Mies sanoo kiitos seksin jälkeen. Onko tuollainen kohteliaisuus TURN ON vai OFF?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Apua. Olen kiittänyt miestä seksin jälkeen, kun antoi niin hyvät kyydit. En ajatellut, että sen voisi ottaa negatiivisesti.
Älä huoli. Ei koske naisia.
"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään rahaa tarjoa?
Sanoo kiitos eikä raha liiku
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina "kyllä teki hyvää". Taidan olla ällöttävä sikamies.
En ymmärrä. Avaatko vähän?
Vierailija kirjoitti:
"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.[/quote Sanotaanhan tanssinkin jälkeen että kiitos. Ei siinä kuule ole mistään esineellistämisestä kyse. Tiedät sen kyllä varsin hyvin.
En ole paljon löysästä pinpistä kiitellyt. %erspanosta kiittelen usein.
Seksikläintä on sanoa "Rouva on hyvä vaan kiitos nam'
Vierailija kirjoitti:
Apua. Olen kiittänyt miestä seksin jälkeen, kun antoi niin hyvät kyydit. En ajatellut, että sen voisi ottaa negatiivisesti.
Minäkin oon 😱. Jotenkin siinä täydellisesti tyydytettynä on vaan kokenut suurta kiitollisuutta ja "kiitos" on tullut suusta. Voi ei 😆.
Isot pojat on sanoneet että v*tusta ja viinasta ei kiitetä, isot tytöt taas että ruokaa laitetaan ja olutta pannaan!
No nauttikaa nyt siitä seksistä sen kummemmin analysoimatta. Mies varmaan tykkäsi seksistä tosi paljon, mutta nyt siitäkin pitää saada jotain negatiivista aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina "kyllä teki hyvää". Taidan olla ällöttävä sikamies.
En ymmärrä. Avaatko vähän?
Jos mies sanoo seksin jälkeen "kyllä teki hyvää", hän on itsekäs paskiainen, joka ajattelee vaan omaa nautintoaan.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen turn-off.
Miksi? Mies nautti seksistä sinun kanssa. Miksi se on turn-off?
No jos se sua haittaa, niin sano sille: ei tarvi kiittää.
(Voi näitä uusavuttomia.)
Mä just tänään kiljuin kliimaksin jälkeen miehen vielä ollessa sisällä "ihanaaaaaaaaaaa, ihanaa siis niin ihanaa!" Loukkaantuikohan mies nyt tuosta... 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mun miestä vaan haittaa", "ei mua miehenä vaan haittaa"... No ei miehiä useinkaan haittaa, jos heitä esineellistetään ja kohdellaan kuin onnistunutta halujen tyydyttäjää. Mutta kun ollaan olevinaan niin tasa-arvoisia, niin tätä sukupuolieroa ei tietenkään saisi sanoa.[/quote Sanotaanhan tanssinkin jälkeen että kiitos. Ei siinä kuule ole mistään esineellistämisestä kyse. Tiedät sen kyllä varsin hyvin.
Mitä siitä? Sanotaanhan kassallekin kiitos, ja tuskin tämä siitä loukkaantuu sukupuolesta huolimatta. Ehkä riippuu vähän tilanteesta, jossa kiittää?
Onko sinusta vain sattumaa, että tässä keskustelussa vain miehet ovat niitä, jotka eivät loukkaannu seksistä kiittämisestä?
Naiset ovat kummallisia. Pitää positiivisetkin asiat kääntää negatiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Sanotaanhan kassallekin kiitos, ja tuskin tämä siitä loukkaantuu sukupuolesta huolimatta. Ehkä riippuu vähän tilanteesta, jossa kiittää?
Onko sinusta vain sattumaa, että tässä keskustelussa vain miehet ovat niitä, jotka eivät loukkaannu seksistä kiittämisestä?
Loukkaantuminen on tässä tekosyy. Kaikki kyllä tietää sen. Ei tarvitse esittää.
Yhdynnän jälkeen mies makaa jaloissa ja hokee. kiitos, kiitos, kiitos ,kiitos, kiito…..