman jälkeen...vieläkin puistattaa. Yhdyntään asti emme koskaan edenneet. Onneksi.

Yhdynnän jälkeen mies makaa jaloissa ja hokee. kiitos, kiitos, kiitos ,kiitos, kiito…..

Vierailija
22/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Olen kiittänyt miestä seksin jälkeen, kun antoi niin hyvät kyydit. En ajatellut, että sen voisi ottaa negatiivisesti. 

Älä huoli. Ei koske naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.

Vierailija
24/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään rahaa tarjoa?

Sanoo kiitos eikä raha liiku

Vierailija
25/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon aina "kyllä teki hyvää". Taidan olla ällöttävä sikamies.

En ymmärrä. Avaatko vähän?

Vierailija
26/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.[/quote Sanotaanhan tanssinkin jälkeen että kiitos. Ei siinä kuule ole mistään esineellistämisestä kyse. Tiedät sen kyllä varsin hyvin.

Vierailija
27/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljon löysästä pinpistä kiitellyt. %erspanosta kiittelen usein.

Vierailija
28/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikläintä on sanoa "Rouva on hyvä vaan kiitos nam'

Vierailija
29/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Olen kiittänyt miestä seksin jälkeen, kun antoi niin hyvät kyydit. En ajatellut, että sen voisi ottaa negatiivisesti. 

Minäkin oon 😱. Jotenkin siinä täydellisesti tyydytettynä on vaan kokenut suurta kiitollisuutta ja "kiitos" on tullut suusta. Voi ei 😆.

Vierailija
30/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pojat on sanoneet että v*tusta ja viinasta ei kiitetä, isot tytöt taas että ruokaa laitetaan ja olutta pannaan!

Vierailija
31/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauttikaa nyt siitä seksistä sen kummemmin analysoimatta. Mies varmaan tykkäsi seksistä tosi paljon, mutta nyt  siitäkin pitää saada jotain negatiivista aikaan. 

Vierailija
32/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon aina "kyllä teki hyvää". Taidan olla ällöttävä sikamies.

En ymmärrä. Avaatko vähän?

Jos mies sanoo seksin jälkeen "kyllä teki hyvää", hän on itsekäs paskiainen, joka ajattelee vaan omaa nautintoaan.

Vierailija
33/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen turn-off.

Vierailija
34/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se fragile masculinity

Vierailija
35/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen turn-off.

Miksi? Mies nautti seksistä sinun kanssa. Miksi se on turn-off? 

Vierailija
36/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se sua haittaa, niin sano sille: ei tarvi kiittää.

(Voi näitä uusavuttomia.)

Vierailija
37/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tänään kiljuin kliimaksin jälkeen miehen vielä ollessa sisällä "ihanaaaaaaaaaaa, ihanaa siis niin ihanaa!" Loukkaantuikohan mies nyt tuosta... 😎

Vierailija
38/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.[/quote Sanotaanhan tanssinkin jälkeen että kiitos. Ei siinä kuule ole mistään esineellistämisestä kyse. Tiedät sen kyllä varsin hyvin.

Mitä siitä? Sanotaanhan kassallekin kiitos, ja tuskin tämä siitä loukkaantuu sukupuolesta huolimatta. Ehkä riippuu vähän tilanteesta, jossa kiittää?

Onko sinusta vain sattumaa, että tässä keskustelussa vain miehet ovat niitä, jotka eivät loukkaannu seksistä kiittämisestä?

Vierailija
39/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kummallisia. Pitää positiivisetkin asiat kääntää negatiiviseksi. 

Vierailija
40/65 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Sanotaanhan kassallekin kiitos, ja tuskin tämä siitä loukkaantuu sukupuolesta huolimatta. Ehkä riippuu vähän tilanteesta, jossa kiittää?

Onko sinusta vain sattumaa, että tässä keskustelussa vain miehet ovat niitä, jotka eivät loukkaannu seksistä kiittämisestä?

Loukkaantuminen on tässä tekosyy. Kaikki kyllä tietää sen. Ei tarvitse esittää.